Kirjoittaja Aihe: TT:n vetokäynnistin hajos taas!!  (Luettu 4695 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
Kulkupuoli?
« Vastaus #30 : 06.06.04 - klo: 20.53 »
Onko kuinka selkeää eroa edelliseen koneeseen?
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
TT:n vetokäynnistin hajos taas!!
« Vastaus #31 : 06.06.04 - klo: 21.11 »
On siinä!!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa TTmikko

  • Jäsen
    • Profiili
TT:n vetokäynnistin hajos taas!!
« Vastaus #32 : 06.06.04 - klo: 21.29 »
Lainaus käyttäjältä: "make72"
Lainaus käyttäjältä: "TTmikko"
Mulla on tuo sama auto ja vetokäynnistin on jatkuvasti jumissa tai naru poikki, mutta laitan linjalankaa tai kaihtimen narua niin pitäisi kestää. Ennemminkin tuohon koneeseen on menny hermot minulla että kaverillani. Ton koneen(Pro 21pxr(p) lämpöjä ei saa pysymään aisoissa vaikka tunais mitä. 10 min. ajon jälkeen tehot häviää koska se käy liian kuumana. Korit on leikelty jotta motti sais enemmän jäähdytystä, tulppia vaihdeltu kylmempään ja kun säätää rikkaamalle niin se tukehtuu. Tuossa on kuulemma liian pieni kansi niin sen takia se käy liian kuumana, mutta uutta mottia kattellaan...
millä polttoaineella ajat? polttoaine vaikuttaa paljon jos on liian vähä öljyä nii lämpiää takuulla esim. qwikspeed 12% öljyä  ja coolpower 18% öljyä


Käytän qwikspeed 16%, mutta kone menee jokatapauksessa vaihtoon ja tolla heitetään vesilintua! Mikä kone olis muuten kova?

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
Ne luvatut lukemat?
« Vastaus #33 : 06.06.04 - klo: 21.37 »
Tuossa .21 pro koneessa on luvattu 2.1 hepoa. Sit ku lukee eri valmistajien sivuja niin luvattuja tehoja on jne..   Mutta missä kulkee kokemuksen opettamat kulkuerot?
Jos polttaa koneesee pari-kolme sataa euroa,olis kiva tietää oikeita eroja koneiden ja mallien välillä.
Jos sit menee ja ostaa X-merkkisen koneen,pitääko aina hommata siihen samaa merkkiä oleva savupiippu,vai voiko sovittaa vanhan ilman että paukut menee harakoille?
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Poissa make72

  • Jäsen
    • Profiili
TT:n vetokäynnistin hajos taas!!
« Vastaus #34 : 06.06.04 - klo: 22.42 »
liikkeessä josta ostin eb4:sen eivät alkaneet myymään tuota qwikspeediä koska siinä on niin vähä öljyä,eli se on varmaan niitä huonoimpia vaihtoehtoja. olen ajanu qwikfirellä ja qwikspeedillä ja nyt coolpowerilla,power vaikuttaa parhaalta. pysyy paremmin käynnissä eikä lämpiä niin paljoa.

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
Polttoaine
« Vastaus #35 : 07.06.04 - klo: 06.32 »
Onko polttoaineissa niin suuria eroja että voiteluominaisuuden kautta vaikuttaisi lämpenemiseen?
Itse olen ajanut Quickfirellä(16% nitroa).
Millaisella nitro prossalla muuten vielä kannattaa ajaa?
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...

Mika R

  • Vieras
TT:n vetokäynnistin hajos taas!!
« Vastaus #36 : 07.06.04 - klo: 07.40 »
16% on ihan hyvä. Mitä enemmän nitroa sitä paremmin palaa, oliko se niin että nitrosta vapautuu happea palaessa joka sytyttää löpön metaanin vai muistanko ihan väärin. Siis mitä enemmän nitroa sitä kuumempi kone samoilla säädöillä. Ei kannata vaihtaa, tietty 10% voit kokeilla.

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Re: Ne luvatut lukemat?
« Vastaus #37 : 07.06.04 - klo: 11.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Jöördis"
Tuossa .21 pro koneessa on luvattu 2.1 hepoa. Sit ku lukee eri valmistajien sivuja niin luvattuja tehoja on jne..   Mutta missä kulkee kokemuksen opettamat kulkuerot?
Jos polttaa koneesee pari-kolme sataa euroa,olis kiva tietää oikeita eroja koneiden ja mallien välillä.
Jos sit menee ja ostaa X-merkkisen koneen,pitääko aina hommata siihen samaa merkkiä oleva savupiippu,vai voiko sovittaa vanhan ilman että paukut menee harakoille?


Pilliä ei oo pakko hommata mut käyrän kannattaa ostaa. Itellä on paikalla se thunderin vakiopilli, ja hyvin jenkaa! Käyrä ei edes sopinut uuteen koneeseen.
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa Jöördis

  • Veteraani
    • Profiili
OS
« Vastaus #38 : 07.06.04 - klo: 16.16 »
Millainen kulkupuoli on OS:n moottoreissa?  Yksi olisi  .21 VZ-B kone ja toinen on "peruskone" .21 RG ?  Ilmotetuissa powereissa on ainakin iso ero,joten eka on ilmeisestikin kisakone?
Miehet ja pojat erottaa vain lelujen hinnasta...