Päävalikko

Nosram

Aloittaja Aleksi, 05.06.04 - klo: 22.19

Aleksi

-

fiesta6

Entä onko akut hyviä ? Kun Hobbylinna myy niitä aika edullisesti  8)
Ajattelin 3000mah.
Taas kehissä.. ;)

Aleksi

-

Mikko M

Nostram myy lrp tuotteita omalla nimellä.  :wink:

svart

Siis onko Nosram ja LRP samoja tuotteita eri paketissa?
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Jankka

Joo, näin on, samaa tavaraa eri paketissa.

Aleksi

-

fiesta6

Eli ihan laatu-tuotteita on kenties  :)
Taas kehissä.. ;)

Tatti

Joo on niissä eroa... kuorien väri;)

Lrp = Nosram

jarkko

Nosramin sivuilla oli jossain vaiheessa keväällä juttuakin siitä, kuinka LRP nykyään omistaa Nosramin.

Ja yksi syy moiseen on tietysti, että samaa tavaraa pystyy myymään kahden jakelu- ja jälleenmyyntikanavan kautta. Tässä tapauksessa kuluttajankin kannalta ihan OK, koska laatu on samaa korkeaa tasoa molemmissa.
Kuluttaja saa valita. Jos ei tykkää sinisestä tai sinisiä myyvästä kauppiaasta, niin voi ostaa toiselta kauppiaalta punaista/mustaa.  Hinnassa voi olla jonkin verran tarkoituksellisestikin eroa. Nosram lienee maailmalla hieman edullisempi kuin LRP.
Infinity | Capricorn | CRC | Novarossi

Tatti

Vanhassa topicissa on tosta juttua : http://rc10.fi/viewtopic.php?t=2387

Siellä on myös hyvä teoria miksi toinen on parempi 8)

fiesta6

Taidan ostaa itsekin Nosramin noparin, kun niissä on elinikäinen takuu  :shock: Se on jo jotain  8)
Taas kehissä.. ;)

Yippo

Onhan se elinikäinen takuu LRP:lläkin. Niissä onkin parempi olla pitkä takuu kun niitä paukkuu niin usein. Osta CS Rocket Max..

copter

Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"Taidan ostaa itsekin Nosramin noparin, kun niissä on elinikäinen takuu  :shock: Se on jo jotain  8)
Muista sitten että se ei kata jos tuotetta on käytetty väärin.. ;)

rala.p

Vihjailetko jotain??? :lol:
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

fiesta6

Joo, tiedän että sitä pitää käyttää oikein  :D
Mutta ajatellaan että saisin vaihteeksi sellasen rikki, niin arvelisin että kun se menee takuuseen, sitä säädintä saa odotella pari kk kun se seilaa maailmalla. Ja sit tulee ilmoitus tehtaalta että oli mennyt kosteutta sisään eikä korvata. Vaikka olisin sisätiloissa ajellut. Ne kuitenkin jotekii kiertelee sen takuujutun siinä  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

Cruisaaja

Tuleekohan Nosram dominator 2 milloin markkinoille..?, koska sen uutuus Lrp serkkuhan on luokiteltu vesitiiviiksi, joilloin takuu lie korvaa jos kosteutta on päässyt sisään... vai? :mrgreen:

Yippo: Miten niin Lrp säätimet paukkuu? Minulla on kaksi quantum competitionia, yhdellä olen ajanut  kolme vuotta ja toisella kohta vuoden eikä ole ollut mitään ongelmia :roll:
Sponsored by own wallet

fiesta6

Kyllä sen takuun pitää korvata jos vesitiiviiseen menee vettä sisään. Mutta jos on säätimessä jotain kolhimisen jälkiä, ni varmalla ne ei korvaa mitään  :?
Taas kehissä.. ;)

Cruisaaja

Mutta ainahan niihin saa vaihtokuoria jos haluaa :roll:
Sponsored by own wallet

l150040

Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"Tuleekohan Nosram dominator 2 milloin markkinoille..?, koska sen uutuus Lrp serkkuhan on luokiteltu vesitiiviiksi, joilloin takuu lie korvaa jos kosteutta on päässyt sisään... vai? :mrgreen:

Yippo: Miten niin Lrp säätimet paukkuu? Minulla on kaksi quantum competitionia, yhdellä olen ajanut  kolme vuotta ja toisella kohta vuoden eikä ole ollut mitään ongelmia :roll:

Itse asiassa kyseinen säädin on ollut markkinoilla jo jonkun aikaa. Se on vain nimeltään Nosram Dominator Evolution.

Yippo

Lainaus käyttäjältä: "Cruisaaja"

Pidä hyvää huolta tuosta 3 vuotta vanhasta, se varmaan kestääkin. Viimesen vuoden aikana hankituilla on ollut tapana hajoilla aika nopeasti. Tiedän toistakymmentä tapausta...

Aleksi

-

Jukka

Nosramia myy myös Future-RC
Tiim Lahti | S-grafix

Aleksi

-

Hermanni

Minun säätimestä on "kadonnut" mystisesti pakki (Nosram Tomahawk-Reverse).
Moottorina on ollut "vain" 20 lankainen Traxxasin Stinger.
Onkos muilla tullut vastaavaa tapausta, taitanee säädin olla "sökö".
No onneksi siinä on takuu.
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

m@sse

Nosram Magnum-Reverse + Fail Safe

Onko kellään palautetta tuosta. Tulisi ensimmäiseksi elektroniseksi mekaanisen jälkeen.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Juke-

paljo toi nosram magnum http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=NOSZYHCJ66 antaa vastarille ja servolle virtaa.
Tuo huonompi malli näyttää antavan 5v
joo o

Swifty

Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"Minun säätimestä on "kadonnut" mystisesti pakki (Nosram Tomahawk-Reverse).
Voi olla että seuraavaksi siinä hirttää kaasu kiinni. Vai oletko ajanut jo kauan ilman pakkia? Toi on vaan ensi-oire säätimen rikkoutumisesta. Itsellä mennyt säädin 2 kertaa p*skaksi ja molemmilla kerroilla ensin häviää jarru ja pian kaasu hirttää kiinni.

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "Swifty"
Lainaus käyttäjältä: "Hermanni"Minun säätimestä on "kadonnut" mystisesti pakki (Nosram Tomahawk-Reverse).
Voi olla että seuraavaksi siinä hirttää kaasu kiinni. Vai oletko ajanut jo kauan ilman pakkia? Toi on vaan ensi-oire säätimen rikkoutumisesta. Itsellä mennyt säädin 2 kertaa p*skaksi ja molemmilla kerroilla ensin häviää jarru ja pian kaasu hirttää kiinni.

Takuuseen meni, jotenka asia on kunnossa (Uusi säädin onkin jo myyty eteenpäin). :D
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

zabooner

Itellä on ainakin nosram patrio rivörse ja 3000Mah akku hyin toimii vaikka en niillä olekkaan vielä kauaa ajanut... Juu ihan hyvä valinta varmasti!