Kirjoittaja Aihe: Pelaako kukaan GTA VC:tä?  (Luettu 7055 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Speeder

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #30 : 08.06.04 - klo: 21.00 »
Iha kiva peli tosin haluaisin tallennuksen joka olis valmiiks siel leffa studiolla  :wink:  Peli maistuu hiukan kyllä jo puulta...

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #31 : 09.06.04 - klo: 22.07 »
Voi vitsi!!! Olin just modannu autoja, kenttiä, alustavaloja, aluvanteet joka autoon, liekki pakoputkesta ja kaikkee muuta ja sit ku kokeilen tota yhtä islandii nii vaikka otan kaikki tiedostot talteen ja laitan ne takas nii ei toimi enää...

Arvatkaa potuttaako??? :evil:

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #32 : 29.09.04 - klo: 17.56 »
Aikooko kukaan ostaa GTA San Andreasta??

On varmaa aika hyvä ku saa käydä partusrissa, syödä jolloin ukko lihoaa, kuntoilla että tyyppi ei olis läski ja olis hyvä kunto, ottaa tatskoja ja ajaa kaikenlaisilla autoilla ja vehekeillä YM YM...

Oon kuullut huhuja että siinä voi ostaa autoon osia esim spoileria ja sellaisia...

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #33 : 29.09.04 - klo: 18.00 »
Se on kuulemma paljon huonompi kun se on aivan eri ajassa yms..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #34 : 29.09.04 - klo: 18.09 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Se on kuulemma paljon huonompi kun se on aivan eri ajassa yms..


Keskiajassa kenties? Kai se ny riittää, että oli yks GTA 80's teemalla. Uudistuksien luvataan olevan sitä luokkaa, että tuskimpa sarjan aiempien osien ystävät pystyvät San Andreasta vastustamaan...
Lahti Rock City

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #35 : 29.09.04 - klo: 19.45 »
Siis miten tätä GTA:ta modataan.
siis Grand Theft Auto on kyseessä?
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #36 : 29.09.04 - klo: 20.40 »
Niin vaikea neuvvoa tälleen. Kuuklella löytyy tuhat ja yksi sivu mistä saa autoja, kenttiä motareita ja ohjelmia. Eikä ne ohjeetkaan ole unohtunut. Joten koitappas hiukkasen etsiä ja kokeilla. PS. kannattaa ottaa tosiaankin talteen ekana ne pää filut :) Ellet halua asentaa peliä uusiks, jos joku menee pieleen. Muistakaahan muukin porukka, ettei niitä autoja kannata ängetä 50 kappaletta. Peli tilttaa jo 20 auton kohdalla.  Itselläni se kestää noin 14 autoa, venettä, moottoripyörää laittaa :shock:
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #37 : 29.09.04 - klo: 21.41 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
Se on kuulemma paljon huonompi kun se on aivan eri ajassa yms..


Keskiajassa kenties? Kai se ny riittää, että oli yks GTA 80's teemalla. Uudistuksien luvataan olevan sitä luokkaa, että tuskimpa sarjan aiempien osien ystävät pystyvät San Andreasta vastustamaan...
No ainakin trailerissa näky Nissan 300ZX joka on muokattu ja joku tuunattu auto...

Peli tulee perustumaan 90-luvulle ja se on 3 kertaa Vice Cityn kokoinen että tuskinpa on huonompi epäilen että tulee oleman paras GTA..

Poissa Poju12

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/rasaju
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #38 : 29.09.04 - klo: 21.47 »
Ai nii ja siinä saa maalata sprayllä graffiteja ja pelata korista...

Poissa Toke

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #39 : 30.09.04 - klo: 10.36 »
Tekniset kikat ja pelin sisäiset yksityiskohdat on ennakon perusteella "San Andreaksessa" kohdallaan, mutta itse tarina ja pelimaailma on aina ollut GTA peleissä paras osa-alue. Itse odotan eniten sitä, mistä pelissä tällä kertaa väännetään vitsiä. VC:n mafiaelokuvien ja Miami Vice -sarjan parodioinnin jälkeen aiheena on koko Kalifornian elämä, että aiheita pitäis löytyä. Mitä mustempaa huumoria sen parempi.

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #40 : 12.06.05 - klo: 23.28 »
vanha topikki  :mrgreen:  alotan saman samas uudestaan tavallaan  :mrgreen:  pelaako kukaan enää vice cityy?
jepajee

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #41 : 12.06.05 - klo: 23.32 »
san andreas on muute sit tosi lyhyt peli! oon pelannu sen eno kans 2 viikos läpi  :mrgreen:  ja tehtävät on tosi helppoja! ainuat vähä vaikeet on ne ajo,lento ym koulut! niin ja onneksi siinä on kaksin peli  :wink:
jepajee

Poissa Kuula

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://ilmaisajelijat.info
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #42 : 13.06.05 - klo: 12.05 »
Jep jep. San Andreasia tässä on tullut tahkottua nyt pari päivää ja aika mahtava se on! Yllätyin itse PC-version grafiikkaan :( Täysin suora PS käännös...
*Life is 2 short, so live it to the MAX!!!*

Poissa Sami S

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #43 : 13.06.05 - klo: 12.15 »
Siis onko San Andreas tullu jo pc:lle?

Poissa tapsa92

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #44 : 13.06.05 - klo: 13.00 »
On se tullu :).
- Tapsa

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #45 : 13.06.05 - klo: 13.49 »
dam! ja se on pakko ostos ja pitääs via ostaa ja voi voi siihe menee taas  100€  :(
jepajee

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #46 : 13.06.05 - klo: 19.59 »
nyt tuli san andreasille pakko palautus!!!! ihan P*ska! pc:llä ei kannata ostaa ! mun mielestä...
jepajee

Poissa TeemuR

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #47 : 13.06.05 - klo: 20.11 »
Et vaan osaa? Vähän perusteluja miks on nii surkee?
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #48 : 13.06.05 - klo: 20.23 »
tiäkkö jokku leego pelit? mihnä on semmonen sössöne graffa?
miinukset:
-grafiikka
-hinta (vois maksaa ehk 20€ max)
-kamera
siinä pari miinusta! ps2 versio on PAAALJON paree,mulla on pc versio tos kaapis! pelasin 15min ja meni hermot  :wink:  käyn huomenna palauttamas.Teko syynä oli:mulla on nii vanha tietsikka ettei se toiminu,voisiko tämän pelin palauttaa?
 :mrgreen:  mulla on 1998,2003 ja 2005 vuoden tietokoneet  :wink:
jepajee

Poissa Nöhvö

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://RikuH.gfoto.com
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #49 : 13.06.05 - klo: 20.32 »
Kyl sitä grafiikkaa voi säätääkkin katos  :wink:. ja jos nyt grafiikoista puhutaan vielä niin PS2 se grafiikka tuskin ainakaan parempaa on kun Pc:llä.

Itellä on ollut joskus toi vice city pc:llä, mun mielest grafiikat oli paremmat kuin Ps2:sella ja uskoisin myös näin san andreaksen pc versiosta vaikka sitä en vielä omistakkaan...

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #50 : 13.06.05 - klo: 21.26 »
kaikki jotka ovat ostaneet pc:san andreasin veratkaa nyt niitä hahmoja/autoja mun vc äskön ottamaan screethottiin
http://img192.echo.cx/my.php?image=gtastumscree3sr.png
eroa? en väitä että se huono olisi,mutta olis voinu tehä kunnon version pc:lle!  ps2 san andreas on mun mielestä ainaski paree ku pc san andreasi  :wink:
jepajee

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
Pelaako kukaan GTA VC:tä?
« Vastaus #51 : 14.06.05 - klo: 21.02 »
onko kukaan ladannu sitä modia,missä voit ruveta pormestariksi,omistaa koko vc:n poliisit,mennä siviilien kyytiin ja jopa tilata taksin! ym....
kaverin kanssa imuroitiin sen koneelle ja aika tuningilta se vaikutti!
niin ja kuinka moni on pelannu mta:ta?  :wink:
jepajee