Kirjoittaja Aihe: thunder tiger  (Luettu 33687 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #180 : 17.08.04 - klo: 22.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Raipe"
juu... kuin kauan sul on ollu toi tt eb nelonen?


Tämän kesän oon tolla ajellut....
Viime vuonna oli Carson Off-Road Figter II  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Raipe

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #181 : 19.08.04 - klo: 18.24 »
Kokeilin os r5 tulppaa eb nelosen vakio koneeseen ni en ymmärrä. kävi epätasasesti ja kuumeni hetkes... ei tarvii enää leikkii r femmoil.

Poissa Raipe

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #182 : 20.08.04 - klo: 18.19 »
Keittelen gummit irti... proolinen knucklet oottaa liimaust :mrgreen:

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #183 : 04.09.04 - klo: 01.41 »
Nostetaan tämä topiikki ylös!

Miten kaikilla TT kuskella menee, ovatko autot kestäneet??
Minun TT olisi myynnissä, se saa ketä eniten maksaa....
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Koomikko

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #184 : 04.09.04 - klo: 08.33 »
Onko kelään thuderin DT 10 autoo?
Revo 3.3, aikaisemmin TT DT10, Savage 25, Hyper 7

Poissa miikki

  • Tulokas
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #185 : 04.09.04 - klo: 12.56 »
Lainaus käyttäjältä: "Koomikko"
Onko kelään thuderin DT 10 autoo?


miul on tuo auto, enkä suosittele ostamaan sitä ...

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #186 : 05.10.04 - klo: 15.54 »
Hieno.  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa Raipe

  • Jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #187 : 05.10.04 - klo: 19.57 »
Saaks tota jo suomest???

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #188 : 07.10.04 - klo: 10.39 »
En tuosta uudesta tiedä, mutta vanha on ihan hyvä auto....
Tuossa olis kuivia mun TT:stä...




THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #189 : 07.10.04 - klo: 10.41 »
Tiedoksi vaan kaikille kenen mielestä tuo on nätti!
Se on myynnissä, eli eikun tarjoamaan....  :mrgreen:
(Rullaavan alustana, ilman konetta/sähköjä)
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa R/C hirmu

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.koti.mbnet.fi/tanu-89
thunder tiger
« Vastaus #190 : 10.03.05 - klo: 18.48 »
Täällä kanssa yksi TT kuski, joka juuri huomasi että on ajanut jo 2 litraa ilman takajarruja... Edelliseltä omistajalta olivat vissiin jäänee radalle...
Vai eikö ole vakiona?
ThunderTiger EB4 S2 pro / hyper port8
Uudet kotisivut avattu: www.koti.mbnet.fi/tanu-89

Poissa Midder

  • Veteraani
    • Profiili
    • TeamLrp
thunder tiger
« Vastaus #191 : 10.03.05 - klo: 18.59 »
Kyllä varmaankin luulisi, että ihan kuuluisi takajarrutkin olla  :mrgreen:

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #192 : 10.03.05 - klo: 20.49 »
Lainaus käyttäjältä: "R/C hirmu"
Täällä kanssa yksi TT kuski, joka juuri huomasi että on ajanut jo 2 litraa ilman takajarruja... Edelliseltä omistajalta olivat vissiin jäänee radalle...
Vai eikö ole vakiona?



No jos on keskidiffitöntä eli RTR-mallia, niin ei siinä ole kun yhdet jarrut!  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #193 : 10.03.05 - klo: 21.20 »
Mulla ei ole Crono s6 superlightissä takana ollenkaan jarruja. On vain tuplalevyt edessä, mutta takapää jarruttaa vain "keskitasauspyörästön voimalla". Mikähän idea siinä on? Eli siis takapää ei vedä lukkoon, jos keskitasauspyörästö antaa periksi. Pitääkö tässä tapauksessa keskidiffiin laittaa öljyt myös sen jarruttavuuden mukaan?

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #194 : 10.03.05 - klo: 22.10 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "R/C hirmu"
Täällä kanssa yksi TT kuski, joka juuri huomasi että on ajanut jo 2 litraa ilman takajarruja... Edelliseltä omistajalta olivat vissiin jäänee radalle...
Vai eikö ole vakiona?



No jos on keskidiffitöntä eli RTR-mallia, niin ei siinä ole kun yhdet jarrut!  :mrgreen:


Ja kun siihen päivittää pelkän keskidiffin, niin sitten ei ole kuin pelkkä etujarru(no ok, kyllä tuo diffi vissiin jotenkin jarruttaa). Omassa ei vielä ole kuin pelkkä etujarru, mutta tarkoitus olisi päivittää ensi tilassa(ens kuulle menee). Ootteko muuten mistään löytänyt tuota AD0308-osaa(se takajarrun epäkesko)? Hobbypeople väittää ettei ko. osaa saa, tai ainakaan sitä ei löydy maahantuojan listoilta. Joutuu muuten itse värkkäileen tosta etujarrun epäkeskosta PD0423(ei onneks tartte kun vähän jatkaa ja tehdä kiinnitys jarruvivulle).
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
thunder tiger
« Vastaus #195 : 10.03.05 - klo: 22.36 »
Lainaus käyttäjältä: "J-P"
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
Lainaus käyttäjältä: "R/C hirmu"
Täällä kanssa yksi TT kuski, joka juuri huomasi että on ajanut jo 2 litraa ilman takajarruja... Edelliseltä omistajalta olivat vissiin jäänee radalle...
Vai eikö ole vakiona?



No jos on keskidiffitöntä eli RTR-mallia, niin ei siinä ole kun yhdet jarrut!  :mrgreen:


Ja kun siihen päivittää pelkän keskidiffin, niin sitten ei ole kuin pelkkä etujarru(no ok, kyllä tuo diffi vissiin jotenkin jarruttaa). Omassa ei vielä ole kuin pelkkä etujarru, mutta tarkoitus olisi päivittää ensi tilassa(ens kuulle menee). Ootteko muuten mistään löytänyt tuota AD0308-osaa(se takajarrun epäkesko)? Hobbypeople väittää ettei ko. osaa saa, tai ainakaan sitä ei löydy maahantuojan listoilta. Joutuu muuten itse värkkäileen tosta etujarrun epäkeskosta PD0423(ei onneks tartte kun vähän jatkaa ja tehdä kiinnitys jarruvivulle).


Kyllä siihen se jarru kannattaa ihan suosiolla laittaa taaksekin... :D
Eikö tossa PD0423 sarjassa tule niitä molempia mukana? Kyllä kai niitä nyt ainakin pitäisi saada, mullakin sellanen pitäis ylimääräsenä olla...
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
thunder tiger
« Vastaus #196 : 11.03.05 - klo: 08.28 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Mulla ei ole Crono s6 superlightissä takana ollenkaan jarruja. On vain tuplalevyt edessä, mutta takapää jarruttaa vain "keskitasauspyörästön voimalla". Mikähän idea siinä on? Eli siis takapää ei vedä lukkoon, jos keskitasauspyörästö antaa periksi. Pitääkö tässä tapauksessa keskidiffiin laittaa öljyt myös sen jarruttavuuden mukaan?


Jos sinulla ei ole jarruja takana, joku on koonnut ne väärin. Vaikka siinä onkin molemmat jarrulevyt diffin etupuolella, toinen on etujarrulevy ja toinen on takajarrulevy. Etummainen levy on kiinni diffin etummaisessa ulostulossa, jolloiun se jarruttaa etupäätä. Takimmainen levy on kiinni diffin rungossa, jolloin se jarruttaa takapäätä. Kun etupään ulostulo on lukossa ja keskidiffi menee lukkoon ei diffin takaulostulo pysty todellakaan pyörimään, jos sen rattaat ovat ehjät. Eli tällä järjestelyllä on ainakin se etu, että takapää ei mene lukkoon ennen etupäätä. Mielestäni systeemi on ihan kelvollinen, jos jarrun säätää kunnolla. Jos taas säätä jarrun siten, että takalevy ottaa ensin kiinni, niin ongelmia tulee (= molemmat päät lukkoon saman aikaisesti).

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #197 : 14.03.05 - klo: 11.14 »
Lainaus käyttäjältä: "Antti S"
Eikö tossa PD0423 sarjassa tule niitä molempia mukana?


No tuo selviää kun tilaa tuon PD0423-sarjan että tuleeko tuo taaempi vipu mukana. Mikäli ei tule, niin joutuu pikkasen jatkamaan tuota etuvipua mikä nyt ei ole iso homma. Joko liimaa tai juottaa siihen jatkoksi sopivan pitkän piirilevyn kiinnitysholkin(sellanen missä on toisessa päässä M3 uros-kierre ja toisessa M3 naaras-kierre) johon poraa reijän jarruvivulle.

Lainaus käyttäjältä: "Antti S"
Kyllä siihen se jarru kannattaa ihan suosiolla laittaa taaksekin... :D


Kyllä tuo tosiaan takajarrua kaipaa. Puskee melko hyvin kun hiljentelee mutkissa, eikä tunnu kyllä mitenkään kivasti pysähtyvänkään tamppaantuneella lumella.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka

Poissa Ike

  • Tulokas
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #198 : 14.03.05 - klo: 15.48 »
Lainaus käyttäjältä: "miikki"
Lainaus käyttäjältä: "Koomikko"
Onko kelään thuderin DT 10 autoo?


miul on tuo auto, enkä suosittele ostamaan sitä ...

oon alottamassa ajamista ja aattelin ostaa tollasen dt-10 käytettynä olisko kannattava auto? jos ei niin miks ei?

Poissa Loikkaa

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #199 : 14.03.05 - klo: 16.42 »
osta vaan!! minun kaverilla on toiminu erittäin hyvin kyseinen auto!!

tuolla myynnissä foorumilla taitaa olla kaks ko. autoo myynnissä!!

Poissa Ike

  • Tulokas
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #200 : 14.03.05 - klo: 16.50 »
saako varaosia hyvin suomesta? ja onko kuinka luotettava auto?

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #201 : 14.03.05 - klo: 17.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Ike"
saako varaosia hyvin suomesta?


Hobbypeoplesta ja JR-Hobbysta. Tosin kuulemieni tarinoiden perusteella tuon jälkimmäisen vois jättää laskuista pois.  :roll:

http://www.hobbypeople.com

Poissa R/C hirmu

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.koti.mbnet.fi/tanu-89
thunder tiger
« Vastaus #202 : 15.03.05 - klo: 18.21 »
Sain omastani hajalle sen levyn joka pon kiinnityksenä iskarin yläpäille. sellainen kaerkeasti sanotttuna X:n mallinen, nimitystä on tiedä. No, etupäässä kumminkin. OLisi kiva teitää mitä tuo materiaali on! Pinkiksi eloksoitua dura-alumiiniäkö? Kannattaako tilata uusi ja lähteä juottamaan ja hiomaan ja pysyykö kasassa epoxilla ja lasikuidulla?

sanokaas mikä se osa mahtais tuolta olla? http://www.hobbypeople.com/hobbypeople/tuotteet/tt/tt_varaosat.htm
ThunderTiger EB4 S2 pro / hyper port8
Uudet kotisivut avattu: www.koti.mbnet.fi/tanu-89

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #203 : 15.03.05 - klo: 18.28 »
Lainaus käyttäjältä: "R/C hirmu"
Sain omastani hajalle sen levyn joka pon kiinnityksenä iskarin yläpäille. sellainen kaerkeasti sanotttuna X:n mallinen, nimitystä on tiedä. No, etupäässä kumminkin. OLisi kiva teitää mitä tuo materiaali on! Pinkiksi eloksoitua dura-alumiiniäkö? Kannattaako tilata uusi ja lähteä juottamaan ja hiomaan ja pysyykö kasassa epoxilla ja lasikuidulla?

sanokaas mikä se osa mahtais tuolta olla? http://www.hobbypeople.com/hobbypeople/tuotteet/tt/tt_varaosat.htm


Etu-iskarintuki???
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #204 : 15.03.05 - klo: 18.37 »
Lainaus käyttäjältä: "R/C hirmu"
Sain omastani hajalle sen levyn joka pon kiinnityksenä iskarin yläpäille. sellainen kaerkeasti sanotttuna X:n mallinen, nimitystä on tiedä. No, etupäässä kumminkin. OLisi kiva teitää mitä tuo materiaali on! Pinkiksi eloksoitua dura-alumiiniäkö? Kannattaako tilata uusi ja lähteä juottamaan ja hiomaan ja pysyykö kasassa epoxilla ja lasikuidulla?

sanokaas mikä se osa mahtais tuolta olla? http://www.hobbypeople.com/hobbypeople/tuotteet/tt/tt_varaosat.htm


Kannattaa tilata uusi.

13.TTAD0287 Stötsdämpartorn fram -EB-4   7,87e

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #205 : 26.04.05 - klo: 06.58 »
Onko jollakin kokemuksia saako tuohon eb4s2 pro:n rtr pohjalevyyn sopimaan starttiboxia? Itsellä levisi vetostartti, ja otan boxin käyttöön, mietin vain että mahtaako vauhtipyörän aukko olla liian kapea, ja joudunko tilaamaan pro:n alustalevyn... :roll:

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #206 : 26.04.05 - klo: 07.14 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
Onko jollakin kokemuksia saako tuohon eb4s2 pro:n rtr pohjalevyyn sopimaan starttiboxia? Itsellä levisi vetostartti, ja otan boxin käyttöön, mietin vain että mahtaako vauhtipyörän aukko olla liian kapea, ja joudunko tilaamaan pro:n alustalevyn... :roll:


Aukko on tietääkseni saman kokoinen jokaisessa levyssä.
Sinulla voi kyllä olla liian korkeat moottorinpukit eli kone on liian korkealla. Siine ei auto muuta kuin jotenkin sovittaa se kone matalampiin pukkeihin tai laittaa isompi vauhtipyörä.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #207 : 26.04.05 - klo: 14.40 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
Onko jollakin kokemuksia saako tuohon eb4s2 pro:n rtr pohjalevyyn sopimaan starttiboxia? Itsellä levisi vetostartti, ja otan boxin käyttöön, mietin vain että mahtaako vauhtipyörän aukko olla liian kapea, ja joudunko tilaamaan pro:n alustalevyn... :roll:


Vaihtoehdot: Osta matalampi moottoripukki esim. PD0761 tai madalla sitä alkuperäistä. Reikä on ihan ok.

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
thunder tiger
« Vastaus #208 : 26.04.05 - klo: 16.40 »
Tämä tieto riittää! Moottoripukit on jo hommattu, ja uusi vauhtipyörä ja moottorin päätylevy on tilauksessa...vanha vauhtipyörä kun tuli sorvattua keskidiffin takia...

Poissa J-P

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
thunder tiger
« Vastaus #209 : 27.04.05 - klo: 00.13 »
Lainaus käyttäjältä: "drillmaster"
vanha vauhtipyörä kun tuli sorvattua keskidiffin takia...


Pakko kysyä, miksi? Mulla meni ainakin paikalleen sen kun vaan ruuvas kiinni.
Xray XB8-TQ|TT EB-4 S2 "Pro" goes rallygame|Team Infinity Samurai 521|Graupner/JR XS-6 Race syntikka|JR SB6  40S syntikka