Missä kunnossa se baana oikeesti oli? Onks jätkät vaan hienohelmoja vai oliko siäl pomppua? :)
Aika erikoinen setuppi, onkohan edes kokelemisen arvoinen vähän tasaisemmalla radalla..? Hirveen vähän packia takana, en epäile etteikö toimis perunapellolla. Timo mitä haittaa siitä tarkalleen ottaen on jos packia on liian vähän? Kaiken järjen mukaan vaimennus pelaa normaalitilanteessa samalailla packista riippumatta, mutta hyvin nopeissa liikkeissä vastaa samaa tilannetta kuin liikaa packia = pomppiva perä, kun auto alkaa jo pohjaamaan?
Kerran kokeilin jo tuota 5-5-5 diffisetuppia mut sen kanssa se aliohjasi mutkaan sisään rajusti ja mutkasta ulos vähän yliohjasi. Veto päällä kääntyi hyvin. Oon kokeillut myös 3-7-2, 3-5-2, ja 7-7-1 setuppeja. Näistä paras on ollut 7-7-1. *
Takaiskareissa Kyoshon siniset.. vastaa HoBaon sinisiä.. Hobaon jousissa vaan halkaisija on pienempi kuin xrayssa, mahtaakohan hangata runkoa.. kokeilemalla selviää.
Kick-upia et ollut merkinnyt, paljonkohan se oli? ..vakiona on 4 astetta.
Ja Haritusta, hmm.. Voipi olla ihan hyvä juttu, itelläni ainakin tuntu että välillä auto ei kääntynyt.. Välillä taas kääntyi liikaakin (perä tahtoo lähteä alta, kenties liikaa packia takana, eli röykyissä "yliohjaa", tasasemmalla aliohjaa).
Ehkäpä pitää koittaa ruuvata tuo setuppi Saloon helakrossiin torstaiksi, johonkin tuosta nykyisestä on päästävä. Nykyiselläkin ajaa, ja vielä jopa kerkeekin mainiosti, mutta en ihan tyytyväinen ole vielä.
* ..Diffeistä tuli mieleen että xrayssa on ihan älyttömän helppoa vaihtaa diffiöljyt. Kuus ruuvia irti niin diffi on kädessä ilman sen kummempaa temppuilua. Koko etu/takapäätä ei tarvitse irroittaa. Sama juttu keskidiffissä, helppoa kun pukki on halkeavaa mallia.
Nyt on noin 11 litraa rajua menoa takana xraylla. Erittäin tyytyväinen olen ollut, ehdottomasti. Rikottua: Etuvanttiruuvi ja pääratas. Etuvanttien tilalle laitoin teräksiset pidätinruuvit, mitä muissakin autoissa olen joutunut käyttämään. Päärattaan ostin uuden, tuo on nyt uudempaa mallia ja eri materiaalia, eiköhän se kestä. Ostin auton marraskuun paikkeilla niin kaikki osat on vähän wanhempaa mallia.
Siipi tuntuu olevan erittäin kestävä. Ei ole enää sormissa laskettavissa montako kertaa siipi edellä on hyndästä laskeuduttu, vielä ei yhtään murtumaa. Enkä ole edes keittänyt. Pakko sen on kohta jo antaa periksi...
Vaivauduin toisen noista halpiskoreista oikein maalaamaankin.
http://www.rc-racing.info/roinaa/koppa/