Oma mielipide on, että noista 3 ehkä todennäköisin toimimaan on toi BUKU korkki. Ongelmia siinäkin asennuksessa ja oikeastaan vaan jatkumo tuotteelle jonka Nova/RB julkaisi jo aikaa sitten. Toinen vaihtoehto on käyttää 2x suojattua etulaakeria joka on jo parempi kuin toispuoleinen. Ongelmia tosin siinäkin.
Toi kaasarin insertti on vähän niin ja näin. Ehkä eniten ideaa on siinä, että sitä käyttäen on helpompaa säätää ilmarako kohdalleen ja EPA sitten sen mukaan mitä insertti antaa myöten -> pyöreän insertin aiheuttama pykälä ja pyörtely poistuu / vähenee. Tosin jälleen kerran oma mielipide on, että isoin ero tulee siinä, että käyttäjä tajuaa säätää EPA sen mukaan mikä kurkku on käytössä eikä näin ollen tumppaa koneeseen fuilia enempää kuin sinne sopii kohtuudella menemään kuristimen läpi ilmaa. Se että toi tuo 2min lisää ajoaikaa on ooriginaal aamerican buulshitt, mutta ne pojat osaa markkinoida joko hutulla tai kiillotetulla konvehtilla. Sen verran kuitenkin roopelipäätä, että aattelin testata jossain vaiheessa
Iskarit on mielenkiintoisin juttu. Kuten O'Donnel kommentoikin, niin homma ei ole ihan niin yksinkertainen. RB iskareissa tosiaan ongelmana mun mielestä on se, että aukko laajenee vaan toiseen suuntaan. Sisäänvaimennuksesta saadaan tuolla progressiivisempi mutta tilanteissa joissa auto keventää jotain pyörää ollaan iskarin toiminnassa alueella, jossa vaimennus on luokkaa olematon. Tästä seuraa haajatelma mm. sen osalta, että miten käy esim vetopidon. Edelleen toi ei ota kantaa nopeaan ja hitaaseen vaimennukseen ja niiden eroihin vs sisäään/ulosjousto. Ongelmista kertoo jo sekin, että heti ilmoitettiin että lämpimämmässä on syytä tunkea iskariin iskariöljyn sijaan diffiöljyä. Osa myös tietää kuinka stabiileja hyvätkään silikoniöljyt on lämpötilansuhteen ja miten se saattaa vaikuttaa, kun mennään männänreikä vaimennuksesta tollaisiin holoihin. En epäile etteikö saa toimimaan, mutta onko ero merkittävä ja säätämistä on varmasti paljon jo eri ratojen välillä ja toinen juttu on jouset jne. jne.