Höh...
Ettekö ymmärrä huumoria? Se heito oli vitsi, eikä todellakaan tarkoitettu todeksi. Niinkuin vastaukseni alussa totesin, "ja jos monsu ei kierrosajoissa jäisi, niin olisihan se suuri ihme!"
Eli, en usko, että monsu ikinään pärjäisi crossarille crossarin erikoisalalla, eli M8-radalla. En ymmärrä, että jos monsu topicissa joku heittää huulta, joka vähäänkään sivuaa crossareita, niin joku ottaa asian tosissaan. Ette voi olla tosissanne, että otitte tuon loppuheiton todesta??
Se, että monsun saa kääntymään hyvin mutkiin, yllätti minutkin, ja sen minulle kertoi kokeilija, joka itse ajaa kisaa crossarilla. Kyllä minä voin LST:n tuoda Lavankoon, kun vain sielläpäin tulen käymään. Minä en Lavangossa ala esittelemään kuinka monsu kääntyy mutkiin tms, halukkaat saavat kokeilla itse, mutta vain sellaiset halukkaat, joilla on radoilta jotain meriittejä, ihan joka ratin vemputtajalle en anna autoani ajettavaksi. Hoken kanssa sinne varmasti tullaan treenaamaan päiväksi ennen Ulvilan kisoja, joten silloin vain halukkaat kokeilemaan.
Oletteko nähneet koskaan Lavangossa tms. kunnolla säädettyä monsteria, jossa on alusta ja renkaat yms. kunnossa? Jos olette, niin sitten ihmettelen kommenttejanne, mutta jos ette, niin kannattaisiko odottaa kommenttien kanssa siihen asti, kunnes on omakohtaista tietoa. Minä kuitenkin olen. Ei siellä Lavangossa kuitenkaan mitään niin erityisen ihmeellistä ole, etteikö monsukin niistä kohtuudella suoriutuisi. 30 sek. ero kierrosajassa ei tule crossariin verrattuna, siitä olen varma. (tällä viittasin toisen topicin kommenttiin...)