Kirjoittaja Aihe: Jose voitti 1/8 crossin PM:n!  (Luettu 2432 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Tappi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • http://www.kolumbus.fi/hobbyman
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« : 04.07.04 - klo: 14.43 »
m-8 PM tulokset 27.6. Skien, Norja

1. Joseph Quagraine VAU 64 -  45.38.65 Final
2. Mikael Pålson Furulunds RCK 63 -   45.36.44 Final
3. Ronny Arnesen OMK 62 -   45.42.12 Final

Muut suomalaiset:
Tuomas Lintula 30.
Kalle Kyyrö  35.

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« Vastaus #1 : 04.07.04 - klo: 21.21 »
Jep. Jose pesi muut ja me auto. Nimittäin ennen viimeistä aika-ajoa lauantaina antoi paikallinen Esteri tulla oikein kunnolla puoli tuntia. Norjalaisten ystäviemmekin mukaan oli kova sade. Heidän katolta tuli esim. sammaleet alas. Pakko oli ajaa pisteitä lisää, jottei oltaisi jääty lauantain viimeiseen nousufinaaliin. Tuomas oli ekassa erässä heti sateen jälkeen. Jose ja Kalle mekkasi auton sukelluskuntoon. Kiitos siitä heille. Skienin kapea rata on koholla ympäristöstä, jotta se kuivuisi nopeasti. Nyt oli ratakin kunnolla märkä ja radan ulkopuolelle ajautuminen tiesi koko sukellusta. No se venetsilais-erä meni hyvin meiltä (ei siis auto hajonnut!). Kalle yritti opettaa kanavassa autoa uimaan ja tyylinä taisi olla vielä selkäuinti. Onneksi ei kone hörppinyt vettä.

Radalla oli pitkä takasuora ja sen jälkeen asfalttishikaani. Parhaat ajoi kaasu pohjassa koko matkan. Sitähän Tuomaskin, mutta kerran mentiin lauta-aidan yli pöpelikköön. Komealta näytti täysvauhtinen aidan ylitys. Saipahan Jose nostovuorollaan töitä...

Vielä jäi mieleen Tuomaksen lähes koko takasuoran ajo takapyörillä.

Aika-ajoerissä oli hyvä systeemi. Ensin oli viiden minuutin lämmittely ja sitten vasta 5 minuutin ajanotto. Lisäksi kuuluttaja oli ajantasalla kehoittamassa tien antoa nopeammille sekä kiitti näin tehneitä.

Kivat kisat. Nitroilla ne muutkin ajaa - oli opetus.

Jose voi lisätä listaan väärin kirjoittuja sukunimiä seuraavan version paikallisen Öllölän sanomien jutusta. "Finske Joseph Kuuagreine stakk av med mestertittelin."

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« Vastaus #2 : 04.07.04 - klo: 21.51 »
Hienoa Jose, Tuomas ja Kalle!

Kuinkas paljon oli porukkaa mukana koko kisassa?
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Tuukka

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« Vastaus #3 : 04.07.04 - klo: 21.58 »
Tais olla 50 kuskia ajamassa.

Ja ainakin kolme naismekkaria. Kaikkea se rakkaus (lajiin?) teettää...

Ja vielä kilpailun johtaja oli nainen!

Poissa jarkkom

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« Vastaus #4 : 04.07.04 - klo: 22.32 »
Viel jos saatte ne tytöt mutapainiin bikineissä, niin voisin harkita krossarin ostoa.
---

Poissa Antti S

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/antti_88/
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« Vastaus #5 : 04.07.04 - klo: 22.33 »
Hyvä Jose!!!!!
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
pm
« Vastaus #6 : 16.07.04 - klo: 10.04 »
HYVÄ TE KAIKKI KETKÄ OLITTE PM:issä....!!!! ehkä ens vuonna määki tuu...
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« Vastaus #7 : 16.07.04 - klo: 10.14 »
OT: Jaaha, sitä on hankittu MP 777 ? Laitapa infoa ja kuvia tänne forumiin autosta, tänks!
-Mika

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Jose voitti 1/8 crossin PM:n!
« Vastaus #8 : 16.07.04 - klo: 12.08 »
Kiitos

Joo, toi sukunimi versio on uusi, pitää laittaa muistiin. Qvagzin on vielä ehkä paras. En todellakaan ymmärrä miten joku on voinut vahingossa kirjoittaa Qvagzin...

Lauantaina on kerhokisat lavangossa, onko Tuomas tulossa ajamaan?
PM:issä Tuomaksen ajo oli todella hienoa, ei ainoastaan minun mielestä vaan myös ruotsalaisten ja norjalaisten mielestä. Ja se keuliminen olis pitäny saada videolle! Onneksi näin sen kun olin nostovuorosssa
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
...
« Vastaus #9 : 16.07.04 - klo: 14.16 »
joo tuli semmonen hankittua tos viikko sit, kokemuksia.. HMM. oon nyt ajanu sillä kolmena iltana joku vähä yli 2 tuntii kerta.. auto on ainakin vakaampi hypyissä edelliseen verrattuna ja tuntuu kääntyvän melkee liikaa ku ei oo tottunu. kevyt se on kans..
mulla ei oo digi kameraa et saisin kuvia. mut tulkaa kaikki kavilaan ajamaan...-ja kaikki ilmottautuu nyt kisoihin ja tulee sinne!!!!
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mika R

  • Vieras
Re: ...
« Vastaus #10 : 22.07.04 - klo: 09.52 »
Vai "Joseph Kuuagreine ", hiton turskat kun eivät osaa lukea, toi on varmaan kuuleman perusteella kirjoitettu."Qvagzin" on jo todella kumma, varmaan arvaus kun kirjoittaja ei muistanut kuin ekan kirjaimen tai jotain.. :-D

Onnittelut kuitenkin Joselle vielä!

Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
joo tuli semmonen hankittua tos viikko sit, kokemuksia.. HMM. oon nyt ajanu sillä kolmena iltana joku vähä yli 2 tuntii kerta.. auto on ainakin vakaampi hypyissä edelliseen verrattuna ja tuntuu kääntyvän melkee liikaa ku ei oo tottunu. kevyt se on kans..
mulla ei oo digi kameraa et saisin kuvia. mut tulkaa kaikki kavilaan ajamaan...-ja kaikki ilmottautuu nyt kisoihin ja tulee sinne!!!!


Wau! Oletko itse ajamassa kisoissa? Hienoa jos olet. Mikä se edellinen oli johon vertaat tuossa?

Poissa -PM-

  • SaloUA
    • Profiili
mp-777
« Vastaus #11 : 22.07.04 - klo: 12.37 »
joo olen kisoissa.. toivottavasti tulee paljon porukkaa.. vertaan hobaoon. mut oon nyt käyny melkee joka päivä testaamassa uusia säätöjä kisoja varten. et homma alkaa olla hanskassa.

HUOM!! kaikki ketkä ei vieläkään ole käynyt kisoissa(mutta laitteet on olemassa), nyt on hyvä sauma tulla kokeilemaan kisoissa ajamista! kavilan rata on suht yksinkertainen ja aloitteliallekkin ehkä helpompi oppia kun ei ole vaikeita hyppyjä niin paljon.
ilmottautumis aikaa on vähän mutta kyllä vielä ehtii mukaan..

eli kaikki kisoihin!!
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-