Totta, etten ole ollut tekemisissä harjattoman moottorin kanssa, mutta mutta. Ottoteho ja antoteho on toki eri asioita, mutta ottoteho on aina suurempi kuin antoteho, erotus näet muuttuu pääosin lämmöksi, minkä huomaa näissä moottoreissa. Jos moottori antaisi 1300 w tehoa ulos, ja kuvitellaan että lämpöä ei syntyisi, eikä olisi muitakaan häviöitä, niin silloinkin tarvittava virta (A) olisi 7,8 v jännitteellä +166 A. Siihen tarvittaisiin melkoiset kaapelit, jotta sähkö siirtyisi. Vertaa vaikka oikean auton starttimoottoriin, niissä liikutaan samoissa virroissa, ja kaapelit on niin paksut, että nostaisi hiukan auton painoa, ja noita sentin paksuisia kaapelijöötejä olisi vaikea taivutella ahtaista väleistä. Eli, en usko noihin tehoihin. Jos joku haluaa osoittaa väitteeni vääräksi, niin välillä Imatra - Tampere voin tulla itse toteamaan virtamittarilla nuo valtaisat virrat, mitä pitäisi noissa autoissa ( lennokeista puhumattakaan ) kulkea. Lisäksi akuista. Jos akku kykenisi antamaan moisen virtamäärän ulos, niin 1900 mAh:n akku olisi kuiva alle 40 sek, eli jännite olisi silloin 0v. Paras teho riittäisi vai muutaman sekunnin vetoon...