No all right!
Otat auton salaisesta salakätköstäsi esiin. Ihailet ensin puhtautta vähän aikaan, kunnes kumminkin päätät sen liata tälläKIN kerralla. Viet auton ulos ohjaimineen ja hehkuineen kaikkineen. Laitat autoon ja ohjaimeen virrat päälle. Otat paineletkun pakoputkesta irti. Puhallat siihen varovasti, ettei mee polttoainetta suuhun ehkä n. puoli sekuntia samalla katsoen polttoaineen kulkua polttoaineletkusta. Jos vaikka katsot niin, että polttoainetta menee ensin kaasariin asti ja sitten vielä puhallat vähän, ni sit voi olla aika sopivasti polttoainetta koneessa. Sitten laitat suht ripeästi korin päälle (jos voi käynnistää kori päällä) ja asetat hehkun paikalleen, nyit käyntiin (vai oliko vetostartilla). Jos et ole vielä laittanut koria päälle, kaasuttelet vähän, tai käyt pyörähtämässä ihan pienen lenkin, jotta kone rupeaa käymään kunnolla ja laitat sitten korin päälle.
Jos käy niin hassusti, että kone sammuu ennen polttoaineen loppua, vaikka juuri katollaan olon takia, jolloin kone ei saa polttoainetta, joudut joko vähän aikaan nykimään tai ottamaan korin pois ja puhaltamaan paineletkuun saadaksesi polttoaineen taas koneeseen asti.
Auttoko yhtään? :P