Kirjoittaja Aihe: HYVÄ polttis mulle?  (Luettu 1498 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa K3

  • Tulokas
    • Profiili
HYVÄ polttis mulle?
« : 25.07.04 - klo: 16.48 »
Joo, eli rc-kuume iski taas.. Pari vuotta omistin Kyoshon SuperTen sähkö-Subarun, mut myin sen pois n. 2 vuotta sitten. Nyt iski kauhee kuume saada hyvä polttis. Ajattelin Kyoshon TR-15 Lanceria, mut onks se sit hyvä?  :?:
Osaisko joku antaa vinkkii, et mikä olis hyvä touring-polttis n. 300-450 euron hintaluokkaa? Mieluiten Kyoshon.. En tiiä miks, mut Kyosho on kuitenki Kyosho.  :D

En tiiä moni tähän vastaa, mut JOS tähän joku vastaa ja antaa hyvän vinkin, ni kiitän ja kumarran.  :D
C.R.E.A.M

Poissa ilej

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HYVÄ polttis mulle?
« Vastaus #1 : 25.07.04 - klo: 17.06 »
Kyoshossa on kalliit varaosat ja niitähän aina kuluu. Varteenotettavia malleja löytyy HPI:lta. Se on laadukkaaksi ja kestäväksi osoittautunut merkki ja varaosia saa paljon halvemmalla.
Myytävänä Tr-15 monster touring

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
HYVÄ polttis mulle?
« Vastaus #2 : 25.07.04 - klo: 17.09 »
Just naputtelin myynti-ilmotuksen. Pistin jopa olemattoman pienen hinnan auton kuntoon ja uuden hintaan nähden.
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=8093
Osta pois =)
allekiroitus

Poissa K3

  • Tulokas
    • Profiili
HYVÄ polttis mulle?
« Vastaus #3 : 25.07.04 - klo: 17.19 »
Ei oo rahasta kiinni noi varaosat..  :lol: Kyl niihin aina jostain saa ja on aikasempaaki kokemusta Kyoshosta, ni parempi niin.

Mä suosin uusii laitteita enemmän, ku käytettyjä. Uudet on kuitenki varmempii, eikä niille oo tehty mitään erikoista. Eli kiitti, mut ei kiitti..  :D
C.R.E.A.M

Poissa Antti R

  • Veteraani
    • Profiili
HYVÄ polttis mulle?
« Vastaus #4 : 25.07.04 - klo: 18.04 »
mä ehotan sulle HPI rs43 evoa.
-EhtoollisWeli

Poissa henrikhomppi

  • Jäsen
    • Profiili
HYVÄ polttis mulle?
« Vastaus #5 : 25.07.04 - klo: 22.27 »
Luulisin että joku V One sarjalainen olisi varmasti aika kova peli. Niillä pääsisi sitten jo kisaamaankin jos intoa löytyy...
Iron Maiden