Senverran vielä lisäystä tähän kun tekis mieli rakentaa jostain vehkeestä DRX, ja tuli vähän selviteltyä että minkäpitusta vetaria sunmuuta tarvis.
Samalla sit selvis noi pohjalevyt miten ne menee noissa D- sarjalaisissa:
Pohjalevy TR109 DST, DBX (lyhyt)
Pohjalevy TR151 DBX2, DMT, DRX (pidempi)
Moottorinvaihdon kannalta tää tarkottaa sitä että jos on TR109 pohjalevy niin sitä konetta pitää tosiaan vähän korottaa ettei vetostartti ota TR104 palikkaan kiinni, joka on iskarien tappien päässä oleva muovikikkula.
TR151 pohjalevyn kans taas tilaa on paljon enemmän ja koneen voi jättää lähelle pohjalevyä.
Vielä kun tietäs että käykö jotku muut moottoripukit tuohon, kun tuossa TR151 pohjalevyssä on myös nuo "standardinmukaiset" koneen kiinnitysreijät kyoshon oman kolmen reijän lisäksi.
Edit: Se saattas olla että ton TRW163 moottoripukin kanssa kävis suoraa nuo muut moottorit tuohon TR151 pohjalevyyn, niin että pääsis hyödyntämään niitä sivuttain olevia reikiä. Jostain kun sais halvalla tollasen TRW163 niin hommaa vois testata DMT:ssä vaikka ton Forcen koneen kanssa. :)