Kirjoittaja Aihe: NUTECHRACING ?  (Luettu 3085 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
NUTECHRACING ?
« : 02.05.14 - klo: 22.57 »
Tietääkö kukaan, mikä on Nutechracingin tilanne tällä hetkellä...onko liike toiminnassa onko mahdollisia tilauksia toimitettu ?

Poissa jucca

  • KUArc admin
    • Profiili
    • KuopioRC.fi     kuopionlennokkikerho.fi
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #1 : 02.05.14 - klo: 23.01 »
Tuollaisen ilmoituksen Nutechracing.fi laittoi noin kuukausi sitten. Itselläni ei ole tarkempaa tietoa asiasta.

http://rc10.fi/index.php?topic=83602.0

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #2 : 02.05.14 - klo: 23.04 »
Tuollaisen ilmoituksen Nutechracing.fi laittoi noin kuukausi sitten. Itselläni ei ole tarkempaa tietoa asiasta.

http://rc10.fi/index.php?topic=83602.0


Jep, tämän tiesin, mutta mikä on tilanne nyt..?

Poissa smyyke

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #3 : 03.05.14 - klo: 09.25 »
Kannattaa osat tilata muualta. Tilasin jokunen kuukausi sitten takasiiven tuolla ja sain käytetyn siiven josta maksoin uuden siiven hinnan.  :angry:

Poissa Lerppu86

  • KUArc
    • Profiili
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #4 : 03.05.14 - klo: 18.24 »
En usko pätkääkään että Hanno olis sulle käytetyn lähettänyt...
Älkää antautuko valheellisen hyvänolontunteen valtaan... Kyllä se siitä vielä särkyy...

Poissa simplicitas

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #5 : 03.05.14 - klo: 19.27 »
En usko minäkään, että Hannolta olisi käytettyä tullut ilman erillistä ilmoitusta.. Joskus olen itsekin purkuosan saanut uudesta autosta, mutta siitäkin kyllä puhelimessa sovittiin. Viimeksi ehkä viikko sitten hannolta osia tilasin ja osat tuli parissa päivässä. Kannattaa tilailla niin kauan kuin niitä on.

Poissa smyyke

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #6 : 03.05.14 - klo: 21.35 »
Empä ole aiemmin "uutta" osaa saanu joka on hiekka pölyssä ja josta on  osa tarroista revitty irti. Uuden siiven verran siintä jouduin maksamaan.

Poissa ylikar-h

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #7 : 04.05.14 - klo: 15.47 »
Kyllä minä olen ainakin aina saanut asiallista ja rehellistä kaupankäyntiä tältä liikkeeltä...en voi kun ruusuja antaa, harmi vain, että tuotteet väheni, kun Nutech näyttää lopettavan, ellei jotain uutta ilmene ?

Poissa Nutechracing.fi

  • Veteraani
    • Profiili
    • Nutechracing.fi
Vs: NUTECHRACING ?
« Vastaus #8 : 05.05.14 - klo: 08.19 »
Nutechracing.fi on toiminnassa ja tulee toimimaan jatkossakin.
Nutech tavaraa löytyy edelleen reilusti varastosta ja kannattaa soitella jos on tarpeita.

Joku on saattanut jo huomata, että minulta on tulossa uusi auto. Eli malli on X1 täysiverinen kisa krossi.
Autolla otettiin ensimmäisessä kisassa TQ ja kolmas sija (Auton ensi testi). Lisää tuosta uutuudesta tulee pian kuvien kera.

Tohon siipi asiaan: Eli olen toimittanut asiakkaalla nutech siiven, mikä on ollut kisapaikalla näytillä olleesta uudesta autosta purettu. Joten osa on uusi, mutta ei nutechtehtaan pussissa.


-Hanno Kruus
/Hanno Kruus
 www.nutechracing.fi