Kirjoittaja Aihe: Winter Jumps 2014 - 2015  (Luettu 45312 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Vanha Patu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #60 : 10.10.14 - klo: 14.06 »
Toivottavasti kilpailun järjestäjät hyödyntää viime kaudella kaytettyä tulospalvelua! Nähtäisiin nopeasti realiaikainen sarjatilanne.
Todella toimiva tuo Aspisen Janne ideoima tulospalvelu!

Harmi kun kesäkisoissa ei ollut käytössä.

Poissa ranchi

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #61 : 13.10.14 - klo: 22.23 »
Ihan noin selvyyden vuoksi, voisiko joku kertoa millä koneilla stanuluokkia saa ajaa? s2 ja s4? voiko käyttää muitakin kuin ns. virallisia koneita kunhan niissä on samat käämitykset?

Poissa Vanha Patu

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #62 : 14.10.14 - klo: 21.05 »
Vakioluokissa S2-10/S4-10 noudatetaan Maastosarjan 2014 teknisiä sääntöjä moottorin ja nopeudensäätimen osalta,
eli tiivistettynä:
- S2-10: 17.5T-21.5T kone, ROAR-hyväksytty 0-ennakkosäädin
- S4-10: 10.5T-21.5T kone, ROAR-hyväksytty 0-ennakkosäädin

Poissa micsa.fi

  • RIP
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #63 : 14.10.14 - klo: 23.39 »
Vakioluokissa S2-10/S4-10 noudatetaan Maastosarjan 2014 teknisiä sääntöjä moottorin ja nopeudensäätimen osalta,
eli tiivistettynä:
- S2-10: 17.5T-21.5T kone, ROAR-hyväksytty 0-ennakkosäädin
- S4-10: 10.5T-21.5T kone, ROAR-hyväksytty 0-ennakkosäädin

Herra Vanha Patu,

tuo kirjoittamasi teksti on suora lainaus Vantaan osakilpailun kilpailukutsusta, jonka kirjoitin. Koska uudet FTT-koneet tulivat kauppoihin vasta tällä viikolla, päätimme jo syyskuussa että Vantaalle mahdollisesti ajettavat stanuluokat ajetaan viime kesän maastosarjan säännöillä ja koneilla. Nyt kun ilmoittautumisaikaa on noin 30 minsaa jäljellä (tätä kirjoittaessa), ei tuolla päätöksellä sinänsä ollut merkitystä koska stanukuskeja on ilmoittatunut vain kaksi.

Kuten aiemmin tähän ketjuun kirjoitin, koko sarjan ja tulevien kilpailujen osalta moottorisäännöstä päättää sarjakoordinaattori Matti joka toivottavasti ottanee asian kantaan. Sinänsä vaikuttaa turhalta spekulonnilta, jos stanukuskeja ei ole tuon enempää. Melkeinpä hyödyllisempää olisi kasata stanukuskien kesken min. 10-hengen porukka joka keskenään sopii että stanuja ajellaan ja sen jälkeen voidaan miettiä sopivat säännöt...

Wacky Stack Racing Team

Poissa P.R

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #64 : 24.10.14 - klo: 07.30 »
Vieläkään hajua tuosta nokian kisan ajankohdasta?
Team Näätäracing                 www.rcm.fi

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #65 : 16.11.14 - klo: 17.58 »
Olisiko jo mahdollista kertoa loppujen kisojen päivämäärät? Tai edes vaihtoehdot. Perheellisillä on (vaimon mielestä) muutama muukin juttu kuin RC ja olisi kiva päästä kuitenkin kisoihin...

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #66 : 02.01.15 - klo: 13.04 »
Tämän hetkiset sarjapisteet löytyy osoitteesta: http://finrc.com/tulospalvelu/winterjumps/2014-2015

Poissa m.e.

  • Veteraani
    • Profiili
    • https://fi-fi.facebook.com/WinterJumps/
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #67 : 06.01.15 - klo: 22.39 »
Sarjanumerolista päivitetty. Parilla kilpailijalla (numerot yli 110) numerot pävittyivät, kun edellisessä kisassa oli epähuomiossa jaettu jo varattuja numeroita. Tarkasta siis oma numerosi ennen seuraavaa kisaa! Numerotarrat saat Turun WJ-kisan katsastuksessa.

Jos listalla on jotain virheitä, niin laittele YV, niin korjataan ne poies.

Matti / WJ

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #68 : 13.01.15 - klo: 12.29 »
Neljännen, 14.2.2015 ajettavan osakilpailun paikkaa ei ole vielä julkistettu.
Olisiko mahdollista, että tämä kisa ajettaisiin profiililla, jota kukaan ei ole ajanut ennen kisaa?

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #69 : 13.01.15 - klo: 13.14 »
Neljännen, 14.2.2015 ajettavan osakilpailun paikkaa ei ole vielä julkistettu.
Olisiko mahdollista, että tämä kisa ajettaisiin profiililla, jota kukaan ei ole ajanut ennen kisaa?

Ei tule onnistumaan. Ongelmahan on sitten että kotikenttäetu häviää.
Ehdotan ensikaudeksi että aamulla kuin kisat alkaa kukaan.ei ole uudella profiililla ajannut.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa Zakko

  • Veteraani
    • Profiili
    • VaasanUA
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #70 : 13.01.15 - klo: 14.39 »
Ajamaton profiili ei välttämättä toimi kisoissa. Kyllä paikalliset voi/pitää profiilia testata etu käteen niin ei tarvi aamulla treeneissä tehdä baanaa uusiksi.

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #71 : 14.01.15 - klo: 17.38 »
Toki profiili pitää testata. Mutta ei kilpailuun osallistuvien kuskien toimesta.
Näin on kai joskus menetelty ja tämä hieman hillitsisi treenaamista.

Poissa MirosHima

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #72 : 14.01.15 - klo: 19.47 »
Toki profiili pitää testata. Mutta ei kilpailuun osallistuvien kuskien toimesta.
Näin on kai joskus menetelty ja tämä hieman hillitsisi treenaamista.

Järkevämpi ratkasu on tehdä kisoista kaksi päiväset. Lauantaina vapaata treeniä 2-3h ohjatusti toki. Sit treenierä, alkuerät -> humpalle -> su aamusta virkeenä ajaan finaalin joskus 10-11 aikaan.   :shocked: ja kotiin klo 16-17 aikoihin.

Tällä kaavalla ei tarvis kenenkään lähtee perjantaina kesken päivän remuaan kisapaikalle, vaan la aamusta liikkeelle lähteminen riittäs 90% ainakin kuskeista.
Kyosho Ultima SC6 #Sponsored by RCJKL www.rcjkl.fi

Poissa Hegetus

  • JoeUa RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #73 : 15.01.15 - klo: 07.49 »
Ihan sama miten on. Samat miehet siellä top 10:ssä on treenataanko vai ei. Ei varmasti näiden sijoituksia paranna kuin mielikuvissa jotka treenaamisesta aina nillittää... 
Lennokkeja ja autoja..... =) JoeUA
Sponsored by oma ja emännän lompakko.

Poissa Jämsä

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #74 : 15.01.15 - klo: 11.08 »
Mielenkiintoisia kommentteja treenaamisesta ja kotikenttäedusta.

Voin kertoa, että Turussa treenaamisen tarkoitus ei ole kotikenttäedun saavuttaminen vaan antaa kaikille yhtäläinen mahdollisuus treenata etukäteen radallamme ja valmistautua kilpailuun. Samalla ne, jotka haluavat treenata ja joille on mahdollista treenata paljon voivat valmistautua kilpailuun paremmin.

Ymmärrän kumminkin, että pitkämatkalaisilla (yli 300km yhteensuuntaan) ei ole aina mahdollista lähteä treenaamaan yhtä usein kuin lähellä asuvilla. Käsittääkseni nämä kaverit ovat yrittäneet sovitella työtänsä ja opiskelujansa siten, että pääsevät esim. perjantaina treenaamaan. Nämä kaikki asiat riippuvat siitä mikä on kilpailuvietin ja ajankäytön/resurssien mahdollisuus.

SC-kisoissa kokeilimme viime kaudella miten käy kun profiili on sama molemmissa järjestämissämme kilpailuissa. Jälkimmäisestä kilpailusta tuli erittäin hyvää palautetta nimenomaan sen takia, että rata oli jo tuttu ja kilpailun alkuerät ja finaalit olivat tasaisia. Kilpailijat pääsivät ajamaan finaalissa enemmän toisiaan vastaan kuin rataa vastaan. Kisojen korkea taso ja tasaisuus finaaleissa ovat käsittääkseni monelle mieluinen asia.

Kaikkia emme voi miellyttää, mutta nyt yritämme miellyttää tällä tavalla.  :smiley:


t. Kai

Poissa jerzirccar1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #75 : 15.01.15 - klo: 12.23 »
Jos olis kaikille yhtä mielekästä niin uusi profiili ennen kisoja. Säästyy monelta pitkä penni ja ei tarvitae ottaa vapaata kisoista.
Sehän se olis se paras.
Ei jää jossittelun varaan kotikenttäedusta lainkaan.
Kuten Joni kertoi, kaveri testaamaan joka ei aja kisoissa.
2 päivää on aika raaka veto monelta.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #76 : 15.01.15 - klo: 13.12 »
Ei perjantain treenaaminenkaan vielä kovin iso ongelma ole. Tai helpompaahan kisoihin olisi lähteä jos ei tarvitsisi töistä ja koulusta vapaata...
Uusi rata olisi vaan paljon tasapuolisempi kun kukaan ei olisi päässyt hieromaan sitä useita päiviä.
Minä tuskin pärjäisin vaikka kuinka treenaisinkin, ei siitä ole kyse. Olisi vaan kiva jos kaikki kuskit olivat samalla viivalla kun kisa alkaa.

Poissa PRCA

  • Kalenterivastaava
    • Profiili
    • www.prc-autoilijat.fi
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #77 : 19.01.15 - klo: 11.46 »
Nokian WJ 4 osakilpailu ajetaan kaksipäiväisenä 14.-15.2.

Ennakkotietoa kilpailusta, kilpailukutsu tulee lähipäivinä.

Ajoformaatti:
Lauantaina neljä eräharjoitusta ja kolme alkuerää. Kahden viimeisessä eräharjoituksessa paremman kolmen perättäisen kierroksen tuloksen mukaan määräytyy alkueräryhmä (reseeding). Eräharjoituksiin lähdetään pistetilanteen mukaisessa järjestyksessä. Kaikki eräharjoitukset nostetaan kilpailijoiden toimesta.

Sunnuntaina yksi eräharjoitus, yksi alkuerä ja kaikki finaalit kolminkertaisena.

Aikataulu:
Lauantaina päivä alkaa klo 10.
Sunnuntaina päivä alkaa klo 9.

Säännöt:
Winter Jumps 2014-2015 sarjasäännöt, ajoformaattiin ja rengassääntö.
Tarkennukset
Rengassääntö, lauantaina leimatut renkaat pitää jättää kilpailunjärjestäjän säilytykseen päivän päättyessä. Eräharjoituksissa voidaan käyttää myös leimaamattomia renkaita.

Harjoittelu radalla:
Harjoittelu mahdollista 10eur päivämaksulla. Rata on kiinni 11.-13.2.
Perjantaina 13.2.2015 rata on kiinni ja harjoittelu ei ole mahdollista.

Poissa Jolokkonen

  • JoeUa admin
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #78 : 19.01.15 - klo: 12.48 »
Eiköhän jätetä tuostakin lounastauko pitämättä ja aloiteltas päivä klo:12.00 täydellä mahalla? Ei tarviais näin ollen kolmen aikaan yöllä autoa startata... Muuten loistava homma! Ps. Toivottavasti profiili muuttuu olennaisesti tuon kahden päivän aikana... :wink:
Team Associated - KO-Propo - Reedy
www.joeua.fi   www.hobbyfactory.fi

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #79 : 24.01.15 - klo: 12.17 »
Sarjataulukko päivitetty Turun kisan tuloksilla: http://finrc.com/tulospalvelu/winterjumps/2014-2015

Poissa Joppe75

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #80 : 16.02.15 - klo: 17.38 »
Laitetaampa tänne tietoa ennen kuin saadaan kisakutsu esille.Lappeenrannan WJ la 14.3.2015 tullaan toteuttamaan yksi päiväisenä kisana. Eli mennään "vanhalla" kaavalla, perjantaina rata auki reenaajille ja lauantai aamusta ajetaan kisat. Syy tähän yksi päiväseen kisaan on meidän vuokrasopimuksen loppuminen kisapaikassa.

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #81 : 16.02.15 - klo: 19.52 »

Sarjataulukko päivitetty WJ4-kisan tuloksilla: http://finrc.com/tulospalvelu/winterjumps/2014-2015  :cool:

Poissa Janne A

  • Veteraani
    • Profiili
    • finRC.com
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #82 : 18.03.15 - klo: 20.59 »
Sarjataulukko päivitetty WJ5-kisan tuloksilla: http://finrc.com/tulospalvelu/winterjumps/2014-2015  :grin:

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #83 : 09.04.15 - klo: 19.48 »
Tässä kipeänä ollessa on aikaa yrittää laittaa ymmärrettävään muotoon omia tuntemuksia suomalaisen sisäkrossisarjan rengassäännön vaikutuksesta kilpailemisen mielekkyyteen. Koska aloittaessani ajamaan nykyisen sarjan esiastetta Hyvinkäällä ja Jyväskylässä joskus 2006-2007 meininki oli melkoisen rentoa ja ajoalustat olivat mattoa, jolloin renkaiden vaikutus kisassa menestymiseen oli pieni.
Nämä seuraavat ajatukset ovat omiani, yksityiskuljettajan näkökulmasta kirjoitettuja ja saattavat ärsyttää kanssakilpailijoita tai kauppiaita. Olen kuitenkin jo iso poika ja valmis ottamaan sen riskin etteivät kaikki halua tästä eteenpäinkään tervehtiä minua varikolla.

Konkreettinen ehdotukseni on kilpailussa käytettävien valmiiksi liimattujen renkaiden (yksi sarja) ostaminen kilpailun järjestäjältä ilmoittautumisen yhteydessä. Tämä toimivaksi osoittautunut järjestelmä on käytössä EOS -sarjassa ja suomessa touringin FinTrack -sarjassa ja myös kilpailun järjestävä seura hyötyy rengasmyynnistä saamansa mahdollisen alennuksen verran. Parin viimeisen vuoden aikana 1/10 sähkökrossiin on saanut valmiiksi liimattuja renkaita 12 mm hex-kiinnityksellä. Osa kuljettajista ei ehkä tiedä että nykyään kaikkiin markkinoilla oleviin sähkökrossiautoihin saa asennettua 12 mm hexit. Kyosho, Yokomo, Schumacher, Serpent ja Asson B5 on varustettu niillä jo alunperin ja Durangoonkin ne on helppo sovittaa. Nelivetoisista en tiedä yhtään merkkiä jolla ei olisi voitu osallistua EOS-sarjaan, koska 12 mm hexillisiä vanteita ei olla saatu kiinni autoon. Esimerkiksi Associated valmistaa nelivetokrossareihinsa 12 mm etuhexiä, joka korvaa suoraan alkuperäisen kymppimillisen.

Ehdotukseni lähtökohtana on tasapuolisten olosuhteiden mahdollistaminen. Itse kuulun siihen joukkoon jolla ei ole taloudellisia, eikä ajankäytöllisiä mahdollisuuksia käydä vaikkapa parin sadan kilometrin päässä useampana viikonloppuna, ennen varsinaista kilpailua testaamassa renkaita ja inserttejä, jotta voisi ajaa kilpaa muita kuljettajia, eikä vain rataa tai vääränlaista rengassettiä vastaan.

Olen kuullut monenlaisia perusteluita tällaista uudistusta vastaan. On sanottu uuden renkaan olevan hitaampi kuin sopivasti (radasta riippuen 200-5000 kierrosta) ajettu. Tämähän on täysin totta. Vaan mikä tämän kierrosajassa mitattavan nopeuden merkitys on kilpailutilanteessa, kun kaikilla on samanlaiset renkaat. Kokemuksesta tiedän että vaikka kierrosajat ovat betonilattialla radan koosta riippuen sekunnista kahteen hitaampia, autot ovat aina olleet uusilla renkailla hyviä ja tasapainoisia ajaa.

Joskus rengassarjan pakollista ostamista kilpailun vuoksi on pidetty myös kalliina vaihtoehtona. Itse koen sen olevan kauden mittaan edullisempi tapa, koska tällä kisassa ostetulla sarjalla voi sitten treenata kukin tarpeelliseksi katsomansa määrän kierroksia kotiradallaan. Todellinen taloudellinen hyöty selviää vasta käytännössä. Yhdenkin kilpailua edeltävän treenikäynnin 100-200 km päähän väheneminen on todennäköisesti taloudellisempaa kuin nykyinen järjestelmä.

Varmasti ehdottamaani käytäntöä vastustavat ne kauppiaat jotka eivät toimita rengassarjoja kilpailun järjestäjille. Itse tunnen kauppiaiden välistä kauppaa huonosti, joten en osaa arvioida taloudellista merkitystä siltä osin. Olen kuitenkin joskus ihmetellyt sitä, miksi jokaisen pitäisi saada osuutensa jopa toisen kehittämässä sarjassa. Eihän toki kukaan kiellä järjestämästä omia kilpailuja oman liikkeen nimellä ja juuri sellaisilla renkailla joita itse myy.

Uusienkin renkaiden käyttö kisoissa jättää aina mahdollisuuden selityksille. Joku saattaa saada aina renkaat jotka ovat tuoreempaa erää, mutta todennäköisyys siihen että näin kävisi samalle kuljettajalle useamman kerran on pieni. Mielestäni renkaiden jälkikäsittely tulisi kieltää, samoin kuin kaikenlainen pidottaminen ja jotta sen ymmärtäminen käytännössä helpottuu, tulee sanktio olla riittävä, eli kiinni jäädessä välitön kilpailusta sulkeminen. Myös kaikenlainen radalla tapahtuva ylimääräinen sudittelu poistuu automaattisesti, koska eihän treeneissä tai kilpailuerissä voi pyöriä paikallaan tai varsinkaan ajaa vasten radan ajosuuntaa, sellaisestahan seuraa muutenkin erästä sulkeminen.

Kaiken tämän kirjoittamisen lähtökohtana on oma turhautuminen, enkä tässä muuta yritä väittääkään. Varmasti kaverit jotka ovat kisoja voittaneet, voittavat niitä edelleen, ajotaito ratkaisee, harjoittelusta ja paneutumisesta auton säätöihin palkitaan. Tässä lajissa monella, varsinkin vähemmän ajaneella on kuitenkin tarpeeksi muutakin oppimista kuin se, millä insertillä ja kuinka kuluneella renkaalla pitää ajaa. Uskon kuitenkin että jos ehdottamani uudistus otettaisiin käyttöön ensi kaudelle, se lisäisi talviseen krossisarjaan sellaista aitoa kilpailemisen iloa ja tarjoaisi hienoja ja tasapuolisempia kilpailuja, ainakin itseäni motivoisi taas ajaa tätä hienoa sarjaa.

Kun nyt sormet alkavat lämpenemään ja kaksisormijärjestelmän käyttö alkaa sujua, mainitsenpa vielä lopuksi että mielestäni nykyisessä sarjassa on liikaa osakilpailuja!

Sami Salmela


Ai niin, lopuksi kysymys: Jos 12 ihmistä kannattaa jotain ja ilmaisee kantansa kerran ja yksi ihminen vastustaa, mutta ilmaisee kantansa 12 kertaa, onko niin että puolesta ja vastaan on sama määrä?

Ai niin, en ole ehdolla eduskuntavaaleissa.

Ai niin, alkoi itseäkin huvittamaan nuo sponsorit tuossa alapuolella, en kuitenkaan kirjoita käskystä :grin:
« Viimeksi muokattu: 09.04.15 - klo: 19.56 kirjoittanut SS »
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa JoukoH

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #84 : 09.04.15 - klo: 20.41 »

Sami, oon kuullu isojen poikien suunnitelleen juuri tätä rengas sääntöä ensi vuodelle suomalaisella clubilla.

Tällä saataisiin kaikki spekulointi pois renkaiden osalta.
Jouko Hyvärinen

Poissa Metsäläinen

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #85 : 09.04.15 - klo: 20.53 »
Kannatan myös Samin ehdotusta. TLR:n 22 buggyyn ei ainakaan tällä hetkellä saa 12mm hexejä eteen, toivottavasti syksyyn mennessä.
Eurorc - Tamiya Lunch Box - Blackfoot -  Monster Beetle - Arrowmax - Hobbywing

Poissa SS

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #86 : 09.04.15 - klo: 21.42 »

Sami, oon kuullu isojen poikien suunnitelleen juuri tätä rengas sääntöä ensi vuodelle suomalaisella clubilla.

Tällä saataisiin kaikki spekulointi pois renkaiden osalta.

Kuulostaa vähintäänkin epäilyttävältä, seuraava on suora lainaus Wikipediasta:

Helsingin Suomalainen Klubi on kulttuuri- ja keskusteluklubi, jossa suomalaisuuden aatteelliseen pohjaan sitoutuneet eri-ikäiset miehet tapaavat toisiaan.


Huomaatteko, spämmään tätä ketjua kohta niin paljon että minun täytyy olla oikeassa varmaan muidenkin mielestä :evil:

Jon: Mielestäni 2wd eturengas voisi olla mikä vaan preglued-Schumacher, Pin, Spike tai Stagger. Tosin helpointa olisi yksi noista järjestäjältä ostettuna.
« Viimeksi muokattu: 09.04.15 - klo: 21.53 kirjoittanut SS »
Team Associated / Reedy             Sami Salmela Racing             -Make 12th scale great again-

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #87 : 09.04.15 - klo: 21.43 »
Miten tuupin eturengas? Jäisikö vapaaksi vai ei?

Poissa jon.lindgren

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #88 : 10.04.15 - klo: 08.09 »
Hmm...
Olisi ehkä hyvä valita rengas, jota käytetään muuallakin...

Onko kisoja liikaa en tiedä. Sarja on pitkä mutta ainut tällä hetkellä. Muita kisoja ei juuri ole.
Talveen sopisi mielestäni yksi isompikin kisa jolla voisi olla jopa SM-arvo.

Poissa C1S F1

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« Vastaus #89 : 10.04.15 - klo: 22.33 »
Kannatan myös Samin ehdotusta. TLR:n 22 buggyyn ei ainakaan tällä hetkellä saa 12mm hexejä eteen, toivottavasti syksyyn mennessä.

Eikä samoin Hobao:n Hyper h2:een saa 12mm hexejä eteen  :lipsrsealed:
GSB-Racing - Sanwa - Roche - HotRace