Lueskelin koko treadin tuossa aamuyöstä läpi, vielä jäi vähän kysymysmerkkejä.
Itsellä on nyt ajossa tuo e-revo "crawler" (2x 55t lathe, 11t/72t gears, 3x lukot jne jne), sinällään se on kova etenemään.
Alustalle en ole vielä ehtinyt tekemään mitään modauksia, pitää sitä hieman ynnätä.
Olen hieman silmäillyt noita ns rajumpia crawlereita, Stick pistää kulkunsa puolesta positiivisesti silmään, mutta rakenteensa puolesta saa vastaavan määrän miinuspalloja.
Onko arvon raadilla ehdotuksia mitä keksisi, jos tuo revo käy tylsäksi tommosenaan.
Isoin vaatimus tällähetkellä olisi se että autossa pitäisi olla kardaanit. Nykyisen auton vetovoimaan tyytyväisenä
mahdollisuus kahdelle moottorille olisi pop (esim e-maxxin keskidiffi).
http://video.google.com/videoplay?docid=1880960983949479490http://video.google.com/videoplay?docid=-2309842156570644323Spin nimimerkin e-maxx pohjainen auto näyttää ihan kivalta, onko "runko" omaa tekoa vai kaupallinen?
edit, lainaan tekstiä tuosta omasta treadistani, kun koskee hieman aihetta:
Käytiin revo sisäänajamassa kaverin kanssa lauvantaina, auton kanssa viihtyi metsässä vaikka koko päivän :)
Siinä innostuessa unohtui kuvaaminen kokonaan, pari fotoa löytyy, mutta parhaat tilanteet jäi vain aivosoluihin =(
Pitää seuraavalla kerralla ottaa virallinen kameramies mukaan.
Ajoaikaa raskaissa olosuhteissa yhdellä 3700mah nimhillä on keskimäärin +-70min, joka on mielestäni hyvä.
Autoon menisi vielä toinen akkukin, joten sillä ajelisi vielä kauvemmin.
Olen visioinut hieman akkujen sijoittamista koritolppiin poikittain kiinni, niin sillon saisi painoa sinne mihin sitä tarvii.
Tämän hetken parhain ajopaikka löytyi ylläettäen Trial harrastajien suosimalta alueelta =)
http://jesi.5cyl.net/RC/e-revo/140407_ajoa/