Kirjoittaja Aihe: HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR  (Luettu 8094 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
Eli kumpi auto olis parempi  :?:
Are you sure?

Poissa ppkujala

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.kolumbus.fi/pasi.kujala
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #1 : 30.08.04 - klo: 22.40 »
Inferno on suoraan paketista hyvä pihasuditteluun... hinta vaan on aika kova varsinkin jos vertaa Hobaoon. Virittelemällä Kyöstistä on sitten kovemmaksikin kisarassiksi.
Tosin sama pätee myös tuohon toiseen merkkiin, siitä vaan taitaa selvitä edullisemmin.  :wink:
Kyosho Inferno MP777 SP1 - MP7.5 Sports - DX II - GS Storm
Futaba - JR - Hitec  Lasten kanssa radalla = iltalenkki isille :-)

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #2 : 30.08.04 - klo: 22.56 »
No tä juttu menee aina näin:

"Kyllä kyosho on paras, plaa plaa.....! Hobao on ihan huono, plaa plaa!", Sanoo kyösti kuski!

"kyllä se hobao on niin halpa ja hyvä, plaa plaa! Kysoho on kallis ja plaa plaa", Sanoo rakas hubbabubba kuski!

Minä itse kallistuisin tohon kyötiin....
Siinä saa ainakin rahalle vastinetta.
Se kyoshon orkkis pannu ei ole mikään kovin erikoinen, mutta ajaa asiansa.

Ps. Pliis, älkää kommentoika tätä minun mielipedettäni mitenkään! (jos vältyttäisi kyosho - hobao matsilta)
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #3 : 30.08.04 - klo: 23.04 »
molemmat ajaa asiansa varmaan ja nyt jos pitäisi auto ostaa niin vaikea olisi silti sanoa kumman ottaisin vaikka Infernolla olen ajanutkin.. Inferno vaikuttaa vähän jämäkämmältä ja vähän ammattimaisempi on varaosien myynti, mutta ne osat maksaa sitten enemmän. Hobao taas tuntuu hyvältä autolta sekin, tosin mihin vertaan on kaverin pro versio joka on vähän parempi kuin tuo RTR.

Vaikea sanoa kumpi kannattaa, molemmat varmasti hyviä.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #4 : 30.08.04 - klo: 23.13 »
Lainaus käyttäjältä: "tux10"
No tä juttu menee aina näin:

"Kyllä kyosho on paras, plaa plaa.....! Hobao on ihan huono, plaa plaa!", Sanoo kyösti kuski!

"kyllä se hobao on niin halpa ja hyvä, plaa plaa! Kysoho on kallis ja plaa plaa", Sanoo rakas hubbabubba kuski!

Minä itse kallistuisin tohon kyötiin....
Siinä saa ainakin rahalle vastinetta.
Se kyoshon orkkis pannu ei ole mikään kovin erikoinen, mutta ajaa asiansa.

Ps. Pliis, älkää kommentoika tätä minun mielipedettäni mitenkään! (jos vältyttäisi kyosho - hobao matsilta)


No mitäs sitten kirjottelet tommosta.
Tästähän tulee tietysti matsi jos vastaukset on tasoa: Kyosho antaa rahalle vastinetta.

Eli kun vauhtiin päästään niin ruvetaan sitten lietsomaan pientä väittelyn poikasta.
Hobao antaa enemmän rahallse vastinetta koska siinä on paremmat radiot, halvemmat varaosat, kestää yhtä hyvin kuin Kyösti ja on vähintään yhtä nopee radalla.
Myös yli puolet halvempi virittää täys veriseks kilpuriks.
Siinä sulle vastinetta rahoille.

Ps: Kyllä, tämä oli provoa, mutta tätähän tuo viestisi oikein kerjää. :twisted:

Pps: Kukahan tällä kertaa vetäsee jonkun palkokasvin kärsäänsä. :mrgreen:

Jatkakaa :!:

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #5 : 31.08.04 - klo: 08.21 »
Tsekkasin tuon MP75 ReadySetin ohimennessäni viime lauantaina kun olin poitsun kanssa alan liikeessä. Päällisin puolin vaikuttaa ihan hyvältä ja on menevän näköinen ja luultavasti ottaa maaston ihan mukavasti, onhan se "oikeaan" kisapirssiin perustuva auto. Mutta hinta on aika kova. Yli 500e tuntuu jokseenkin kovalta, sillä autossa on puutteita joiden päivitys maksaa lisää ja ovat jokseenkin "must" jos autolla meinaa ajaa pidemmän päälle ja radalla tasaväkisesti muiden kanssa (Hong Kongista auto irtoaa muuten 250 euroon joka on varsin kohtuullinen). Radiot ovat myös hieman kysymysmerkki eli kuinka herkät häiröille ovat kun paikalla on muita kuljettajia (esim radalla); halvemmat radiot tyypillisesti ovat.
Minusta tuo moottoriosasto menee vaihtoon melko nopeasti sillä vakiomotti on melko aneeminen (olen nähnyt Lavangossa) ja sillä tuskin jaksaa päristellä kovin kauaa. Typerän kyosho -pulttikiinnityksen takia joutuu parempaa mottiin (esim. Hobaon Hyper 7) ostamaan myös käyrän ja tuo K 2-osainen pillikään ei varmaan hyötysuhteeltaan parhaasta päästä ole.
Kun moottorin vaihtaa, pitää hankkia uusi moottoripukki ja uusia kytkinosastoa jotta kestää kovemmat tehot; joko Kyosholta tai esim. Fioronilta (iso-hepa). Noihin palaa jonkin verran.
Myös rungon jäykistinten hankinta lienee eduksi ja diffeihin lisää rattaita (sportista puuttuu 2kpl per diffi) jotta kestää kisamottien tehot. Ohjauslinkityksen pianowiren prokuskit halunnevat korvata kunnollisella pallonivelin kiinnitetyllä linkillä.
Ajettavuuttahan tuosta autosta löytyy ihan kisapeliksi asti (perustuen originaaliin MPhen). Kanai -tasolle tuota tuskin kandee lähtee päivittää (kuten mainoslause sanoo) vaan hankkia mielummin suoraan se kanai jos tällaisia ajatuksia on; tulee paljon edullisemmaksi. Paitsi hinta, muuta suurempaa estettä en näe hankinnalle. Ja toi mainittu moottori pidemmän päälle. Runko ja aluosat kestänevät suht hyvin, riippuu radasta ja ajotaidoista. Yksi arvostelu ja mukana video:
http://www.rcuniverse.com/magazine/article_display.cfm?article_id=141

Hobaosta on puhuttu paljon hyvää ja moottorin osalta varmasti parempi hankinta. Kokeneemmat osaavat sanoa enemmän ajettavuudesta ja kitistä muutenkin, mutta mulla on sellanen käsitys että auto on vähintään kasin pintaan ja saanut hyviä mainintoja (kuten Kyoshokin). Päivittäminen kisapeliksi asti onnistuu luultavasti hyvin ja verrattain edullisesti (ostopaikasta riippumatta).

Jos auton meinaa pitää RTR:nä niin myös GS Storm on harkinnan arvoinen, auto lähtee Hobbylinnasta kunnon moottoreineen jollain 400e tai allekin joka on varsin kilpailukykyinen hinta. Kovemmassa ajossa kyseisen auton pohjalevy on kuitenkin herkkä murtumaan perien kiinnityskohdista joten kovin rajuille radoille auto saattaa olla hieman herkkä tolta osin (etenkin aloittelijalle jonka ajo on vielä haussa). Siis todella kovassa ajossa.

Tältä pohjalta luulatavasti valitsisin Hobaon vaikka en Hyper RTR autoa tunnekaan kovin hyvin. (Itse hankin MP75 kitin mutta siihen koko joukko muita syitä joita voit lueskella tuosta MP topicista).

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #6 : 31.08.04 - klo: 08.34 »
HoBaon PCR RTR auto on mielestäni ylivoimainen noista RTR autoista. Säädettävyydeltään on tasoltaan aivan samaa kuin Pro mallikin. Ainoat erot tulevat materiaali eroista. Esim. radiolevy sekä keulassa oleva tuki ovat eri matskua kuin Prossa. Iskarintuet ovat myös hieman hepposempaa tekoa mutta silti kestävät. Radiot ovat käytännössä Futabat.
Eli kuten aiemmin sanoin on täysveriseks kilpuriks virittäminen naurettavan helppoa/halpaa.
Pari kuukautta sitten kun ensinmäiset PCR RTR autot tulivat oli sen hinta 470€ Sanderssonassa.

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #7 : 31.08.04 - klo: 08.41 »
Eiköhän tässä sitten vastaus tullut eli Hyper seiska rtr.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #8 : 31.08.04 - klo: 08.44 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
Eiköhän tässä sitten vastaus tullut eli Hyper seiska rtr.


Huom. Hyper 7 PCR RTR

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #9 : 31.08.04 - klo: 08.45 »
OK!

Eli siinä on noi pivot/pillow ballit ja laydown ohjausservo? Jos niistä tykkää niin mikä ettei.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #10 : 31.08.04 - klo: 08.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"
OK!

Eli siinä on noi pivot/pillow ballit ja laydown ohjausservo? Jos niistä tykkää niin mikä ettei.


Ne ovat loistavat.
Ainoa heikko puoli niissä on että edessä alhaalla pivotit vääntyy turhan herkästi Lavangon radalla.
Mutta kuten olen jo aikaisemmin olen mainostanut, niin minulta on mahdollisuus saada kunnon matskusta tehdyt varret.
Niissä on vaan tullut pientä viivytystä, mutta nyt ne ovat valmistumassa ja ensinmäiset lähtevät parille Hyperin omistajalle toivottavasti ensiviikolla ("koputtaa puuta").
Pivotin paremmuudesta olen maininnut asioita tuolla Hyper 2.0 osiolla.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #11 : 31.08.04 - klo: 09.02 »
Okei!
Kenties Hobao on parempi ja Kyosho huonompi ja päin vastoin.
(tuo lause ole mikään helkatin fightiksen aloitus lause)

Mutta yleinsä se on varmaan käyttäjän mielipide kumpi on sitte loppujen lopuksi parempi.

Toinen voi tykätä toisesta ja toinen toisesta.

Ominaisuuksia voidaan aina vertailla mutta täällä tuskin kukaan on rakentanut Inferno ja Hobao RTR autoja vierekkäin. Epäilen.

Että ei voi olla aivan varma kumpi on parempi.

Ja se mistä tykkää on parempi.  =)

Toivottavasti ymmärsitte pointtini.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #12 : 31.08.04 - klo: 09.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Jartsa"
Okei!
Kenties Hobao on parempi ja Kyosho huonompi ja päin vastoin.
(tuo lause ole mikään helkatin fightiksen aloitus lause)

Mutta yleinsä se on varmaan käyttäjän mielipide kumpi on sitte loppujen lopuksi parempi.

Toinen voi tykätä toisesta ja toinen toisesta.

Ominaisuuksia voidaan aina vertailla mutta täällä tuskin kukaan on rakentanut Inferno ja Hobao RTR autoja vierekkäin. Epäilen.

Että ei voi olla aivan varma kumpi on parempi.

Ja se mistä tykkää on parempi.  =)

Toivottavasti ymmärsitte pointtini.


Heep!
Minä olen räplännyt molempia RTR autoja ja voin sanoa että RTR autoista ylivoimanen noista on RTR mallina HoBaon PCR.
Käyttäjän mielipide se tosiaan loppupeleissä on mutta kuten jo alunperin sanoin niin ominaisuuksiltaan Hyper 7 PCR RTR on lähempänä täysiveristä kilpuria kuin mikään muu merkki tai malli.

Eri asia on sitten siinä vaiheessa kun on molemmat rakennettu kisa vehkeiks niin on kyllä niin pienet erot, ainut vaan että reilusti halvemmalla olet Hobaosta rakentanut nopeen auton.
Jos hinta puoli unohdetaan niin jokainen kilpuri on kisa tilanteessa samalla lähtöviivalla. Vain kuski merkitsee.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #13 : 31.08.04 - klo: 09.35 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika"

Jos auton meinaa pitää RTR:nä niin myös GS Storm on harkinnan arvoinen, auto lähtee Hobbylinnasta kunnon moottoreineen jollain 400e tai allekin joka on varsin kilpailukykyinen hinta. Kovemmassa ajossa kyseisen auton pohjalevy on kuitenkin herkkä murtumaan perien kiinnityskohdista joten kovin rajuille radoille auto saattaa olla hieman herkkä tolta osin (etenkin aloittelijalle jonka ajo on vielä haussa). Siis todella kovassa ajossa.


Tuo GS:n pohjalevy 'ongelma' on korjattavissa kun hakkiin kittiin heti uutena nuo poikkittaistuet hingepineihin (Brace) ei varmastikkaan maksa maltaita. Tosin ne pitää asentaa erilailla kuin ohjeessa. (Asennus päinvastoin..) Niin ja tukivarret kannattaa keittää vedessä noin 30-45min -> Kestää sen jälkeen tolkuttomasti.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #14 : 31.08.04 - klo: 09.39 »
Joo. Tai sitten homma pro alustan, sen saa ebaysta halvalla. Ja titaaniruuvit (vaikka Kyoshoa) M4x20mm ja laittaa lukkomutterit päälle kuten prossa. Tällöin kestää ilman tukiakin aika hyvin.

Poissa HVoltage

  • RSRCA
    • Profiili
    • Kaikkee paskaa...
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #15 : 31.08.04 - klo: 14.39 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"

siis pitääkö veden aivan kiehua kokonaan?

vois kokeilla savageen  :roll:


Aivan kuin keittäisit perunoita, kääntele välillä ettei sama pala ole kokoajan pohjalla.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #16 : 31.08.04 - klo: 14.59 »
jos keittämällä saa osat kestämään enemmän niin pöljäähän olisi jos ei tehtaalla niin tehtäisi jo...

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #17 : 31.08.04 - klo: 15.01 »
Minäkään en näe mitään järkeä tuossa keittämisessä. ainakin omassa autossa on tukivarret kestäneet

Poissa ppkujala

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.kolumbus.fi/pasi.kujala
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #18 : 31.08.04 - klo: 15.48 »
Tuo muoviosien keittäminen on tosi vanha kikka... sitä tehtiin jo 20 vuotta sitten jotta saatiin tukivarret yms. kestämään paremmin.
Wanhemmat alan harrastaja muistavat varmasti !

Onhan asia toki myös niin että valmistaja voi varmistaa tuotteensa kestävyyden valitsemalla parempia materiaaleja, mutta sitten pitää unohtaa keskustelu halvemmasta ja kalliimmasta merkistä.
Kyosho Inferno MP777 SP1 - MP7.5 Sports - DX II - GS Storm
Futaba - JR - Hitec  Lasten kanssa radalla = iltalenkki isille :-)

Mika R

  • Vieras
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #19 : 31.08.04 - klo: 15.59 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
jos keittämällä saa osat kestämään enemmän niin pöljäähän olisi jos ei tehtaalla niin tehtäisi jo...


kuulemma tehtaalla osat jäähdytetään niin nopeasti että heikentää kestävyyttä, keittäminen auttaa tähän

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Re: HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports
« Vastaus #20 : 31.08.04 - klo: 16.02 »
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Eli kumpi auto olis parempi  :?:

Tuohon ei koskaan saa "oikeaa" vastausta, mutta kannattaa kartoittaa oma tarve mahollisimman pitkälle. Ajopaikka/paikat ja se kuinka ajetaan sekä kuinka paljon ehkä ensisijaisimmat... Tarvekartoitus kun on valamis, niin on helepompi jatkaa auton valintaa.

Itse aloitin harrastuksen tänä vuonna ja ensiautona on tuo Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR (varaosa-autona normaali Sport). Tähän mennessä siihen on palanut jo senverran rahaa, jotta sillä hinnalla olisi ostanut jo hiilikuituosaisenkin, mutta sellaiselle ei itseni kaltaisella "harrastajalla" ole tarvetta. Kaiketi myös kalliimmista olisi osia hajonnut/kulunut. NYT jos saisin valita - kasaisin itse (nyt sen jo osaisin). Nykyinen ajoautoni on kaiketi suunnilleen: Kyosho Inferno MP-7.5 Sport DeLuxe RTR.
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #21 : 31.08.04 - klo: 17.24 »
Ois hyvä, jos kestäs mahollisimman hyvin hyppyjä eikä hajoo ihan heti. Nopeuttakin saa löytyä.  :wink:
Are you sure?

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #22 : 31.08.04 - klo: 21.11 »
Se on ehdottomasti hobao tässä perusteluita ton sportin kytkin hajoo maks 2L päästä siis se jousi.Diffi ei kestä ku on vaa kaks pikkuratasta.Tos on muovinen päärätas ei oo rungonjäykistimiä ja tehoton moottori eikä oo yhtäkään kallistuksen vakaajaa ja kalliit varaosat.Ja viel toi auto maksaa noin 50-60e enemmän ku hobaon rtr tost autosta ei voi muuta hyvää sanoo ku et siinä on paremmat servot kun hobaos :twisted: .
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa MarGox

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #23 : 31.08.04 - klo: 21.25 »
Lainaus käyttäjältä: "rc aleksi"
Se on ehdottomasti hobao tässä perusteluita ton sportin kytkin hajoo maks 2L päästä siis se jousi.Diffi ei kestä ku on vaa kaks pikkuratasta.Tos on muovinen päärätas ei oo rungonjäykistimiä ja tehoton moottori eikä oo yhtäkään kallistuksen vakaajaa ja kalliit varaosat.Ja viel toi auto maksaa noin 50-60e enemmän ku hobaon rtr tost autosta ei voi muuta hyvää sanoo ku et siinä on paremmat servot kun hobaos :twisted: .

ÄLÄ puhu jos ei ole kokemusta.
Sekä Sport:ini että Sports RTR:ni kytkinjouset täydellisen ehjiä. Kelloja on kyllä vaihdettu (oma moka kun en tiennyt jotta on parempia saatavilla ja ostin halvimpia). Diffien rattaan vastaavat uusia, kun laitoin hyvissä ajoi öljyt niille. Takaa meni pinjoni ja se isoratas perästä, kun en hokannu kattoo ajoissa rasvoja kondikseen. No, ne on uusittu ja vastaavat uusia pitkän ajon jälkeenkin. Rungon jäykistimiä ei joka jätkä etes tarvii (itse ne olen ostanut kun olen opetellu jo hiukka loikkimaan - varmuuten vuoks). Moottorin teho riittää loistavasti ensi ajeluihin, eikä se kummoinen ole hommata myöhemmin hiukka timmimpi (kun kaikki muut osat on "päivitetty parempiin"). Servoista entiä mittää - ne toimii. Mutta tässa omakokemusfaktaa Kyosho Inferno MP-7.5 RTR mallista.
- tämä oli vain faktana virheellisen tiedon paikkausta -
Kyosho Inferno MP-7.5 Sports RTR Exclusive

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #24 : 31.08.04 - klo: 23.17 »
Lainaus käyttäjältä: "MarGox"
Lainaus käyttäjältä: "rc aleksi"
Se on ehdottomasti hobao tässä perusteluita ton sportin kytkin hajoo maks 2L päästä siis se jousi.Diffi ei kestä ku on vaa kaks pikkuratasta.Tos on muovinen päärätas ei oo rungonjäykistimiä ja tehoton moottori eikä oo yhtäkään kallistuksen vakaajaa ja kalliit varaosat.Ja viel toi auto maksaa noin 50-60e enemmän ku hobaon rtr tost autosta ei voi muuta hyvää sanoo ku et siinä on paremmat servot kun hobaos :twisted: .

ÄLÄ puhu jos ei ole kokemusta.
Sekä Sport:ini että Sports RTR:ni kytkinjouset täydellisen ehjiä. Kelloja on kyllä vaihdettu (oma moka kun en tiennyt jotta on parempia saatavilla ja ostin halvimpia). Diffien rattaan vastaavat uusia, kun laitoin hyvissä ajoi öljyt niille. Takaa meni pinjoni ja se isoratas perästä, kun en hokannu kattoo ajoissa rasvoja kondikseen. No, ne on uusittu ja vastaavat uusia pitkän ajon jälkeenkin. Rungon jäykistimiä ei joka jätkä etes tarvii (itse ne olen ostanut kun olen opetellu jo hiukka loikkimaan - varmuuten vuoks). Moottorin teho riittää loistavasti ensi ajeluihin, eikä se kummoinen ole hommata myöhemmin hiukka timmimpi (kun kaikki muut osat on "päivitetty parempiin"). Servoista entiä mittää - ne toimii. Mutta tässa omakokemusfaktaa Kyosho Inferno MP-7.5 RTR mallista.
- tämä oli vain faktana virheellisen tiedon paikkausta -


Listasit tossa aika hyvin miks Kyoshon RTR mallia ei kannata ostaa.
Noi kaikki on kunnossa tossa Hobaossa. Ja vaikka noi kaikki joutuis uusimaan myös Hyperistä niin pääsis puolet halvemmalla ja erotuksella vois hommata vaikka viri palikoita (esim. sika hyvän servon ohjaukseen) tai bensaa.

Eli vastauksesi oli luokkaa: Kyllä tää Kyösti on parempi kun ensin vaan vaihdat ison kasan osia ja oot maksanu ittes kipeeks.

Hohhoijaa. :?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #25 : 31.08.04 - klo: 23.21 »
Lainaus käyttäjältä: "rc aleksi"
Se on ehdottomasti hobao tässä perusteluita ton sportin kytkin hajoo maks 2L päästä siis se jousi.Diffi ei kestä ku on vaa kaks pikkuratasta.Tos on muovinen päärätas ei oo rungonjäykistimiä ja tehoton moottori eikä oo yhtäkään kallistuksen vakaajaa ja kalliit varaosat.Ja viel toi auto maksaa noin 50-60e enemmän ku hobaon rtr tost autosta ei voi muuta hyvää sanoo ku et siinä on paremmat servot kun hobaos :twisted: .


En nyt oikein tiedä miten ton servo jutun ottais.
Melkein sanoisin toisin päin, mut en sano mitään.

Millä muuten perustelet tuon servo väittämän?

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #26 : 31.08.04 - klo: 23.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Ois hyvä, jos kestäs mahollisimman hyvin hyppyjä eikä hajoo ihan heti. Nopeuttakin saa löytyä.  :wink:


Kyllä se Hyperi kestää.
Ainakin toi PCR versio.

Poissa rc aleksi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #27 : 01.09.04 - klo: 11.21 »
Ku mul oli yhteen aikaan madi ja siin oli samat servot kun tossa kyöstin sportissa ja jakso kääntää madin pyörät paikallaan linkkuun.Ja hobaos kans ja noi mitkä tulee hobaon mukana niin ne  on jotku futaba101.Jarrus ja kaasus se on ihan hyvä servo mut ihan avuton edessä.
hobao ei ole enää piristämässä päivääni se hoiti hienosti tehtävänsä........

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #28 : 01.09.04 - klo: 11.33 »
Lainaus käyttäjältä: "rc aleksi"
Ku mul oli yhteen aikaan madi ja siin oli samat servot kun tossa kyöstin sportissa ja jakso kääntää madin pyörät paikallaan linkkuun.Ja hobaos kans ja noi mitkä tulee hobaon mukana niin ne  on jotku futaba101.Jarrus ja kaasus se on ihan hyvä servo mut ihan avuton edessä.


Mikä servo on Futaban 101? En oo kuullukkaan.
Kirkastakaas muistia mikä servo tossa Kyostin RTR autossa tulee ohjaukseen, enkä kyllä muista varmaks mikä malli tohon Hyper RTR malliin tulee.

Laittakaa joku mallit näkyviin.

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
HoBao Hyper 7 Sport RTR vai Kyosho Inferno MP 7.5 Sports RTR
« Vastaus #29 : 02.09.04 - klo: 18.59 »
Eli valinta on aika varmasti Hobao. Eli mistä se kannattaa tilata :?:
Are you sure?