Mä en nyt varmaan ymmärtänyt kaikea!
Ei kai kukaan enää noin isoon yritä laittaa tasavirta, harjallisia koneita? *
Harjaton nopari ei anna kaasua, ellei se saa yhteyttä vastariin.
Useimmat mallit varmentaa neutraalin- & epa-rajojen tallenteen kelpoisuuden jollain äänellä.
Jos yhteys katkee, vaikka horjahtava kuski heilauttaa kahvaa, ja patterit putoaa, meno loppu just.
Vastarille opetettu failsafen asetus että jarruttaa, tai vain rullaa. Jos et optea mitää, se sammuttaa neutraaliin. Nopan ja vastarin välinen piuha on ollut spurrin välissä liiankin monta kertaa, eikä tee tollasia.
Mikään harjattomien noparin toimintahäiriö ei yli kymmenen vuoden sähläilyillä ole osannut hajota niin, että tuulesta tempais kaasukäskyä. (* harjallinen saattoi palaa kytkemään tasajännitteen läpi.)
Vettä saanut, tai kohta hajoava gigaradion vastarikaan ei ole neutraalia poikkeuttanut, kun korkeintaan sekunniksi. Sitten arvot alkaa olla noparin mielestä heb****, ja se sulkeutuu ainakin.
En muista kenenkään käyttäneen aikoihin kidevehkeitä ja harjattomia yhdessä. Ne sekoili jotain , mut ei noin mulla.
Missään nimessä ei ole mennyt kovan kaasun asetuksille käskemättä mikään yhdistelmä, jossa harjaton.
Olisko mulla vian ollut onnea?
Jäätynyt sormi on ainoa joka tulee mieleen heti!
ps 1
Ehkä auton asiaton g- voima, tai asento, vois sulkea myös, jos oikein kysellään apuja.
ps 2
lompsa opettaa sitten lisää ton sormen hallintaa kyl....