Kirjoittaja Aihe: Vuoto  (Luettu 1808 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« : 20.09.04 - klo: 18.49 »
Olin tuossa vähän aikaa sitten käynnistelemässä polttistani(Ofna F1). Vetelin siinä sitten hetken kunnes huomasin nitroa vaatteillani  :evil: . Sitten vetäisin "vahingossa" vielä kerran ja ainetta ruiskui naamalleni. Ajattelin lähteä lääkäriin mutta jätin tekemättä. Ei minulle siinä mitenkään käynyt, älkää kuitenkaan ikinä jättäkö käymättä jos epäilette ainetta joutuneen suuhunne. En minäkään kyllä tuntenut kuin pienen tipan ja sylkäisin heti ja juoksin sisälle pesemään naamani runsaalla vedellä.

Nyt sitten ongelmaan: Tuon tapauksen jälkeen kävin pelkäämään polttiksia, mutta kun juuri koulussa juttelin kaverini kanssa rc:stä, nousi ajohalut pintaan. Rc-autoilija on aina rc-autoilija  :wink: . Sitten innostuksissani menin kotiin ja kun olin käymässä laittamaan autoa pukille tankatakseni, muistin vuodon. Yritin sitten vielä viimeisiä nitroja ryypyttää laittamalla sormeni pakoputkeen ja pyörittelemällä renkaita. Hanskaan jäi tippa ainetta, jolloin tajusin siellä olevan vähän polttoainetta. Sitten kävin tutkiskelemaan mahdollisia vuotoja, huomasin polttoaineletkussa polttoainetippoja. En kuitenkaan haluaisi enää uudestaan nitroja naamalle, olisiko jotain keinoa jolla testata vuoto. Millä sen sitten voisi korjata? Minulla kun ei satu nyt yhtään letkua olemaan  :cry: .

Voisi vielä kesän/syksyn viimeiset ajot ajaa  :) .
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #1 : 20.09.04 - klo: 19.02 »
Anteeksi, että en ehkä lukenut tekstiä hirveän tarkkaavaisesti, mutta tarkoititko, että polttoaineletkussa on reikä? Jos niin, ni ei sitä takuulla kannata ruveta millään paikkailemaan. Jollei pysty lyhentämään niin paljoa letkua, että reikä lähtisi pois, ni ei voi mitään. Uusi letku ei maksa käytännössä mitään!

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #2 : 20.09.04 - klo: 19.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Mä tein niin etttä vaihoin paineletkun ja bensaletkun paikkaa, nyt ei oo vuotoja.
Täh, eihän paineletkussakaan saa missään nimessä olla vuotoa. :o  Kyllä edelleen sanoisin, että jos epäilee letkuja, ni ostaa saman tien kaikki letkut uusiksi.

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #3 : 21.09.04 - klo: 07.31 »
Lainaus käyttäjältä: "kukkalapio"
Anteeksi, että en ehkä lukenut tekstiä hirveän tarkkaavaisesti, mutta tarkoititko, että polttoaineletkussa on reikä? Jos niin, ni ei sitä takuulla kannata ruveta millään paikkailemaan. Jollei pysty lyhentämään niin paljoa letkua, että reikä lähtisi pois, ni ei voi mitään. Uusi letku ei maksa käytännössä mitään!


Emmä tiä onko siinä reikä, siis siihen letkun loppuun oli tullu pari nitro tippaa kun ryypytin...Ostan sitten uutta letkua ens kesäksi...
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #4 : 21.09.04 - klo: 07.35 »
Muista, ettet jätä koneeseen polttoainetta, koska muuten voipi olla, että ei toimikkaa kone ens kesänä. Vaan on hapettunut ja ruostunut. Ja laita jotain after runiksi!

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #5 : 21.09.04 - klo: 07.38 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Ai ei vai  :mrgreen:


Käy ihan normaalisti ja paineletkussa on nuppineulan pään kokoisia reikiä. toimii..
Silloin se on varmaan sama, kuin ajaisi ilman paineletkua. Ainakin joudut laittamaan huomattavasti rikkaammalle, koska tankkiin ei tule painetta, jolloin polttoainetta ei kule niin paljoa koneelle. Se voi saada aika ilmapitoista seosta. :lol:

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #6 : 21.09.04 - klo: 11.06 »
Käytän coolpowerii joten aftereita ei tarvi...nii siinä törpössä ainaki lukee...
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa TeroK

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #7 : 21.09.04 - klo: 11.07 »
tyhjennän sen kaasarin vielä tänään...oon nyt koulussa
http://co2.s4.bizhat.com
Suomalainen ConquerOnline-yhteisö. Tervetuloa! :)

Poissa Maddis

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #8 : 21.09.04 - klo: 11.10 »
Lainaus käyttäjältä: "noob"
Käytän coolpowerii joten aftereita ei tarvi...nii siinä törpössä ainaki lukee...

Mitäs coolpoweria se on? Mulla on 15% vihreää törppö enkä mielestäni sieltä nähnyt missään mainintaa, ettei tartte käyttää afterrun öljyä.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #9 : 21.09.04 - klo: 11.19 »
Lainaus käyttäjältä: "Maddis"
Lainaus käyttäjältä: "noob"
Käytän coolpowerii joten aftereita ei tarvi...nii siinä törpössä ainaki lukee...

Mitäs coolpoweria se on? Mulla on 15% vihreää törppö enkä mielestäni sieltä nähnyt missään mainintaa, ettei tartte käyttää afterrun öljyä.


Coolpowerin 15% sidewinderissä  (sininen) lukee ettei tarvitse käyttää mutta eriasia on kannattaako sitä totella.

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Vuoto
« Vastaus #10 : 26.09.04 - klo: 18.42 »
ja sitten vielä tarkista onko kaasari kunnolla kiinni