Kirjoittaja Aihe: Kyosho vai Ho Bao  (Luettu 15010 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #30 : 27.09.04 - klo: 22.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Satutkos muuten tietämään mikä moottori tuon PCR RTR:n mukana tulee?


En osaa sanoa varmaks.
Mulla on kyllä yks kuva siitä autosta, mutta en "osaa / pysty" laittamaan sitä näkyville.
Tietty voin meilata sen mikäli haluutte.

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #31 : 28.09.04 - klo: 14.05 »
Hoke: Meilaa kuva mulle, niin laitan sen näkyviin  :wink:
Xray

Poissa Catiska

  • Veteraani
    • Profiili
    • www.lynxracing.net
Liioittelua
« Vastaus #32 : 28.09.04 - klo: 14.18 »
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "miguel-91"
Kummas ois enemmän tehoi kyoshon tr-15 vai HoBaon hyper 7 ???
Hyper-7 (tai mikä tahansa 1:8 crossari) on ylivoimaisesti tehokkaampi,tehoa on vähintään puolet enemmän,riippuen moottorista,jonka Hyperiin valitset.


No, tuossa on reilusti liioittelun makua... Toki, minäkin suosittelen jotain muuta, kuin tr 15 mallia, oli se sitten Hyper tai Kanai... Mutta nuo tehot. Ei 1/8 crossareissa tuplatehoja ole, vai kuinka monessa on 3,8 hv tai enemmän?? Vielä jos tehoilla ajatellaan sitä merkitsevää, eli teho/paino-suhdetta, niin ei ne isoimmat ainakaan juhli. Näillä pienillä 1/10 autoilla kun pääsee helposti niihin lukemiin, että tehoa on enemmän hevosina kuin painoa kiloina, niin siinä on 1/8-autoilla tekemistä. Minulla on itselläni yhtenä RC-härväkkeenä Kyöstin 1/10 crossari, painoa 1,57 kg ajokunnossa, tehoa 1,9 hv. Ei se ole nopea crossiradalla, Kanai jättää kierroksella reilusti, mutta suoralla kisa-Kanalla saa olla jonkinlainen etumatka, niin tuo kirppu on seuraavassa mutkassa ensimmäisenä...

Mutta, korostan kuitenkin, valitse mieluummin crossikäyttöön 1/8-kokoinen auto...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #33 : 28.09.04 - klo: 14.29 »
Lainaus käyttäjältä: "Juhana"
Hoke: Meilaa kuva mulle, niin laitan sen näkyviin  :wink:


Meilaan heti kun pääsen kotiin.
Eli joskus viiden maissa.

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Re: Liioittelua
« Vastaus #34 : 28.09.04 - klo: 14.41 »
Lainaus käyttäjältä: "brutales"
Lainaus käyttäjältä: "Joona H"
Lainaus käyttäjältä: "miguel-91"
Kummas ois enemmän tehoi kyoshon tr-15 vai HoBaon hyper 7 ???
Hyper-7 (tai mikä tahansa 1:8 crossari) on ylivoimaisesti tehokkaampi,tehoa on vähintään puolet enemmän,riippuen moottorista,jonka Hyperiin valitset.


No, tuossa on reilusti liioittelun makua... Toki, minäkin suosittelen jotain muuta, kuin tr 15 mallia, oli se sitten Hyper tai Kanai... Mutta nuo tehot. Ei 1/8 crossareissa tuplatehoja ole, vai kuinka monessa on 3,8 hv tai enemmän??
TR-15:ssa on vakiona GS-15R,jossa tehoja on (muistaakseni) 0,9hv.
2x0,9hv=1,8hv
Moni .21 tarjoaa tehoja enemmän kuin 1,8hv,kuten vaikkapa Hyper.21 8-port (2,5hv).
Tietenkin on .15 moottoreita,joissa on tehoja huomattavasti enemmän kuin tuo 0,9hv,mutta minä puhuinkin tuosta GS-15R:stä

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #35 : 28.09.04 - klo: 20.32 »
Koneen isompi koko vaikuttaa myös vääntöön ja muihin ominaisuuksiin. (Kuutiotuumia ei voita mikään! (paitsi turboahdin!))
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa Juhana

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #36 : 29.09.04 - klo: 00.27 »
Juu, eli tässä olisi tuo HOKEn mainitsema kuva siitä PCR RTR autosta:

http://personal.inet.fi/koti/2fast2rc/HyperPCR.jpg

:wink:
Xray

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #37 : 29.09.04 - klo: 00.40 »
No ja löytyhän tosta autosta tietysti enemmän tietoa kun vaan vaivautu vilkasemaan.
http://www.ofna.com/hyper7-pcr.html

Ja tämmönen teksti oli siellä moottorista:
The Hyper 7 PCR edition is powered by a strong and reliable Hyper 21, 8 port engine. The purple cap on the head is a new protective cover that snaps on.

Poissa Oxygen

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=581352&cat=25&val=1&page=1
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #38 : 30.11.04 - klo: 16.17 »
Olen tässä pikkuhiljaa aloittelemassa RC harrastusta. Auton valinnassa olen päätymässä HoBao Hyper 7 malliin, Toisena vaihtoehtona mulla on Kyosho Inferno MP 7,5 Sports. HoBao vaan tuntuu järkevämmältä vaihtoehdolta halvempien osiensa ja täältä kuultujen kommenttien ansiosta.

Olisi pari kysymystä koskien tuota auton ostoa. Ihan uutta autoa olen siis ostamassa ja minulla ei ole mitään tarvikkeita ennestään, joten kaikki tarvittava on siis ostettava.

1. Saako tuota HoBaota rakennussarjana vai onko RTR ainoa mitä on myynnissä? Mieluusti ottaisin rakennussarjan että pääsisi tutustumaan auton tekniikkaan paremmin.

2. Kannattaako autoa ostaessa ostaa mukaan jotain järkevää vara/viri -osaa jolla autosta saa kohtuu edullisesti paremman/kestävemmän? Tarkoitan tällä nyt sellaista kuin esim. kuulalaakerisetti autoon jossa ei sitä alunperin ole.  Tai jotain teräsrattaita muovisten tilalle.
HoBao Hyper7

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #39 : 30.11.04 - klo: 16.43 »
HoBao Hyper 7:n perusmallia ei tietääkseni ole enään saatavilla rakennussarjana,ikävä kyllä.Nykyinen trendi RC-autoilussa tuntuu olevan se,että kaikki myydään RTR:nä,mikä ei minusta ainakaan ole mikään hyvä juttu.Pro-R mallin rakennussarjaa sen sijaan on saatavana Iso-Hepalta.PCR Prota ei enään saa Sanderssonalta.
Jos ostat HoBaon RTR-mallin,olisi erittäin suositeltavaa että ostaisit ohjaukseen saman tien vaikkapa seuraavanlaisen voimaservon:
http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=05.32625
HoBaon voimansiirto on erittäinkin kestävä,eikä sitä juuri tarvitse päivitellä.Oikeastaan auto on jo vakiona erittäin "valmis" ja kestävä auto,kunhan hommaat sen voimaservon.

Tuohon RTR malliin tarvitset vielä seuraavat osat:
Laturi radiolaitteelle ja vastarinakuille,jos et halua käyttää paristoja.
Polttoainetta jossa nitroa 15-25%
Hehkulaite
Hehkutulppa


Tuossa vielä linkkejä HoBaoon liittyen:
HoBao Hyper-7 RTR
http://www.sanderssona.com/index.php?s=tuotteet&sub=autot_hyper7

HoBao Hyper-7 Pro-R
http://www.iso-hepa.com/do?action=group&id=14

HoBao Hyper-7 PCR Pro (ei enään saatavilla)
http://www.sanderssona.com/index.php?s=tuotteet&sub=autot_hyper7_pro

Sanderssona
http://www.sanderssona.com/

Iso-Hepa
http://www.iso-hepa.com/do?action=news

Hobaon ohella myös seuraava auto elikkä GS Storm RTR+ voisi sopia sinulle:
http://www.hobbylinna.fi/tuotteet.php?action=showgroup&pgroup=155&sub=156
Ja muista pysyä erossa siitä Inferno Sportista!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #40 : 30.11.04 - klo: 17.20 »
Suoraan vaan se hyperin proo versio... Siihen sitten kunnon pannu ja radiot niin avot... Voittaja härveli semmosenaan.
Ei siis tarvii yhtään mitään viripalikkaa tai muutakaan ihmeellistä.

Ja kannattaa oikeesti katella myös noita käytettyjä.
Monet myy todella loistavassa kunnossa olevia autoja polkuhintaan kun odottavat uutta mallia enskesäks.

Saat siis Pro tason auton jo niin halvalla käytettynä että ei kannata edes herkita mitään RTR härpäkettä.

Poissa Oxygen

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://www.cardomain.com/member_pages/view_page.pl?page_id=581352&cat=25&val=1&page=1
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #41 : 30.11.04 - klo: 18.27 »
Kiitokset Joonalle tyhjentävästä vastauksesta. Tuon HoBaon Pro version voi unohtaa koska en ole hakemassa mitään Pro mallia, vaan hinta/laatusuhteeltaan hyvää autoa jota ei tarvitse heti olla vaihtamassa parempaan (hintaluokka siis n. 550€ sisältäen kaiken tarvittavan). Käytetytkään ei oikein kiinnosta koska uusi on aina uusi ja kun ostaa uuden niin tietää varmasti mitä saa.

Tuo GS Storm vaikuttaa ihan pätevältä autolta kun on voimaservokin valmiina, muuten taitaa vastata aika pitkälle HoBaota laadultaan.  Hobaosta kuitenkin taitaa löytyä enemmän infoa ja tarvittaessa asiantuntevaa apua esim. tältä forumilta. Muutenkin olen saanut HoBaosta mielikuvan parhaana tämän hintaluokan 1:8 krossarina.

Kyllä tosiaan HoBao vaikuttaa "valmiilta" autolta jos ohjausservo on auton "suurin puute".  Tuntuu että muihin malleihin saa olla heti hankkimassa laakerisarjaa tai voimansiirtoon parempia osia yms.

Paljonkos tuossa HoBaon vakiomoottorissa on tehoja hevosvoimina kun ei ole sattunut mistään silmään? Entä Inferno MP 7,5 koneessa?
HoBao Hyper7

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #42 : 30.11.04 - klo: 19.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Oxygen"
Paljonkos tuossa HoBaon vakiomoottorissa on tehoja hevosvoimina kun ei ole sattunut mistään silmään? Entä Inferno MP 7,5 koneessa?
Kyoshon koneessa (eli GX-21) on tehoja muistaakseni 1,7hv.HoBaon moottorissa tehoja on 1,9hv.

Seuraavassa linkissä on paljon tietoa ja arvosteluja monista moottoreista,mm.tuosta HoBaon moottorista löytyy tietoa nimellä Ofna Hyper 21 Pullstart:
http://www.nitroreview.com/TheDatabase/homeengines.cfm

Samalta sivustolta löytyy tietoa ja arvosteluita myös monista autoista,radiolaitteista yms. RC-tavarasta.Arvokas linkki,kannataa pistää suosikkeihin!

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #43 : 30.11.04 - klo: 19.24 »
Lainaus käyttäjältä: "Oxygen"

KLIPS
Paljonkos tuossa HoBaon vakiomoottorissa on tehoja hevosvoimina kun ei ole sattunut mistään silmään? Entä Inferno MP 7,5 koneessa?


Itse ajan treenit noilla hyperin koneilla, koska ajan kesässä todella paljon, melkein 100 litraa.
Joten koneita menee. Koneita saa halvalla (100e) ja ne kestävät ja ovat varmatoimisia.
Kaasutin niissä koneissa on kyllä aika kakka, joten sen olen vaihtanut RB:n tai Piccon kaasaariin.
Kaasarin voi ostaa joltain kaverilta käytettyna, ei maksa paljon (5-15e).

Tuosta koneesta vielä, että itse ajelin elämäni ensimmäisessa polttiskrossikisassa tuolla koneella neljänneksi. Taakse jäivät niin uudet RB:t kuin OSsit ja NovaRossit YMS...

Hyvä kone, tosin alavääntöä siinä ei ole niin paljon kuin muissa, siksi pienempi välitys kuin muilla.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Joona H

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #44 : 30.11.04 - klo: 19.28 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Lainaus käyttäjältä: "Oxygen"

KLIPS
Paljonkos tuossa HoBaon vakiomoottorissa on tehoja hevosvoimina kun ei ole sattunut mistään silmään? Entä Inferno MP 7,5 koneessa?


Itse ajan treenit noilla hyperin koneilla, koska ajan kesässä todella paljon, melkein 100 litraa.
Joten koneita menee. Koneita saa halvalla (100e) ja ne kestävät ja ovat varmatoimisia.
Kaasutin niissä koneissa on kyllä aika kakka, joten sen olen vaihtanut RB:n tai Piccon kaasaariin.
Kaasarin voi ostaa joltain kaverilta käytettyna, ei maksa paljon (5-15e).

Tuosta koneesta vielä, että itse ajelin elämäni ensimmäisessa polttiskrossikisassa tuolla koneella neljänneksi. Taakse jäivät niin uudet RB:t kuin OSsit ja NovaRossit YMS...

Hyvä kone, tosin alavääntöä siinä ei ole niin paljon kuin muissa, siksi pienempi välitys kuin muilla.
Otithan huomioon että kyse ei ollut Hyper.21 8-Portista?

Poissa k_ingman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #45 : 01.12.04 - klo: 00.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Oxygen"
Olen tässä pikkuhiljaa aloittelemassa RC harrastusta. Auton valinnassa olen päätymässä HoBao Hyper 7 malliin, Toisena vaihtoehtona mulla on Kyosho Inferno MP 7,5 Sports. HoBao vaan tuntuu järkevämmältä vaihtoehdolta halvempien osiensa ja täältä kuultujen kommenttien ansiosta.

Olisi pari kysymystä koskien tuota auton ostoa. Ihan uutta autoa olen siis ostamassa ja minulla ei ole mitään tarvikkeita ennestään, joten kaikki tarvittava on siis ostettava.

1. Saako tuota HoBaota rakennussarjana vai onko RTR ainoa mitä on myynnissä? Mieluusti ottaisin rakennussarjan että pääsisi tutustumaan auton tekniikkaan paremmin.

2. Kannattaako autoa ostaessa ostaa mukaan jotain järkevää vara/viri -osaa jolla autosta saa kohtuu edullisesti paremman/kestävemmän? Tarkoitan tällä nyt sellaista kuin esim. kuulalaakerisetti autoon jossa ei sitä alunperin ole. Tai jotain teräsrattaita muovisten tilalle.



Joo kyllä tuo HoBao on huippu auto!

Itse juuri olen hommannut HoBao Hyper 7 Pro PCR ja moottoriksi 8port vetostartilla.. Kasattu on ja hyvältä näyttä.. Ja sisäänajot on ajettu todella huolellisesti.. Ja kone toimii mainiosti

Eli tämä vaatii ainoastaan radiolaitteet autoon niin on kisapeli.. Ja kuten sanottu en omista vielä radiolaitteita joten autoa ei ole ajettu.. Joten on uusi..

Osta minulta uusi paketti 600€ ilman radioita.. Eli kaikki mitä uutena tulee ;) Auto on siis uusi.. Jos kiinnostaa ota yv:nä yhteyttä.. Saa kyllä pikkasen alle 600€ Ja kuvia saatavilla uudesta autosta...
Kyllä se sen tekee..

Poissa henkka88

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #46 : 01.12.04 - klo: 16.22 »
Ja jos saa kysyä niin, minkä ihmeen takia olet päättänyt myydä uuden ajamattoman auton jonka olet vasta juurikin saanut??? :?
Xray XB8TQed, M18 / Futaba 3PK / ProLine / Ripmax

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #47 : 01.12.04 - klo: 16.25 »
Hopaon hinnoista en tiiä mutta varmaan voitolla.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #48 : 01.12.04 - klo: 16.55 »
Sakkeri ei nyt taas tiiä YHTÄÄN mistä puhuu.

Auto 400e
Kone+pilli+kytkin yms.. 200e
2kpl VOIMASERVOJA ~100e/kpl

+ sitten kaikki muut laitteet, kuten fail-safe yms...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #49 : 01.12.04 - klo: 17.17 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"
Sakkeri ei nyt taas tiiä YHTÄÄN mistä puhuu.

Auto 400e
Kone+pilli+kytkin yms.. 200e
2kpl VOIMASERVOJA ~100e/kpl

+ sitten kaikki muut laitteet, kuten fail-safe yms...


Siis nyt on kyllä pakko kysyä että mihin tämä vastaus liittyi?

PCR Pro maksaa 470 ja sisältää pillin ja kytkimen, ei siis tarvii muuta kuin moottorin ja radiot.
Ja tuo sportti kone ei maksa kyllä paljoa yli 100 euron.
 
Ja tuossa K_ingmanin autossahan ei ollut radioita vaan se oli muuten täys setti mutta tarvii lisäks noi radiot ja servot.


Eli siis mitä tarkoitit tuolla juttujen listauksella? Meni todellakin ihan ohi...

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #50 : 01.12.04 - klo: 18.28 »
Jaa, eli siis siinä tulee mukana kytkin yms releet.

No laskin tuon sillä ajatuksella, että autossa ei ole muita kuin pelkkä runko. Ja että kone ja servot erikseen ostettuina... nooh, tekevälle sattuu ja rapatessa roiskuu.
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa k_ingman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #51 : 01.12.04 - klo: 21.51 »
Lainaus käyttäjältä: "henkka88"
Ja jos saa kysyä niin, minkä ihmeen takia olet päättänyt myydä uuden ajamattoman auton jonka olet vasta juurikin saanut??? :?


Jos joku haluaisi ostaa niin kyllä sen voisi myydä, kun kerran helmi-maaliskuussa tulee uusi malli tuosta autosta, niin se tilalle sitten jos tämän möisin..

Mutta tuskin..


Täytyy joskus sitten hommata oikeen radiolaitteet ja koittaa miten tuo auto kulkee...
Kyllä se sen tekee..

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #52 : 02.12.04 - klo: 20.27 »
Lainaus käyttäjältä: "k_ingman"
Lainaus käyttäjältä: "henkka88"
Ja jos saa kysyä niin, minkä ihmeen takia olet päättänyt myydä uuden ajamattoman auton jonka olet vasta juurikin saanut??? :?


Jos joku haluaisi ostaa niin kyllä sen voisi myydä, kun kerran helmi-maaliskuussa tulee uusi malli tuosta autosta, niin se tilalle sitten jos tämän möisin..


Ei tule vielä silloin. Tehdään uusi auto rauhassa valmiiksi asti. Onhan HoBaolla jo valmiiksi MM-kisojen TQ auto. Huippuauto jo nykyinenkin
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #53 : 02.12.04 - klo: 20.46 »
Paul Colemanilta tietoa.
Uus HoBao tulee noin 4 kuukaden kuluttua!
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #54 : 02.12.04 - klo: 23.22 »
Jatketaan aihetta sille tarkoitetussa paikassa
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #55 : 02.12.04 - klo: 23.37 »
Niin ja sille joka sanoi, että PCR Pro:ta ei enää saa Suomesta niin väite ei aivan pidä paikkaansa. Auto on vain loppu varastosta. Ensi vuoden alussa tulee lisää Pro autoja mutta vähän lisää uutuusosia mukana. Tulee myös erästä toista Hyper 7 versiota, mutta sen pidän toistaiseksi salaisuutena ;-)

-Niko-
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #56 : 03.12.04 - klo: 13.49 »
JQ-Edition? :D
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #57 : 03.12.04 - klo: 13.52 »
Keksin paremman nimen mutta en taida laittaa sitä tähän
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa k_ingman

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #58 : 03.12.04 - klo: 16.57 »
Lainaus käyttäjältä: "Niko"
Lainaus käyttäjältä: "k_ingman"
Lainaus käyttäjältä: "henkka88"
Ja jos saa kysyä niin, minkä ihmeen takia olet päättänyt myydä uuden ajamattoman auton jonka olet vasta juurikin saanut??? :?


Jos joku haluaisi ostaa niin kyllä sen voisi myydä, kun kerran helmi-maaliskuussa tulee uusi malli tuosta autosta, niin se tilalle sitten jos tämän möisin..


Ei tule vielä silloin. Tehdään uusi auto rauhassa valmiiksi asti. Onhan HoBaolla jo valmiiksi MM-kisojen TQ auto. Huippuauto jo nykyinenkin


Ahaa selvä juttu!
Kyllä se sen tekee..

Poissa Niko

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
    • www.hobao.fi
Kyosho vai Ho Bao
« Vastaus #59 : 03.12.04 - klo: 19.32 »
Lainaus käyttäjältä: "JQ"
Keksin paremman nimen mutta en taida laittaa sitä tähän


Hoh hoh :D Ballsom "the next world chamion" edition?
Maahantuonnit: SANWA / OS ENGINES / HOBAO / NOVAK / VP PRO / O'DONNELL Fuel / AGAMA - HoBao FINLAND