se on sulla nyt vaan pysähtynyt sinne yläkuolokohdan seutuville ja juminu kun on jäähtynyt.
Minulla on sisäänajo loppusuoralla samanlaisella koneella tosin ilman narustarttia ja se on tosi tiukka kylmänä,ei edes kannata yrittää startata ilman lämmitystä kuumailmapuhaltimella,lisäksi olen vuorannut pytyn alumiini foliolla jotta ei kävisi liian kylmänä.
Tuohon sinun ongelmaasi palatakseni suosittelen että:
-varaat työkinttaat (helpompi käsitellä kuumaa konetta ),kuumailmapuhaltimen ja "papukaijapihdit"
-panet kannen takaisin kiinni.
-kinttaat käteen ja lämmität sylinteriä noin 2 min eli että se on tosi kuuma,puhalla esim suoraan tulpan reikää kohti (kone ilman tulppaa tietysti).
-kun kone on kuuma pyöräytät vauhtipyörästä pihdeillä männän alas,mutta älä yritä ilman lämmittämistä jos se on noin lujasti juminut kuin kuullostaa käyneen.
Jatkossa lämmitä konetta noin 20-30sec ennen starttausta niin se pyörii kuin enkeli,minä olen ajanut jo kohta 10 tankillista mutta vieläkin on kone aika tiukka kylmänä ja onhan nyt tietysti talvikin ainakin täällä keskellä Suomea eli siis Oulussa :mrgreen: ps minulla on nyt pääneula noin 4 kierrosta auki ja kone käy rikkaalla mutta pystyy jo ajaan ihan kivasti.