Kirjoittaja Aihe: jäsennyyden luokittelu...  (Luettu 8177 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #30 : 07.10.04 - klo: 15.49 »
Lainaus käyttäjältä: "MarGox"
Ristiin:
Lainaus käyttäjältä: "*HOKE*"
..polttiksia rupesin vasta loppu kesästä harrastamaan ja nyt tiedän jo niin paljon että erittäin suuri osa vanhoista jäsenistä ei tiedä kuin puolet tiedoistani. .
...Enkä pidä omaa ymmärrystä toisten yläpuolella pätkääkään...
Se ei minusta aloittelijaa tee jos on moottorina yht'äkkiä polttis sähkön sijaan. Osaan silti ajaa sekä mekata auton.

Kuten sanoin jo aikaisemmin; Itseluottamushan on miltei tässäkin A ja Å.
Mutta se tästä. Itse aloitin tänä kevätkesällä ja meinaan tyhmänä aloittelijana pysytellä muutaman vuoden. Moottoripyöristä tuntemusta on kyllä tullut senverran aikanaan, jotta olen huomannu että näihin vehkeisiin pätee SUURI osa senpuolen jutuista (lukuunottamatta tuota sähköpuolta). Hyvä mullen.
Itsekkin tunnen tietäväni jo aikalailla - vaikka siis RC kokonaisuudessaan on aivan alkutekijöissään.
Oikeastihan alani on käyttötekniikka ja tietotekniikka useine "alalajeineen". Olenkin huomannut; jottei tyhmiä kysymyksiä olekaan -sekä; useimmiten pelkkä kysyminen auttaa.
Ja minulle voisi titteliksi laittaa vaikka Ikuinen Aloittelija.
- elämä on aina alussa -


Mikä tuossa edelleenkään menee ristiin?
RC-autoilua olen harrastanut jo kauan sähköpuolella, mutta polttiksia vähän mutta sitäkin intensiivisemmin.
RC-auto on RC-auto vaikka siinä ois moottorina sähkö tai polttis. Se ei vaikuta ajotaitoihini tai mekkaus taitoihini jotka ovat kehittyneet yli kymmenen vuoden harjoittelulla.
Silti ymmärrän erittäin paljon polttomoottoreista.
Kokemusta/kisa taustaa on esim. mikroautoista. Olen jopa yhdeltä koulutukseltani Pienkoneasentaja, Sisältää myös suuret moottoripyörät.

En edelleenkään pidä omaa ymmärrystäni toisten yläpuolella.
Tarkennuksena siis jos ei ymmärretty oikein niin en siis pidä itseäni toisia ihmisiä parempana ihmisenä vaan tietoni ovat erittäin hyvää tasoa ja jopa korkeammalla kuin monilla jotka ovat varustettuja tittelillä Vanha jäsen.

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #31 : 07.10.04 - klo: 15.54 »
Lainaus käyttäjältä: "Mika Matilainen"
Jep, mutta tuskimpa vaan ihan samanlaisia liuku ja rumpukaasareita tule koskaan tulemaankaan, rumpu ja liukukaasarissa oli huomattavan paljon eroja säädöissä.

Rummussa mulla oli vain seos ja tyhjäkäynti, nyt on seos, ylävääntö ja tyhjäkäynti (siis mulla liukukaasaris ) :mrgreen:


Ainiin, ja tuo JNE JNE tarkoittaa tuon tarinan jatkumista, en jaksanu alkaa nyt ihan romaania kirjottmaan  :wink:


Joo ymmärsin homman kyllä.
Kuhan vaan piruilin ja saivartelin aikani kuluks. :wink:

Poissa Pekka V

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://koti.phnet.fi/virtpe/
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #32 : 07.10.04 - klo: 16.27 »
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
johonkin vaikka 300-400 viestiin vois laittaa vaikka että ammattilainen tai kokenut konkari tai muuta. Sitten 10 viestiä niin aloittelia ja 1 viesti uusi.. ;)


Toi oli jeejee:n ehdotus rc-harrastuksessa..
Mitä väliä noilla titteleillä OIKEASTI on? Ei mitään. Mulle on ihan sama vaikka noita titteli juttuja ei olisi ollenkaan!

Poissa *HOKE*

  • The Doctor
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #33 : 07.10.04 - klo: 16.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"
Lainaus käyttäjältä: "jeejee"
johonkin vaikka 300-400 viestiin vois laittaa vaikka että ammattilainen tai kokenut konkari tai muuta. Sitten 10 viestiä niin aloittelia ja 1 viesti uusi.. ;)


Toi oli jeejee:n ehdotus rc-harrastuksessa..
Mitä väliä noilla titteleillä OIKEASTI on? Ei mitään. Mulle on ihan sama vaikka noita titteli juttuja ei olisi ollenkaan!


No näinhän se juuri on.
Ketään ei voi luokitella foorumin perusteella.
Kun se ei todellakaan kerro mistään kokemuksesta tai taidosta onko keskustelu foorumissa kirjottanu 1 vai 1 000 000 viestiä.

Paras on että koko systeemi annetaan olla samanlaisena tai sitten otetaan se kokonaan pois käytöstä.

Poissa ClodZ

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.neppis.com
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #34 : 07.10.04 - klo: 18.07 »
Jos nyt jonkinlainen indikaattori haluttaisiin, niin keskimäärin yli neljä viestiä päivässä kirjoittaneilla voisi olla nimen alla Ritari Ässän kuva?

XC - Poor boys Bruiser

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #35 : 07.10.04 - klo: 18.27 »
Esimerkki: Olen ollut foorumilla n. 1,5 kk ja olen vanhempi jäsen. Varmana tietoni eivät ole hyvää luokkaa, kun ei vielä kunnon autoakaan ole. Ei ole avatareen luottamista!!! Tuo "tähti menetelmä" voisi olla toimiva, mutta ei se vieläkään anna kuvaa käyttäjän todellisista tiedoista  RC Autoista. Foorumillahan keskustellaan myös muusta kuin itse RC autoista. "Tähti menetelmä" voisi kertoa kirjoittajan viestien asiallisuudesta. Onko kuitenkaan annettava lisätöitä moderaattoreille, jos koko asialla ei ole merkitystä?!
Lainaus käyttäjältä: "ColdZ"
Jos nyt jonkinlainen indikaattori haluttaisiin, niin keskimäärin yli neljä viestiä päivässä kirjoittaneilla voisi olla nimen alla Ritari Ässän kuva?
EI KIITOS!!! :lol: Itselläni on keskimäärin yli 5 viestiä päivästä.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #36 : 07.10.04 - klo: 19.18 »
Toi kuva systeemi olis aika hauska.
Melkeimpä kaikissa foorumeissa on sellane mahdollisuus, että voi pistää jonkun kuvan.
Eikö sellainen olis mahollista tässäkin foorummissa?

Poissa Lusikka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #37 : 07.10.04 - klo: 19.42 »
Minusta KOKO titteli homman voisi heittää pois. Siitä tulee aina tälläistä kränää ja hankaluuksia. Paljon parempi olla ilman niin kaikilla on helpompaa.

Avatar olisi kiva. Tunnistaisi nopeammin kuka on kirjoittamassa. Jos avatar olisi tulossa, animoidut avat hemmettiin ja joku 60x60 tai pienempi koko olisi sopiva.

edit: No ei siitä avatarista tietenkään mitään hyötyä ole :D Pääsis vaan brassailee tuolla Midnight Pumpkinilla. Laittaisin viestiä vaan sen takia. No joo...
XXX-4 / XXX-CR

Poissa Sami L

  • Fullspeed RC
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #38 : 07.10.04 - klo: 19.45 »
Kuvat=hitaampi toiminta
=ei hyötyä

Niitä ei onneksi ole tulossa. Niistä käyty ennenkin keskustelua.  :D
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Poissa silleeni

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #39 : 07.10.04 - klo: 19.55 »
Vanha jäsen tittelikin on mielestäni turha. Viestien määrä ei kerro mitään käyttäjästä. Enemmän arvostan sitä konkaria joka käy kirjoittamassa 5 ytimekästä hyödyllistä viestiä kuin sitä joka on käynyt sanomassa vain 500 tyhjänpäivästä mielipidettään.

Uusi jäsen voi olla mielestäni koska siitä huomaa että käyttäjä ei välttämättä hanskaa hommaa ja se on helppo opastaa ohjeiden pariin. Ehkä jopa jotain antaa anteeksikin, mutta kyllä parissakymmenessä viestissä ennättää joku opastamaan fiksuimmille tavoille jos ihan tuubaa kirjoittelee.

Minulle riittäisi jos lukisi uusi jäsen, jäsen ja moderaattori. Jos joku haluaa kerhoaan tai asumispaikkakuntaansa mainostaa niin sillä voi olla oma kenttä.

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #40 : 07.10.04 - klo: 20.02 »
Lainaus käyttäjältä: "silleeni"
Minulle riittäisi jos lukisi uusi jäsen, jäsen ja moderaattori.

Mitäs toi moderaattoriks pääsy edellyttää?
Ja voiko siihen edes noin vaan päästä?

Poissa hellgren

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #41 : 07.10.04 - klo: 20.02 »
------------------
« Viimeksi muokattu: 03.12.15 - klo: 15.21 kirjoittanut hellgren »
Lahti Rock City

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #42 : 07.10.04 - klo: 20.42 »
Jos saisi itse päättä nimi tuohon alle minulle varataan seuraavat...

HERRA 47
KING OF RC
RC MESTARI
JEE JEE JERRY COTTON

Kyllä täytyy sanoa että näinkin "tyhmästä" aiheesta saa todella paljon turhaa keskustelua aikaiseksi. Hitto minäkin luin kaikki nämä läpi ja totesin että olipas taas yksi turha viesti. No olenpas itsekin aloittanut tyhmät otsikot mutta jos ei ole muuta puhuttavaa niin sitten ihmeessä kirjoittakaas tänne, minun puolesta saatte jatkaa tätä topiccia mutta eikös nää hommat ole menneet jo kaikien läpi.

Jerzi----> paraskin kirjoittaja

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #43 : 07.10.04 - klo: 21.05 »
Lainaus käyttäjältä: "hellgren"


 Pitääkö kaikki ottaa niin pirun vakavasti?

 (sontaa tulvii),...


Voi voi, modetkin kiroilee jo.

Mielestäni tämä titteli "jutska" on nyt ihan hyvä, eikä sitä pitäisi mennä muuttamaan. :wink:

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #44 : 07.10.04 - klo: 22.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
EI KIITOS!!! :lol: Itselläni on keskimäärin yli 5 viestiä päivästä.


...ja mitähän se noin keskimäärin mahtaisi kertoa  :roll:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #45 : 08.10.04 - klo: 00.06 »
Eiköhän tässäkin voida jatkaa niinkuin tähänkin asti......
Tämänkin turhan viestin ainoa syy on, että saa viittauksen tiettyyn tuotteeseen pois, allaolevasta linkistä...

Helpotan hieman, kohta viisivuotta ilman "moisia"....  nyt se on yhdellä "yli"....

http://rc10.fi/profile.php?mode=viewprofile&u=1179

...hämärä muistikuva on, että olisin yhden viestin kirjoittanut, josta olen oikeasti ylpeä......
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa Jasu92

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #46 : 08.10.04 - klo: 13.03 »
Lainaus käyttäjältä: "uni"
Lainaus käyttäjältä: "Jasu92"
EI KIITOS!!! :lol: Itselläni on keskimäärin yli 5 viestiä päivästä.


...ja mitähän se noin keskimäärin mahtaisi kertoa  :roll:
En nyt tajunnut kysymystäsi :shock: Ja nyt tulee taas yksi turha viesti kokoelmiini

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #47 : 14.10.04 - klo: 20.43 »
Toi viestien määrän mittaus on aika "epäkuvaavaa", koska jollain vanhemmalla jäsenellä voi olla suurin osa viesteitä avun kysymistä/neuvojen kysymistä.
Are you sure?

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #48 : 14.10.04 - klo: 20.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Mini-Z"
Toi viestien määrän mittaus on aika "epäkuvaavaa", koska jollain vanhemmalla jäsenellä voi olla suurin osa viesteitä avun kysymistä/neuvojen kysymistä.
Mutta onhan se silti ollut jo kauan foorumilla ja täten kuuluu foorumin vanhemmaksi jäseneksi. Ei sen jäsenyyden perusteella kannata toisen tietoja/taitoja arvioida. Mutta mun mielestä tulee kyllä pikkasen liian aikaisn vanhemmaksi jäseneksi. Jäsen voisi olla vaikka 100 viestin raja ja vanhemman jäsenen raja voisi olla vaikka 500 viestiä.

Poissa Mini-Z

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #49 : 14.10.04 - klo: 20.53 »
Se vois olla parempi.
Are you sure?

Poissa TTKoo

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #50 : 14.10.04 - klo: 21.14 »
Ennemmin vaikka sitten vuosiraja, kuin kuin viestien määrä.
Ei tarvitse "yrittää" sitä rajaa rikki......
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #51 : 15.10.04 - klo: 07.24 »
Joo, 2vuotta ois hyvä.  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #52 : 15.10.04 - klo: 08.54 »
Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"
Ennemmin vaikka sitten vuosiraja, kuin kuin viestien määrä.
Ei tarvitse "yrittää" sitä rajaa rikki......
Tuo voi kyllä olla turhien viestien salaisuus. Mut monethan on saattanu roikkua foorumilla vuosia olemalla pari kertaa kuukaudessa paikalla. Ja kirjoittanut 10 viestiä. Poistuuko nicki muuten minkä ajan päästä jos ei ole käyttänyt foorumia?

Poissa Jukka

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #53 : 15.10.04 - klo: 12.43 »
Ei itsestään, mutta joskus tehdään suursiivous ja silloin yleensä pitkään käyttämättä olleet tunnukset poistetaan.
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa Stumpelo

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #54 : 15.10.04 - klo: 18.21 »
Poistetaan  :(  no pitää sitte kirjotella jotain järkevää  :mrgreen:
jepajee

Poissa OttoL

  • Veteraani
    • Profiili
tästä lahjomisesta....
« Vastaus #55 : 02.11.04 - klo: 18.23 »
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Helpompi ja nopeampi vaihtoehto on lahjoa joku ylläpidosta (operaattori) antamaan jonkun spesiaali-tittelin  :mrgreen:

No joo, kuten Heuli sano niin asiallisilla viesteillä sen saa vaihtumaan automaattisesti.

Paljonkoha pitäs lahjoo et sais jonku erikoistitteli?
Mitäs arvaatte? :wink:

Poissa Sinervo

  • Veteraani
    • Profiili
Re: tästä lahjomisesta....
« Vastaus #56 : 02.11.04 - klo: 19.18 »
Lainaus käyttäjältä: "hyper-pappa"
Lainaus käyttäjältä: "Jukka"
Helpompi ja nopeampi vaihtoehto on lahjoa joku ylläpidosta (operaattori) antamaan jonkun spesiaali-tittelin  :mrgreen:

No joo, kuten Heuli sano niin asiallisilla viesteillä sen saa vaihtumaan automaattisesti.

Paljonkoha pitäs lahjoo et sais jonku erikoistitteli?
Mitäs arvaatte? :wink:


Erikois tittelin haluava henkilö pesee 2kk modejen sukkia!  :mrgreen:

Poissa Sakkeri91

  • Veteraani
    • Profiili
jäsennyyden luokittelu...
« Vastaus #57 : 02.11.04 - klo: 20.25 »
Jaa sähköpostillako modet ne sukkansa lähettää. :mrgreen: