HUOM! KUVIA KLIKKAAMALLA NE AUKEAVAT UUTEEN IKKUNAAN! Tämmöisessä paketissa tuli, ja osia oli sisällä.
Aika valmiiksi koottu / tekstikin pohjassa (huoh, oon oikeesti nyt tosii väsynyt)
Alumiininen hingepinholder. uuu..
Kytkinkellollekkin on ajettu uraa, aika matalalla kone lepäilee.
CNC-levyt / hienosana_palat.
Pehmustettu boksikin uuu.
Ja optio radiokansi ja säätöpalikka (väysttäää...)
Ei pitäis löpön hölskyä.
Kuvan pitäisi esittää kaarevia tukivarsia, jäykät.
Nipsuilla onnistuu akselivälin säätö nopeasti, ilman ruuveja avaamatta, ei takuulla lähde ajossa pois, mutta silti helppo säätää mikäli pikasäädön paikka tulee.
Paksut on ulostulot etu/takadiffeissäkin.
Rungonjäykistin näköjään kahdella ruuvilla kiinni. (nyt kohta nukahdan)
Keskidiffin kevennetty pääratas. Ja keskidiffin DIY-tiivistys, (siistitty kuvan ottamisen jälkeen, ja ei, sisäpuolelle ei mennyt toista samanlaista satsia jumittamaan. (toinen silmä nukkuu jo...)
Ne on ne pienet asiat mitkä vaikuttaa, enää ei antenni karkaa tai pääratas syö servon napanuoraa *hahaha* omakohtaista kokemusta.
Ja viimeinen kuva, kuka daiju laittaa servon väärinpäin, kysympähän vaan!
Vihdoin valmista (kello näyttää 05.41... väystttää) Letkutukset ja sähkötykset, nyt jo servo oikeinpäin du-uh.!
Kuvia... nyt oikeesti kohta pääsen nukkuu.... ei enää montaa kuvaa.
Paketissa tuli mukana 2kpl vasemmankätisellä kierteellä varustettuja ruuveja, joilla tarkoitus kiinnittää kaksi iskunvaimenninta alapäästään, mutten osannut ajatella kummat, niin laitoin kiinni nyt väliaikaisesti kaikki neljä noilla tavallisilla.
Ne on ne pienet asiat, monasti oon tuskaillut tuon ruuvin kanssa, mutta nyt sen saa ulkopuolelta ruuvattua.
Jälimmäinen kuva näköjään pohjasta.
JA SITTEN OMAN KULLAN VIEKKUUN UNILLE! aah!(Maksamaton mainos, oon vaan niin onnellinen ja haluan levittää iloani, lisää levitän kunnon yöunien jälkeen.) - Hount