Ei tartte hirveitä säädellä kun pillin vaihtaa.
Ja jos nyt ajaa edes hieman vakavammin kuin kerran pari kuussa niin kyllä niitä koneita kertyy enemmän kuin se yksi.
Leimattua ei tarvitse siis kuin ainoastaan arvokisoissa. Treenatessa ja muissa kisoissa ei tarvitse olla hyväksytty pilli.
Pilli myös saattaa mennä erittäin helposti kurttuun tai muutoin vioittua, joten ei ole aivan paras idea ajaa kaikkia mahdollisia treenejä ja kisoja samalla pillillä.
Eli hommaa vaikkapa niihin SM kisoihin arvokkaamman leimatun pillin jos on niihin osallistumassa, ja reenailee halvemmalla ei hyväksytyllä pillillä.
Moni saattaa jopa tehdä niin että treenaa eri koneella kuin ajaa kisaa, eli siinä on sitten ratkasitu sekin pienenpieni säätöero mikä pillin vaihdoksella saattaa olla edessä.