Vitsiä pukkaa, vitsiä pukkaa, kauneus on katsojan silmässä ja kestävyys kuskin käsissä hyvin pitkälti.
Kaikki autothan nyt kuluvat enemmän tai vähemmän, ja joskus osia hajoo. Ohjekirjoja ei saa täydellisiksi mahdottoman suuriksi venyvien kustannusten vuoksi, savagen ohjekirja ei todellakaan ole täydellinen, mutta itsellä ei kauheasti ollut ongelmia sen kasaamisen kanssa. Pientä apua tietysti sain veljeltä joka oli kasaillut samanmoisen yksilön muutama kuukausi sitten. Hänen ansiotaan on myös se, että diffini ovat shimmattu heti alkumetreistä lähtien, koska hänellä niitä diffien väljistymis ongelmia ilmeni jonkun ajetun gallonan jälkeen. Siitä viisastuneena laitoin ne heti kasatessa reeraan. Kytkimen pronssihelajuttu on myös erittäin huono keksintö savagessa, sekin vika ilmeni veljellä vasta monen gallonan jälkeen, minulla ekalla gallonalla, siihenkin tuli kokeltua montaa vaihtoehtoa ja ratkaisu näyttäisi löytyneen.
Joku kun vielä kertoisi miksi mun savage sammuu hiukan turhan nopeesti ollessaan selällään, siis kämmättyäni. Polttoainaletkua on n.40 senttiä, 1 iso suodatin, iso primerpummpu letkussa ja tankki on ilman primeria. Koneen säädöt on todella hyvässä säädössä mielestäni ja pysyy hyvin niissä. Minun ja veljeni autot ovat polttoainesysteemiltään samanlaiset ja hänellä tätä ei tapahdu. Polttoaineletkut ovat kyllä aika paljon eri tavalla sijoitettu: eli mulla iskaritornin takana melko alhaalla ja veljellä radiokotelon päällä heittää mutkan aikas ylhäällä, siis koneeseen nähden nuo korkeudet.
Onkos jollain vastaavia ongelmia ollut ja ratkaisu löytynyt, ehdotuksia kaivataan, vai olisiko se toi korkeusjuttu, sekin kokeillaan heti huomenissa.