uutta tilalle ja laita se ruuvi ruuvilukitteella kiinni...
Onko jollain dirtklawit? vois punnita paljonko painaa kumi...
Sitten noista option vanteiden hex vahvikkeista? vakio vanteissahan ne tunnetusti on liian heikot, Q6 vanteissa vahvistetut, miten muissa? lähinnä kiinnostais 8-spoke eli SS4.6 vakiot ja 6-spoket...
Sitten kytkimestä. Vakio kytkinpalat kuluu jotenkin vinoon ja kampeaa kytkinkelloa poispäin, jolloin ulopmi laakeri lukittuu ja menee pachagsi ja rikkoo lopunkin kytkimen. nyt meni toiset palat ja laakerit eli alkaa kismittämään. onko
nämä hintansa arvoiset? Onko kenties jonkun muun valmistajan alu-palat paremmat? mielellään saisi sopia vakio vauhtipyörään ja kytkinkelloon ettei tuu niin kalliiksi
Sitten startti. Narustartti leves viimeinkin eli kannattaako investoida rotoon vai uuteen narustarttiin? Ite en tarvisi roton akkuun laturia kun on tuo sähkövempulakin mutta pötköakun joudun ostamaan. minkäkokoista akkua on porukat käytelleet? Tigerdriveä en osta koska on vähän liian vaivaista kantaa akkuporakonetta hiekkakuopalle mukaan
EDIT* rotoon ajattein hommata 2kpl Nosramin 1600mah akkuja... mitään valittamista? :D