Siinä spurrin kitkalevyssä on 2 puolta. Toinen sellainen ruskeahtava ja toinen valkoinen. Siitä valkoisesta puolestä lähtee suojamuovi pois minkä alla on liimapinta ja se liimataan spurriin. Eli se kitkapinta on vähän niinku tarra. Sitten tosta jarrujen kiristyksestä. Niitä ruuveja siellä jarru paloilla/levyillä voi kiristää niin paljon ku menee (älä kierrä kuitenkaan jenkoja p*skaks) ne ruuvit on sellaset rakenteeltaan että jenka osan jälkeen se paksunee, eli sitä ei saa liian kireälle. Ite irrotin servon päästä sen jarrujen säätöruuvin, sit levyjen päästä liimaa sinne väliin ja ruuvit täysin kireelle. Sit säädön tein sieltä servon päästä ja toimii todella hienosti.
Eilen tuli 52/14 teräksinen spurri-/kellosetti ja HPIn kolmipalainen kytkin vakiopaloilla. Kyllä auto muuttu kuin eri vehkeeksi. Nostaa lumellaki hiukan nokkaa vaikka vaan 16% coolpowerii tankissa... Huippunopeus tietty kärsi, mut enemmän mä tolla rässin ku painelen suoria. Vaihteisto pitäis vielä säätää uudestaan kun ei toi kakkonen oikeen vaihdu kunnolla ku välitykset pieneni. Mutta tuli tossa ajellessa ihmetys ja kummatus: Ajelin perus säädöillä mitä kesälläkin ollu ja kone teki vähän kiusaa aina kun paino kaasun pohjaan, kuulosti sellaselt nuhaselta ja ysivältä samaan aikaan -> laihemmalle -> sammu. No perkule. Takas vähä rikkaammalle ja toimi ku unelma. Hetken ajoa taas sama -> rikkaammalle -> toimi ku unelma. tota toistu niin kauan ku tankki loppu ja nyt mulla on jo yläneula rungon tasalla ellei jopa hieman yli. Kummallista sillä kaikki jutellu et tarttee pistää laihemmal et käy kuumempana, ite taas joutuu ruuvaa rikkaammalle ja autossa tosiaan ei mitään lämpö suojauksia ja ulkona -2 astetta pakkasta. Osaakos joku selittää/ antaa vinkkiä?