Ite myös tilasin terässpurripaketin + 3-palakytkimen. Sähköpostilal tilasin kolmen maissa, sain vastauksen, maksoin ja lähetin kuitin sähköpostilla. Paketti oli mulla seuraavana päivänä kahdentoista maissa... Vois oikee tohhe Hobbylinna osioon tehdä sellasen "Palautetta" osion mikä tuli joskus JR-Hobbyllekki tehtyy...
EDIT: Nyt on servot kosteustiivistetty. Onnistuu muuten pirun hyvin näin: Servo irti, auki, anna kuivaa huollella (mikäli päässyt kastumaan), suihkuta paksu kerros lakkaa piirilevylle ja servon rungon reunaan, kasaa servo (jo tällöin lakkaa pursuu (ainakin mulla) ulos siitä saumasta mistä kosteus menee sisään, sitten vaan lakkailee kerroksittain sitä servoa. Itse pistin todella paksuja kerroksia ja heti servo kuuman polttopuupannun päälle niin ei valunut juuri yhtään, pistin jotain 4 kerrosta ja valoa vasten näytti todella hyvältä. Muista myös pistää pohjaan reilusti lakkaa ettei ruuvien juurista mene kosteus sisään.
EDIT2: Unohtu muuten mainita et päivällä kun ajeli ni irtos koko pakoputki savagesta, kurkku vaan jäi kiinni mut koko toi mötikkä irto autosta :lol: Piti aika makeeta ääntä, ja kiitos alhaalta ottavan tankin, ajo jatkui ja naapurit varmasti nautti