0 jäsentä ja 11 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tekeekö Futaba radiot HPI:lle? Tossa vertailin S3003 ja SF-1 servoja ja jokainen kuoppa oli samassa paikkaa/samanlainen. Täysin identtiset.
...Nyt mulla on 16/48 joka tuntuu kyllä aivan mainiolta. Huipuissa ollaan Madin kanssa suunnilleen samoissa, ja vääntöäkin riittää rutkasti enemmän kuin pitoa...
Mulle tuli 13/ 52 hampaiset välit..nythän tossa on 16/48..ja liian harvat 7" kumeille.Ja sit nuo 2500mah akut tuli jenkeistä :) taas on viikonloppu kiva :)
Lainaus käyttäjältä: "pfohr"Mulle tuli 13/ 52 hampaiset välit..nythän tossa on 16/48..ja liian harvat 7" kumeille.Ja sit nuo 2500mah akut tuli jenkeistä :) taas on viikonloppu kiva :)Laitakko linkin mistä tilasit akut, meinaa kiinnostaisi itseäänkin pikkasen isompi kapasiteetti. Imasee aikasta nopeesti ton 1100 mAh tyhjäks..
Lainaus käyttäjältä: "Boltsi"Lainaus käyttäjältä: "pfohr"Mulle tuli 13/ 52 hampaiset välit..nythän tossa on 16/48..ja liian harvat 7" kumeille.Ja sit nuo 2500mah akut tuli jenkeistä :) taas on viikonloppu kiva :)Laitakko linkin mistä tilasit akut, meinaa kiinnostaisi itseäänkin pikkasen isompi kapasiteetti. Imasee aikasta nopeesti ton 1100 mAh tyhjäks..http://www.onlybatterypacks.com/showitem.asp?itemid=10983 tuolta ja just noita 2 kpl ja yks laturi..tolla laturilla 26 tuntia pitää ladata per akku ja kestää gallonan autossa :)Olis tuolla ollut PEAK POWER laturikin hitto olis pitäny se tilata.. sillä olis saanut 4.2 tuntiin täyteen per akku.