Itse ajelen 10% nitro seoksella, mutta sitten tehoja ei paljoa keulimiseen riitä. Minun mielestäni pihasudittelijalle parempi kuin Hyper 7. Niityllä menemiseen vaikuttaa heinän korkeus, mutta tavallisella nurmikolla ainakin menee hyvin. Riippuu päivityksestä, tarkoitat kenties truczillaa? Diffit kannattaa avata jo uutenä, sillä vakio diffiöljyt ovat surkeat, myös ristitapit ovat savagen diffeihin hyvät. Luulempa, ettei truczilla nosta nopeutta, vaan välitykset.
Keulii tämä ainakin 16%+ polttoaineella, ei kovin hyvin, eihän tätä keulimiseen olekkaan suunniteltu. Varaosat eivät ole hirveän kalliita, esim: Kyosholla kalleemmat. Pakkia ei ole, mutta savageen voi ostaa sen erikseen. Roto on hyvä, todellakin, täytyy kyllä ladata akku täyteen :mrgreen: . Diffit ovat ilman ristitappeja heikohkot, ja vanteiden hex kolo vakio vanteissa on heikko. Hyvin kestää hypyt, jouset ei mene edes pohjaan kun tiputtaa 2m korkealta. Savage Truczillan kanssa voittaa infernon ainakin kiityvyydessä, huippunopeuksista en tiedä, mutta sehän onkin välityksistä kiinni :) . Valmistaja suosittelee 20% polttoainetta. Monet haukkuu ainakin savagen ohjaus servoa liian laiskaksi, mutta minulla onn vielä vakiot kiinni.
Toivottavasti joku saa selon.