CMB:ssä laaja vääntöalue, helppo ajaa (ei tehopiikkiä). Kiertää todellä pitkälle = todella hyvä huippunopeus. Yläpään tehot verrattavissa RB C5 moottoriin. Alavääntöä enemmän kuin C5 moottorissa. Säätäminen ei niinkään vaikeaa, sillä kaasutin on todella looginen. Neula herkempi, kuin esim. Ossissa ja Hyper 21 moottorissa (moottori reagoi pienemmillä neulan liikkeillä). Sisäänajo helppo ja lyhyt, koska moottorissa Long Taper sylinteri. Eli uutena moottori ei ole niin piukka kuin muut moottorimerkit. Sisäänajoa, noin 3 tankkia riittää. Neljännen ja viidennen tankin voi ajaa jo melkein kisasäädöillä, mutta aavistuksen rikkaalla. Moottorissa myös alhainen käyntilämpötila, noin 80-100 astetta. Saa käydä 110 asteeseen asti.