Kirjoittaja Aihe: Mini-z Overland - Trial tms. kilpailut?  (Luettu 1428 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mini-z Overland - Trial tms. kilpailut?
« : 31.10.04 - klo: 13.44 »
Mitenkäs on, olisiko kenelläkään kiinnostusta järjestellä kimppa-ajoja Overlandeilla. Nämä autothan ovat mitä mainioimpia kaikenlaiseen ryömintään ja trial-tyyppiseen ajoon, ja porukallahan se hauskempaa olisi, kun voisi vertailla taitoja ja kalustoja. Ainakin itse rakentelen omaksi ilokseni autoa, mutta tottakai olisi mielenkiintoista testailla sitä ihan tositoimissa.

Olisiko esimerkiksi Hiekkaharjulle järjestettävissä jonkinlaista rataa (tee-se-itse tyyliin)? Kiinnostuneita?

Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Mini-z Overland - Trial tms. kilpailut?
« Vastaus #1 : 31.10.04 - klo: 16.53 »
Entä sitten Mini-Z monsterit, saisivatko ne osallistua myös? Niistähän enemmän on trialiin... Ja muuten meijän 45-neliöisessä olohuoneessa on jo pieni trial/offroad rata kahdelle (mun ja Jasu92) Mini-Z monstereille mutta äiti ei varmaan tykkäis jos olis yhtään enempää porukkaa siellä.
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Poissa JPA

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Mini-z Overland - Trial tms. kilpailut?
« Vastaus #2 : 01.11.04 - klo: 09.52 »
Mikä ettei. Ajatuksena tässä oli alustavasti kysellä onko pk-seudulla porukkaa jota ehdottamani ajot kiinnostaisi, ja jos ajajia löytyy, ja kiinnostusta kokeilla kimpassa järjestää jotain, niin ei kai siinä tarvetta ole rajata ketään pois. Tosin OL ja monsterit ovat hieman eri kaliiperia, joten mahd. kisoissa omassa sarjassaan.


Poissa m@sse

  • Veteraani
    • Profiili
    • Max-EV
Mini-z Overland - Trial tms. kilpailut?
« Vastaus #4 : 08.12.04 - klo: 18.52 »
Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"
Aiheeseen soveltuva kuva

Kuvia tulee lisää tähän viestiin pian :wink:


Aika hieno  :!:   :P  Tollasen kun olohuoneeseen saisi... Kyllähän tuollasessa pienet (tai miksei isommatkin) kisat järjestäisi...  :P
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing