Kirjoittaja Aihe: Millä numeroilla ajetaan kaudella 2005?  (Luettu 2032 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
Millä numeroilla ajetaan kaudella 2005?
« : 02.11.04 - klo: 17.05 »
Ensimmäinen kysymys.
Millä numeroilla ajetaan kaudella 2005?
Tumppi, voisit kirjoittaa koko listan nähtäväksi tänne.
Viimevuotisia tulosliuskoja on niin paljon, ettei niistä tiedä, että mikä on se oikea!!?!?

Toinen juttu.
Millä numeroilla stanut ajaa? Niillä 3 numeroisillä metri*metri lapuilla, jotka peittää autosta kokonaan kyljen ja takalasin.

Kolmas juttu.
Voisko niitä numerolappuja tehdä vaikka jokaiseen FT kisaan uudet jokaiselle? Ainakin itse ajattelin ajaa useammalla korilla, kuin yhdellä koko talven.

-Matias Vikstedt
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
Millä numeroilla ajetaan kaudella 2005?
« Vastaus #1 : 02.11.04 - klo: 17.23 »
Luulenpa Matias että ne numerot kyllä ehtivät ihan hyvin ensi kaudelle kun ekat kisat on 22.1...  :wink:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Tumppi

  • Veteraani
    • Profiili
Millä numeroilla ajetaan kaudella 2005?
« Vastaus #2 : 03.11.04 - klo: 08.34 »
Jussi ja Kalle hoitelevat ensi vuoden TS -SM sarjasäännöt (sekä TSS ja TSP) kuntoon ja heidän kauttaan tullaan julkaisemaan uudet numerot ja muut mahdolliset käytännöt niiden suhteen..... joten jompi kumpi voisi heistä ottaa kantaa  missä mennään...

Poissa Mr Cale

  • Veteraani
    • Profiili
Millä numeroilla ajetaan kaudella 2005?
« Vastaus #3 : 03.11.04 - klo: 14.04 »
Jussi hoitelee tuota puolta. Tai ainakaan kukaan ei ole minulle kertonut, että minun pitäisi niitä hoidella.

Periaatteessa homma menee kuitenkin varmaan kuten ennenkin, eli ensimmäisen kilpailun yhteydessä jokaiselle jaetaan nimi ja numerotarrat (ilmeisesti 3 koriin, kuten tälläkin kaudella) ja jos tarvii niitä lisää, niin voi itse teettää tai printata annettujen mallien mukaan. Jos ei osallistu ensimmäiseen kisaan, niin saa tarrat sitten kun kilpailuihin tulee.

Poissa Cruisaaja

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
Re: Millä numeroilla ajetaan kaudella 2005?
« Vastaus #4 : 04.11.04 - klo: 20.52 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias V"


Toinen juttu.
Millä numeroilla stanut ajaa? Niillä 3 numeroisillä metri*metri lapuilla, jotka peittää autosta kokonaan kyljen ja takalasin.



Eikä pelkästään stanuilla ole ollut niitä metri x metri numero lakanoita autoissa.

Tästä asiasta taisin jo piipittää aikaisemminkin, mutta en malta olla ottamasta asiaa taas esille.

Toivottavasti ensi kaudelle saataisiin vielä isommat kilpailunumerot kuin nykyiset, jotta ne näkyisivät entistä paremmin.

IMHO: MM-kisoissa isot jätkät ajaa ISOA kovaa normaali kokoisilla numeroilla, eikä lie ole ollut siellä ongelmia numeroiden näkyvyyden kanssa.

Ai niin, hymiö unohtu :X
Sponsored by own wallet