Kumpi on parempi Twin Force vai E-Maxx :?:
No se on varmaan makuasia mutta itse olen E-Maxxin kannalla.
E-Maxissa on kaksi vaihdetta, täysin koteloitu vaihteisto ja spurri / pinjonit.
Erillis jousitus, maavara keskeltä autoa 100mm akut kiinnitettynä sekä 8 iskunvaimenninta.
Diffien kohdalta maavara on 80mm, nämä on mitattu siis vakiona ei jousitus yläasennossa.
Nopari on Novakin valmistama, moottorin no joo samallaisia "halpiksia" kuin muissakin vakiona (Ei avattavaa päätyä eikä hiilien vaihtomahdollisuutta).
Alumiini ja viritys osaa saatavilla monelta valmistajalta enemmän kuin "laki sallii"..... :mrgreen:
Huonoja puolia, ohjaus servossa saisi olla inasen enemmän "jytyä" nyt vähän laiska mutta liikkeellä menettelee.
Bulk headit saattaa hajota kaadossa, siinä on kiinni sekä shock towerit että kori (No alumiiniset ei paljon maksa).
Edit
Kyllä se on E-Maxx!
Onko kokemuksia? Voisitteko kertoa vatstaustenne yhteydessä perustelut.
Eiköhän joku Twinin omistaja osaa kertoa sen hyvät ja huonot puolet, mutta itselläni on tuo E-Maxx......