Näitä autojahan on nyttemmin Suomessa jo ainakin 3. Yksi löytyy Turusta ja 2 muuta Helsingistä. Enemmänkin voi toki olla, mutta varmuudella ainakin nämä 3. Autohan on erittäin kapea rungoltaan ja sähköjä asentaessa tilaa ei ole yhtään liikaa. Mieleen tulee lähinnä isokokoinen 1/10 krossari ja onpahan radalla tullut jo kuultua "onks toi joku truggy"
.
Auton kasaaminen on erittäin suoraviivaista ja ohjeita seuraamalla auto on erittäin helppo saattaa nippuun. Edes ensikertalaiselle ei tuota mitään ongelmia seurata rakennusohjeita ja mikäli Teknon autoista on jo ennestään kokemusta, etenee kasaus helposti jopa ilman ohjeita. Osien sopivuus on hämmästyttävän hyvää tasoa (muutamin pienin poikkeuksin joista lisää myöhemmin) eikä osia tarvitse juurikaan sovitella yhteen.
Radalla auto on pakettisetupilla erittäin helppo ajettava, jopa liian helppo mikä näkyy lievänä kääntyvyyden puutteena. Mitä ilmeisemmin pakettisetuppi on luotu hiukan kovempipitoisille radoille joissa ei ole hitaita ja tiukkoja neulansilmiä. Kääntyvyyttä on toki helppo lisätä poistamalla steering limittiä, jota autossa säädetään etuhubin sisäpintaan laitettavalla ruuvilla ja prikoilla. Näin sisäkurvin rengas ei käänny yli vaikka epat olisi radiosta rajoitettu. Muutoin auto on tosiaan rauhallinen ja vakaa ajettava ja tuo kääntymättömyyskin ilmenee lähinnä silloin kun pito on huono eikä autoa voi viedä mutkan läpi kaasulla ja jarrulla. Kestävyyshän on tuttua Teknon tasoa. Omallakin autolla on muutamia melkoisen komeita kärrynpyöriä takana joista muistona vain muutamia naarmuja takasiivessä ja etutornissa.
Tällä autolla on myös melkoisen paljon yhteisiä osia SCT410 ja SCT410.3 kanssa joten esim. jouset, vakaajat, männät, vaihteiston kuoret, hingepinnit jne. sopivat suoraan ristiin eli ei tarvitse olla jokaista osaa erikseen. Diffitkin on muutoin samat, mutta EB:ssä on vahvemmat ulostulot.
Aiemmin mainitut muutamat osien sopivuuden seikat liittyy auton etupäähän sekä tukivarsiin. Keula on uutena todella jäykkä. Autossa on ilmeisesti varsin tiukat toleranssit mistä johtuen linkkien pallot ahdistavat. Se korjaantuu joko ajamalla tai sitten napsuttelemalla kuulat muutamia kertoja paikalleen ja pois. Tukivarsien sisemmät hingepinnien reiät tulee reamata 4mm reamerilla parhaan herkkyyden saavuttamiseksi (tämä mainitaan ohjeessakin). Myös etulinkki saattaa ottaa hivenen kiinni diffiboksiin mikä korjaantuu viilalla tai dremelillä. Koko keulan herkistämiseen aikaa kuluu noin 5-10min joten suuria ei tarvitse tehdä
. Keula herkistyy varmasti myös ihan ajamalla, mutta Teknojen ollessa melkoisen kulutuskestäviä se voi ottaa aikaa melkoisen kauan
.
Nämä kaikki 3 autoa ovat mukana Turussa FO-sarjan avauksessa 21.5.16 jolloin niitä pääsee tutkimaan ja hipelöimään lähemmin. Eikä koeajokaan välttämättä ole mahdoton.