Kirjoittaja Aihe: kumpi on parempi  (Luettu 1402 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa glacier

  • Jäsen
    • Profiili
kumpi on parempi
« : 27.11.04 - klo: 11.35 »
olen ostamassa ensimmäistä autoa ja siksi kysyn teiltä, että kumpi olisi parempi auto
1) Thunder Tiger ts-4e - Jr-hobbyssä 235€
2) Tamiya TT-01 niin ikään jr-hobbystä - 217,3€

voisitteko kertoa kokemuksia kyseisistä autoista ja merkeistä, ja jos olisi joku halvempi ja parempi josain päin suomen maata.

Poissa Jesse|K

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kumpi on parempi
« Vastaus #1 : 27.11.04 - klo: 11.39 »
Ensinäkin, millaista autoa olet hakemassa?Krossia,monsteria,touringia,mattoautoa vaiko ihan vaan jotain pihasudittelu autoa..?
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Poissa glacier

  • Jäsen
    • Profiili
kumpi on parempi
« Vastaus #2 : 27.11.04 - klo: 12.47 »
ihan omaksi huviksi ja kisaamiseen kavereita vastaan. sen pitäisi tietenkin olla suhteellisen kestävä. jotain tuollaista ralli autoa olen katsellut. 4wd on tietenkin aina plussaa

Poissa Jesse|K

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
kumpi on parempi
« Vastaus #3 : 27.11.04 - klo: 13.51 »
Lueppas tätä Foorumia, niin sinulle kyllä varmasti löytyy sopiva auto... Tällaisia threadeja on jo niin monia, että tämän voisi laittaa lukkoon.. :!:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Poissa zhoop

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://simo.arkku.net
kumpi on parempi
« Vastaus #4 : 27.11.04 - klo: 18.07 »
Jos haet hyvää autoa pihasuditteluun hanki Asso B2/3/4, Traxxasas Rustler tai Traxxasas Stampede. Stampedea eli kansankiellellä "spedeä" on kehuttu optimaalisena pihasudittelu autona ja ennen kaikkea sen kestävyyttä on kehuttu. Rustler on hieman saman tyylinen rakenteeltaan kuin Spede eli niillä ei liene paljoakaan eroa. Itse en hankkisi kumpaakaan sinun listallasi olevista autoista. Valitettavasti nuo kakki minun luettelmat autot ovat 2 wd, mutta tässä kohtaa on huomattava ettei hyviä 4 wd autoja ole juurikaan Suomen markkinoilla. Ellet sitten hanki jonkinlaista touring autoa, mutta sillä ei kyllä sitten pysty ajelemaan hiekalla. Se saattaa aluksi tuntua kalliilta jos joudut maksamaan hyvästä paketista 400-500 euroa, mutta pitemmän päälle se kannattaa sillä RTR paketit tuovat useasti mukanaan vain pelkkää pettymystä (nimimerkillä kokemusta on). Tuolla tarkoitin lähinnä sitä että RTR pakettit ovat melko heikkoja ja autot eivät kestä paljoa virittelyä. Vaikka auto olisikin sitten viritelty niin maksimaalisesti kuin se kestää ei siltikään ajo-ominaisuudet riitä välttämättä samalle tasolle kuin jonkun kilpapirssin josta joudut maksamaan vähemmän kuin tuosta viritellystä kehnosta RTR paketista. RTR paketit sopivat melko hyvin jos ei ole tarvetta viritellä autoa. Vaikkapa jos kyseessä on 5-7 vuotias pikkulapsi jonka halutaan tutustuvat RC autoiluun.

Lyhyesti sanottuna hanki joku laadukas paketti niin säästät huomattavasti rahaa. Koska jos hankit jonkun RTR paketin joudut kuitenkin vaihtamaan sen ajankanssa johonkin laatuautoon.
RC-autoilua jo kesäkuusta 2003 lähtien!
Websivuni - KLIKKAA Team Associated RC10 B3