Silloin aikoinaan kun NIKKO -merkkisillä laitteilla tätä hienoa harrastusta aloittelin
sain muutamia ihmeellisiä katseita ja "lelukommentteja". Siihen aikaan ei kuitenkaan
lähdetty kiusottelee ja nykyään kun vanhuus vaivaa, niin ei kettuakaan kiinnosta
mitä naapuri martat miettii.
1kk päästä tulee 10v "harrastusta" täyteen, vaikkei se kyllä harrastamista ole enää
moneen, moneen vuoteen ollut. En koe elämää elämisenä, vaan RC on minulle se elämä.
Tämä tilanne on muodostunut monen palasen kautta, mutten kadu hetkeäkään. Ei ole
naista vierellä ttuilemassa mitä sää teet saati yrittämäs muka ymmärtää, vaikka onhan
oikein kultakimpaleitakin, jotka tajuu, mut mulla on kalenteri täys, eikä kerkee mitä
helmahousuja ziikailee, ku kisailee ja järkkää

Joskus sen sanoin ja sanon edelleen mitä seo mulle "Elämä on vain OSA RC:tä!"

Älkää lannistuko, jos joku kiusaa, mollaa, dissaa jne... jos tykkäätte tästä, antakaa sen
voiman kuljettaa teidät läpi vaikka sen harmaan kiven (roolerilla voi ajaa ylikin

).
Anyway, älkää välittäkö ja hyviä esimerkkejä täällä on vaikka kuinka, voitte vaikka saada
sen dislaikkerin kans harrastaa tätä. RC muutti mun elämän täysin ja se on todellakin
loistava tapa pysyä poissa pahateosta ja saa harrastaa loistokasta harrastusta joko
pihasuttaamisena tai ihan kisana.
Anyway, RC tarjoaa loputtomasti mahdollisuuksia, älä koskaan masennu tai nolostu rc:stä,
RC on yks sellanen asia joka on pysynyt mun rinnalla liki 10v ajan, muut ei oo.. Ja sen arvon
tajuaa ajan kanssa, kaverien ja loistavan poppoon, niitä ei MIKÄÄN KOSKAAN KORVAA!
Rceimen!