Mä oon skeitannu ~kolme vuotta, mutta lopetin toissa kesänä. Enkä nosta housuja, koska en ole niitä koskaan liian alhaalla pitänytkään! Ei kaikki skeittarit ole "lökäpöksyjä", eivätkä kaikki lumilautailijatkaan. Seittaaminen on ihan mielenkiintoinen harrastus sekin, joskin vähän inhottava, ku joka välissä sattuu vähä joka paikkaa jos sattuu rupemään. Ja sitä sattuu suurimmalla osalla skeittareista aika usein.
Otetaan nyt sitten galluppi, että kuka ollaa eniten esteen yli? :lol:
Mä pääsen 3 paavoa. Jossakin puhutaan dekeistä, eli se on 6 dekkiä. Siis kolme lautaa kahella pyörällään päällekkäin. Tosin siihen saan jo ponnistaa ihan täysiä. En kylläkään tiedä meneekö enään, ku on niin pitkä aika ku oon viimeks skeitannu, mutta uskoisin. Itseasiassa olen kasvanut sen jälkeen melko paljon, joten voisi hyvin mennä enemmänkin, ainakin pienen lämmittelyn jälkeen.
Muita temppuja mä en niin häävisti osaakkaan, ollaamisen vaan opin suht hyvin niinä parina kesänä ku vähän enemmän skeittasin. Kolmas kesä oli jo sellaista, että kerran viikossa kävin tuola jalkakäytävällä tai bussipysäkillä hyppimässä parin reilin ja boksin kera. Rampissa en osaa mennä juuri ollenkaan.
ps. oli pakko kirjoittaa ensimmäinen asiaviesti tähänkin topiciin. Oikeastaan aika turha sitäkään on joka topicissa jauhaa, että kuinka turha topici tääkin nyt on...