Kun toi lähtee tilaukseen, niin olisi kiva tietää onko jotain osia jotka kannattaa vaihtaa heti parempiin/kestävämpiin? Voimansiirrosta esim?
Pakkimoduuli ja 3-vaihteinen laatikko olis tarkoitus samalla hankkia ainakin.
orkkis veto-akselit sekä etu- että takakardaani kyllä kestää suhteellisen kovaa runtua...
tosin, niitten vaihtamisesta HPI:n Heavy-Duty -versioihin on ainakin tuolla jenkki-foorumeiden puolella kahteen jakaantunutta koulukuntaa...
mut jos rahaa on, ni kukas niitä estää vaihtamasta...
ja jos olet hankkimassa tuota X4.6 -mallia, ni siinähän on jo vakiona alumiiniset diffikupit...
pakkimoduli on ihan hyvä vaihto-ehto ostoslistalle, mut tuo 3-vaihteinen vaihdelaatikko kannattaa unohtaa, ellet sitten osta samalla siihen
tämmöstäsyystä että, tuo Savagen 3-vaihteinen vaihdelaatikko ILMAN tuota settiä EI tuo huippunopeutta lisää juuri mitn...
Entä onko tuo savage kuulalaakeroitu, vai tarviiko se laakerisetti erikseen?
kyllä... ei tartte erikseen ostella laakereita...
Sekä ajattelin vaihtaa tukivarret ym. alumiinisiin, mutta en tiedä noista onko niitä eripituisia sitten?
Eli muuttuuko akseliväli tuolla sarjalla http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&P=8&I=LXSBA0 ?
En halua muuttaa akselivälejä, vain ulkonäköä mieleisekseni.
Voiko tolla sarjalla säätää maavaraa?
Koska pidän henk.kohtasesti savagen ulkonäöstä korkealla maavaralla varustettuna :p
Tietenkin '70 Plymouth Hemi Cuda korilla.
eipä tuolla setillä kyllä akseliväli tai raideleveyskään muutu...
onhan noissa iskaritorneissa noita kiinnitysvaihto-ehtoja, mut tiedä sitten, et kuinka paljon sillä pystyy muuttamaan maavaraa... ja eihän tuo Sava vakionakaan mikn matala ole...
noissa alumiinisissa ripustuksen osissa on vaa se huono puoli, että ne ei jousta törmätessä...
et KUN osuu, ni saattaa tulla isompi korjaus-keikka...
ja Integyn alumiini-osat ei nyt sit tosiaan ole kaikkein parasta mahdollista alumiinia...