Racing Factory

Kirjoittaja Aihe: KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004  (Luettu 15556 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU
FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
Kuusankoski


KYMEN PIENOISAUTOKERHO RY kutsuu RO-touring- ja mattoautoilijoita kil­pailemaan FINTRACK TOUR 2004  ensimmäiseen osakilpailuun sekä C-12 SM kilpailuun Kuusankoskelle 17.-18.1.2004. Kilpailu on samalla AKK:n alue 6:n mestaruusosakilpailu.

LUOKAT
Lauantai 17.1.2004:  TJ-10, TS-10   
Sunnuntai 18.1.2004:  C-12, TSF-10, ProStock.

KILPAILUN JOHTO
Kilpailun johtaja: Sauli Ylösmäki
Valvoja: Heikki Helin
Katsastuspäällikkö: Pentti Järvimäki
Kilpailutuomaristo: Kari Kinnunen, Olli Andersson
Tuloslaskenta: AMB

ILMOITTAUTUMINEN
9.1.2004 klo 16.00 mennessä
kirjallisesti ilmoittautumislomakkeella osoittee­seen:

Simo Lehto
Urpasentie 24
45700 KUUSANKOSKI
(Tiedustelut puh: 040 728 6533 Kalle Lehto)

Tai sähköpostilla: kypak@luukku.com

ILMOITA:
nimi, seura, luokka, ikä ( yli/alle 16v. muista! alle 16 -vuotiailta holhoojan allekirjoitus!) ja vähintään neljä 27 MHz- tai  40 MHz -radiotaajuut­ta, halutessasi henkilökohtaisen transponderisi numero sekä yhteystiedot (puhelin tai sähköposti).  
Kilpailumaksu on SM-luokat 25,- € (TS-10 ja C-12), TJ-10 20 €  sekä  kansalliset 15€ (TSF, ProStock). Maksetaan kilpailupaikalla.

LISENSSI   
Voimassa oleva AKK:n lisenssi 2004

SÄÄNNÖT   
Autourheilun Sääntökirja 2004 + FT 2004 -ohjeisto (pdf)
      
TSF-10 (solukumiluokka):
Säännöt kuten TS-10. Poikkeukset: Ainoastaan solukumirenkaat sallittu. Renkaan maksimi leveys 26/30mm (etu/taka). Vuoden 2003 sääntökirjan mukaiset korit sallittu.

ProStock:
Säännöt kuten TS-10. Poikkeukset: Moottorin käämikierroksia pitää olla vähintään 17. Ajoaika 6 min. Vuoden 2003 sääntökirjan mukaiset korit sallittu.
      
TSF-10 ja ProStock –luokissa on mahdollista ajaa FT-sarjan henkilökohtaisilla kilpailunumeroilla.
C-12 SM numerot jaetaan kilpailupaikalla.

Sääntökirjan mukaiset pitoaineet sallittu.

AIKATAULU
Ohjattu harjoitus + ilm. klo  8.00 – 9:45
Harjoitusaikalista löytyy RC Maailman keskustelufoorumista viimeistään torstai-iltana 15.1.2004 http://www.kolumbus.fi/heuli/

Kilpailuaikataulu on riippuvainen kilpailijamäärästä ja se on nähtävillä kilpailupaikalla.

RATA

Neulehuopamatto.
Pituus: 133m (keskilinja)
Leveys: 2,5 - 3 m
Kiertosuunta vastapäivään

VASTUU   
Jokainen kilpailee omalla vastuullaan ja sitoutuu noudattamaan kilpailun johdon antamia määräyksiä.

KILPAILUPAIKKA
Kuusankosken Urheilutalo, Uimahallintie 3. (Urheilupuisto, RC-radan läheisyydessä)

MUUTA   
Kilpailupaikalla varikkopöydät ja –tuolit. Sähkö varattu. Varaa mukaan oma jatkojohto. Rata-alueella käytettävä sisäjalkineita. Retkeilymaja samassa talossa, jossa edullisia huoneita,
puh. 05-2804 462


Tervetuloa!

* * *

Vauhdissa mukana:
NCC Roads Oy
Karjalan Murske Oy
Siito-Vuori Oy

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #1 : 18.12.03 - klo: 12.14 »
HUOM! Uusia sääntöjä kaudelle 2004

TS-10 ja TJ-10
Vain EFRA luokitellut korít sallittuja.
Lista sallituista koreista (pdf)
Vain EFRAn hyväksymät akkukennot sallittuja
Lista sallituista kennotyypeistä. (pdf)
TJ:ssä sallitaan myös vanhemmat kennot.

Ilmoittautumisen yhteydessä on ilmoitettava vähintään neljä taajuutta (ehdoton).

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #2 : 18.12.03 - klo: 12.18 »
Ilmoittautuneet (9.1. klo 16:00)

TS-10

1 Simo Ahoniemi HyUA
2 Juho Levänen RiiUA
3 Sakke Ahoniemi HyUA
5 Jouko Termonen SRC
6 Pekka Koivula TamUA
7 Vesa Yli OUA
8 Ismo Vuorinen KyPak
9 Kalle Lehto KyPak
10 Veini Mäkinen JärvSRK
11 Jussi Luopajärvi VUA
13 Mika Mänty OUA
14 Carl-Magnus Fager VAU
15 Simo Tammela OUA
18 Joseph Quagraine VAU
19 Henri Tenhunen LMM
21 Christer Andersson MMR
22 Teppo Kauppinen VAU
23 Pauli Helin TamUA
24 Pekka Reittilä JärvSRK
28 Jani Seppälä OUA
29 Matti Eskelinen JyvSRK
31 Joni Mielonen LMM
32 Marko Salminen RiiUA
33 Ari Salminen RiiUA
37 Juho Koskivuo VAU
41 Petri Ström LMM
55 Jarno Siltanen JyvSRK
59 Reima Mäkinen TUA
61 Timo Rinne TamUA
73 Ari-Pekka Kyykkä SeiSRK
79 Harri Ojajärvi OUA
90 Harri Nyman LMM
98 Teemu Karvanen RuKart
100 Aki Joentakanen VAU
110 Tom Kalves TamUA
112 Teemu Saarinen HyUA
119 Kari Sinisaari HyUA
125 Jyri Konoila VAU
128 Tony Raikas KyPak
130 Tero Kupari LohUA
132 Jomi Pulli KyPak
133 Janne Valtanen OUA
148 Ari Lappi VAU
158 Niko Putkonen TamUA
yht. 44 kilpailijaa

TJ-10
20 Risto Bloigu OUA
25 Viljami Kutvonen VAU
34 Petri Laitala HyvSRK
35 Panu Vehniäinen ÄkiUA
38 Joni Minkkinen LMM
39 Sebastian Trzaska JyvSRK
40 Tuukka Meriläinen SRC
42 Miko Teponoja TamUA
43 Matias Vikstedt VAU
44 Teemu Rytsy ÄkiUA
46 Matias Saunamäki SeiSRK
49 Iina Mäkelin KyPak
50 Teemu Pölkki LMM
54 Juhana Tuomisto VUA
56 Henrik Tyvi VUA
63 Jaakko Säilä VAU
74 Jarno Mattila HyvSRK
78 Teemu Sorjonen MMR
82 Joni Siitonen KyPak
85 Jussi Neirola SeiSRK
88 Tomi Laaksonen MMR
92 Kim Haapaharju SeiSRK
94 Arto Viitalähde OUA
105 Santtu Lempinen LahUA
106 Jaakko Huhmarsalo VUA
108 Antti Pollari OUA
114 Visa Helmijoki TamUA
115 Tommi Himanen MikUA
116 Markus Honkala LahUA
117 Jesse Kallio RuKart
120 Vesa Koskivuo VAU
146 Jari Kaplas RuKart
147 Teemu Lempinen TamUA
149 Jouko Näätänen VihUA
151 Marko Huvila JyvSRK
153 Matti Hölttä VAU
154 Jukka Penttinen LahUA
155 Jukka-Pekka Huhtala EPUA
156 Niko Vuorenmaa RiiUA
157 Tatu Rintamäki SeiSRK
159 Harri Lukkari MMR
160 Teemu Juska LahUA
161 Henri Ahola KyPak
162 Vertti Aito VAU
169 Jarkko Mustonen HMR
yht. 45 kilpailijaa

C-12
Jukka Penttinen LahUA
Tuure Auranen LMM
Joni Mielonen LMM
Mika Mänty OUA
Simo Ahoniemi HyUA
Teemu Saarinen HyUA
Jarno Siltanen JyvSRK
Sakke Ahoniemi HyUA
Antti Vesikari TamUA
Risto Bloigu OUA
Carl-Magnus Fager VAU
Matti Aaltonen SRC
Jesse Tuominen HMR
Tuomas Riikonen LMM
Matti Eskelinen JyvSRK
Antti Ollinmäki JärvSRK
Olli Löflund JärvSRK
yht. 17 kilpailijaa

TSF-10
7 Vesa Yli OUA
8 Ismo Vuorinen KyPak
9 Kalle Lehto KyPak
21 Christer Andersson MMR
135 Antti Ollinmäki JärvSRK
137 Olli Löflund JärvSRK
yht. 6 kilpailijaa

ProStock
15 Simo Tammela OUA
23 Pauli Helin TamUA
25 Viljami Kutvonen VAU
28 Jani Seppälä OUA
30 Peter Winqvist VAU
37 Juho Koskivuo VAU
44 Teemu Rytsy ÄkiUA
70 Pasi Tarvainen VAU
90 Harri Nyman LMM
94 Arto Viitalähde OUA
100 Aki Joentakanen VAU
108 Antti Pollari OUA
116 Markus Honkala LahUA
120 Vesa Koskivuo VAU
128 Tony Raikas KyPak
yht. 15 kilpailijaa

Poissa Mr Cale

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #3 : 18.12.03 - klo: 12.38 »
Kuvia kilpailuradasta:

Kuva 1
Kuva 2
Kanttarit

Kuvat: T.Raikas

Poissa APK

  • Ylläpitäjä
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #4 : 18.12.03 - klo: 12.40 »
Hmm, onko mahdollisuutta perjantaina vapaaseen harjoitteluun?
Myytävänä. http://rc10.fi/index.php?action=profile;area=showposts;sa=topics;u=6
Destiny VD-12 1:12, Team Xray XB8e 2019 & XB4 2016, Hobbywing/Orion/Muchmore & Sanwa/Highest/SRT

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #5 : 18.12.03 - klo: 12.46 »
Valitettavasti perjantaina harjoittelu ei ole mahdollista. Pääsemme rakentamaan puitteita vasta illalla ja tilat pitää olla ajoissa tyhjät. Emme pystyisi lupaamaan, että harjoitteluun jäisi aikaa. Ja tällä tavoin ei kenenkään tarvitse tulla jo perjantaina "turhaan".

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #6 : 18.12.03 - klo: 13.44 »
Täällä olevasta keskustelusta huolimatta, itselleni on nyt tämän kilpailukutsun perusteella epäselvää, voinko ajaa TJ-10 luokassa Protoformin Stratus 2.0 korilla vai en?

Ja jos en, niin mainiota. Ostettu joitakin päiviä ennen ilmoitusta tästä asiasta. :lol:
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #7 : 18.12.03 - klo: 14.05 »
Stratus 2.0 kori ei ole sallittu TJ-10 luokassa.

Jos saa kysyä, niin mikä kohta kutsussa aiheutti epäselvyyden? Korjataan jos tarvetta.

Poissa uni

  • Team Entiset Kuskit
    • Profiili
    • Team Entiset Kuskit @ Facebook
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #8 : 18.12.03 - klo: 14.08 »
Ei kutsussa mikään, tuolla toisessa keskustelussa sen sijaan on käsitelty niin epämääräisesti sekaisin kori&akku -aihetta ettei ollut täyttä varmuutta.

Mutta OK, tämä selvensi, uutta koria tilaukseen...
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Poissa Mika M

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
C-12 säännöt
« Vastaus #9 : 18.12.03 - klo: 14.37 »
Terve.

Sääntöjä kun täällä näemmäs setvittiin niin millä säännöillä ajetaan C-12 kilpailu. Hyvä inffota täällä nii ei tuu ihmettelyä sitten paikanpäällä.

Olis noita speed8 koreja tyrkyllä mut jos ei saa niillä ajaa nii pitää joku vanha kuppanen mersu kaivaa mukaan tuolta hyllynperältä :)

----

EDIT: poistin omat versioni säännöistä ihmisiä hämäämästä kun tumppi tuohon alle pisti ne millä ajetaan. Eli mersua kaapista penkomaan ja pakkeloimaan...

Poissa Tumppi

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #10 : 18.12.03 - klo: 15.04 »
tossa copy-paste-edit....

3.5. SÄHKÖMOOTTORIAUTOT 1/12

SM-luokat:

C-12 mattoradalla, EFRA viritetty moottori, takapyöräveto, taka-akselin erillisjousitus kielletty

NM-luokat:
Cj-12 ROAR vakiomoottori, takapyöräveto, taka-akselin erillisjousitus kielletty

Teknisissä säännöissä noudatetaan kulloinkin voimassaolevia EFRA:n mitta- ja paino- sääntöjä, paitsi mikäli erikseen on mainittu poikkeus luokan säännöissä.

3.5.2. KORI

C-12: EFRA luokiteltu. Umpinainen kaksipaikkaisen FIA C -ryhmä, GT1&2 tai IMSA/GTP.

Sallittuja korin aukkoja ovat aukot antennia, siiven- ja korin kiinnitystä sekä kierroslaskentatunnistinta varten. Korin on peitettävä renkaat ja rakenneosat suoraan ylhäältä katsottaessa.

EFRA luokitellut korit: Andys Sauber Mercedes; Bolink Nissan NPT90, Ferrari WSC; Buds Nissan NPT90; Corally #78100 – Nissan GTP (Long),  #78105 – Nissan GTP (Short), #78110 - Ferrari WSC (Hot), #78115 - Nissan GTP (Hot); Hot Bodies #12202 - Ferrari WSC, #12201 - Nissan GTP; Parma /PSE Nissan NPT90; Protoform Courage C-41 WSC, #1603 - Nissan P-35.

EFRA luokitus päivitetään vuosittain 1.4.  C-12 luokassa uusi luokitus tulee voimaan 1.5.  

3.5.3. AUTON MITAT
C-12
- pituus   max. 450 mm
- leveys   max. 172 mm
- akseliväli   184-222 mm
- korkeus (pl. antenni)   max. 140 mm
- koko auton korkeus   max. 350 mm
- maavara lähdössä   min. 3 mm
- siipijänteen pituus   max. 52 mm
- siiven leveys   max. 172 mm
- siiven sivulevyn koko   max. 26 x 52 mm
- siiven maksimikulma   45°
- minimipaino 4-kennon akulla 840 g
- minimipaino 6-kennon akulla 950 g

3.5.4. MOOTTORI
C-12
EFRA luokiteltu 05 -viritetty sähkömoottori. Samarium-koboltti, neodyymi tms. harvinaiset maametallimagneetit on kielletty. Moottorin laakerointi, ennakko ja päätykappaleen kiinnitys ovat vapaat.

C-12: Käämikierroksien lukumäärä vapaa.

C-12 6-kennon akulla: ROAR vakiomoottorin 27 kierroksen ankkuri.
ROAR-XX luokiteltu 05 -vakiosähkömoottori (XX=hyväksymisvuosi), jossa koneellinen käämitys vähintään 27 kierrosta/napa (toleranssi -1 kierros yhdessä navassa), langan paksuus maksimi 22 AWG = 0,645 mm (toleranssi 5 %). Moottorin akselin kuulalaakerointi kielletty. Kiinteä enintään 24 asteeen ajoitus, ajoitetut hiilet on kielletty. Moottorin päätykappale saa olla ruuvikiinnitteinen. Häiriönpoistokondensaattorit saa asentaa.

3.5.5. AJOAKUT

Sallittuja ovat vain EFRA luokitellut 'Sub-C' kokoisista akkukennoista kootut akut. Kennon halkaisija n. 23 mm, pituus n. 43 mm ja nimellisjannite 1,2 V.

Akkukennojen maksimimäärä on kuusi kappaletta, paitsi C-12 luokassa (840g auton paino ja viritetty moottori) 4 kennoa. Ajoakkua ei erän kuluessa saa vaihtaa tai ladata auton ulkopuolisella laitteella, paitsi ns. kestävyyskilpailuissa. Erillinen vastaanotinakku on sallittu.

EFRA luokiteltuja akkukennoja ovat: Gold Peak GP330SCHR, Powers International R3300, Sanyo RC3300HV, Yokomo Z3300HVR, Gold Peak GP300SCHR, Panasonic HHR300SCU, Sanyo RC3000HV, Panasonic HHR300SCP, Panasonic HHR300SCZ, Powers Max 3000, Powers GT-3000 R, Sanyo RC2000 NiCd, Sanyo RC2400 NiCd, Sanyo RC3000

EFRA luokitus päivitetään vuosittain 1.4.  C-12 luokassa uusi luokitus tulee voimaan 1.5.

Poissa TeemuR

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #11 : 18.12.03 - klo: 15.33 »
Sellainen hieman off topic kysymys: Onko lisenssinumero sama joka vuosi, vai muuttuuko se aina?
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #12 : 18.12.03 - klo: 15.37 »
Joo, eli ei tarvi ajaa C-12 kisaa korienkaan vuoksi. Hyvin fiksua...

Toivottavasti järjestäjä saa tarvittavat 15 kuskia SM-arvon pitämiseksi.
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

sk

  • Vieras
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #13 : 18.12.03 - klo: 17.03 »
Teemu 12
Lisenssinumero pysynee samana, kun on samalla myös ns. henkilönumerosi, pistä ilmoittautumista menemään tämänvuotisella numerolla.

Poissa sillu

  • Jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #14 : 18.12.03 - klo: 22.33 »
Lainaus käyttäjältä: "Vesa"
Joo, eli ei tarvi ajaa C-12 kisaa korienkaan vuoksi. Hyvin fiksua...

Toivottavasti järjestäjä saa tarvittavat 15 kuskia SM-arvon pitämiseksi.


Vesa, passaako mun mattoautokori AKE:lle? Vai joutuuko tässä itekin jäädä kotiin.
---
OULU RC RACING | C-12 | Corally | V-Dezign

Poissa Vesa

  • Oulun seudun pienoisautoilijat ry
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #15 : 18.12.03 - klo: 22.36 »
Kyl sulla passaa, Andy ja Ferrari jonka vasta ostit
Destiny | Reedy | Xenon | JFT | V*DZN | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Poissa Tuure

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #16 : 19.12.03 - klo: 12.59 »
C-12 kuskit saa varmaan treenata lauantai-iltana?!
Kiva ajaa mattoo "pulkka" korilla   :mrgreen:

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #17 : 19.12.03 - klo: 13.09 »
Lauantai-iltana vapaaharjoittelu on mahdollista jos (ja kun) aikataulu sen sallii. Vapaaharjoituksen ajankohta ja pituus selviää, kun kilpailijamäärä on selvillä ja aikataulut tehty.

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #18 : 27.12.03 - klo: 14.09 »
DHI Cuppiin matkaavat muistavat sitten ilmoittautua ennen kisareissua. Ilmoittautuminen loppuu perjantaina 9.1.

Poissa Yippo

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
    • Yippo's EBT statistics page
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #19 : 31.12.03 - klo: 15.58 »
Pari kovaa kysymystä. Onko kanttarit samoja/samanlaisia kuin viime vuonna vai onko viistettä muutettu? Ja tuodaanko Oulusta tuliaisina kisoihin valkoista teippiä että näkis radankin kunnolla?

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #20 : 31.12.03 - klo: 16.11 »
Yksi kysymys joka ratkaisee sen että ajanko pelkän stanun vai stanun ja ProStockin.

Monelta ensimmäinen päivä suunnilleen loppuu??

Kai sen nyt kilpailunjohto tietää 3 tunnin tarkkuudella?

Eli loppuuko kuten A8 eli klo 15.00 aikoihin, vai pari tuntia myöhemmin?

Pientä uudenvuoden purtavaa... :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #21 : 31.12.03 - klo: 16.16 »
Osa kanttareista on viimevuotisia ja osa uusia. Kaikki kuitenkin samalla periaatteella tehtyjä. Kanttareissa on reilu viiste kaikilla sivuilla. Viimevuonna joidenkin kanttareiden päiden viisteet olivat ehkä turhan jyrkkiä ja niitä on loivennettu. Näiden kanttareiden funktio on kuitekin toimia lähinnä oikaisuesteinä, eikä niiden yli ole tarkoituksenmukaista ajaa jatkuvasti.

Kiitokset teippitarjouksesta, mutta keltamustat teipit kilpailua varten on jo hankittu. Nämä reunateipit sekä isot keltaiset kanttarit tekevät radasta kyllä mielestämme erittäin hyvin hahmotettavan. Lisäksi keltamustan teipin liima on osoittautunut tarpeeksi vahvaksi emmekä viitsi/uskalla riskeerata uuden teipin kokeilua "kylmiltään" kilpailuun. Mutta tuokaa ihmeessä vaikka yksi rulla näytteeksi, niin voidaan kokeilla soveltuvuutta seuraavia kilpailuita ajatellen.

Poissa Jukka

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #22 : 31.12.03 - klo: 16.21 »
Mitä nyt olen parina viime sunnuntaina Kuusankoskella käynyt ajamassa niin hyvin on rata näkynyt. Jos on molliin osunu niin ainoa mitä syyttää on kuski  :D
Tiim Lahti | S-grafix

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #23 : 31.12.03 - klo: 16.25 »
Lainaus käyttäjältä: "Matias Vikstedt"
Monelta ensimmäinen päivä suunnilleen loppuu??

Kai sen nyt kilpailunjohto tietää 3 tunnin tarkkuudella?

Eli loppuuko kuten A8 eli klo 15.00 aikoihin, vai pari tuntia myöhemmin?
FinTrack Tour 2004 säännöistä sivulta 11 löytyy esimerkki/malliaikataulu. Sen voi sanoa suoraa, että klo 15 mennessä ei lauantain kisa ole vielä ajettu. Karkea arvio on, että palkintojen jako lauantaina on klo 18-20 välillä. Tarkempi aikataulu selviää kuitenkin vasta sitten, kun kilpailijamäärä on tiedossa.

Sunnuntain kisa loppuu varmasti aiemmin - ainakin jos C-12 kisa jää kansalliseksi.

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #24 : 02.01.04 - klo: 16.59 »
Ilmoittautumisaikaa viikko jäljellä.

kypak@luukku.com

Poissa Teemu L

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #25 : 05.01.04 - klo: 22.59 »
Hetkinen.. Mun numero taitaa olla 147, ei 148, ainakin tuolla fintrack tour säännöissä lukee että "Teemu Lempinen 147" ja Ari lappi olis sitten 148....Eli siis kumpi se on  :wink:

Poissa KyPak

  • Kymen Pienoisautokerho
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #26 : 05.01.04 - klo: 23.03 »
Joo, näppivirhe.

Oikea numerosi on siis 147.

Poissa Teemu L

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #27 : 05.01.04 - klo: 23.26 »
Kyllä, Kiitos!

Poissa Matias V

  • Fullspeed RC
    • Profiili
KILPAILUKUTSU - FinTrack Tour 2004 I + C-12 SM 17.-18.1.2004
« Vastaus #28 : 05.01.04 - klo: 23.37 »
VAU:laiset huoomio!


Onko mahdollista ottaa yksi liftari mukaan Kuusankoskelle? Tartteisin vaan menosuuntalipun -> Kuusankoskelle.

Yksi kassi, mekkauspakki, reppu, auto, "traikku" vetokärry ja minä! Sekä auto.

ottakaapas yhteyttä YV:llä...
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

Poissa TJ

  • Tiimikuljettaja
    • Profiili
Kiteet
« Vastaus #29 : 06.01.04 - klo: 20.26 »
Voi tulla hieman ongelmia finaalijärjestelyjen kanssa jos iso osa jengistä ajaa 40 mhz taajuuksilla..  
Viestintäviraston myöstämä taajuuskaista on 40,660-40,790 MHz johon mahtuu 14 kpl nollaan päättyvää ja 13 kpl viiteen (yleisempi) päättyvää taajuutta. Käytännössä kumpiakin on sekaisin ja kun pidetään kiinni sääntöjen 10khz taajuusvälistä kymmenen auton finaalia ei todennäköisesti voida ajaa kymmenellä 40 mhz autolla koska taajuuksia ei ole tarpeeksi (vaikka kiteita olisikin, mikä sekin on epätodennäköistä).. :roll:
Xray / Serpent / Orion / Nosram / Hudy