Kirjoittaja Aihe: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi  (Luettu 3757 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kt9180

  • Tulokas
    • Profiili
Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« : 28.10.13 - klo: 08.51 »
Hei,

Alkaa Nitron käry ja katkenneet vetonarut kyllästyttämään. Voisitteko sähköautojen ammattilaiset antaa mielipiteenne nitro Savagen muuttamisesta sähköautoksi?

- Onko siinä teidän mielestä mitään järkeä? (perustelut mukaan)
- Mitä osia sähköistämiseen suosittelette? Voimaa pitäisi kuitenkin olla vähintään saman verran kuin nitrona, mutta ei  mitään överi settiä.
- Mitä osat maksaisi?
- Ostaisin mielelläni myös osat käytettynä, jos jollain olisi tarjota valmista settiä niin tarjotkaa.

Kiitos jo etukäteen.

- Mikko

Poissa cjakyto

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« Vastaus #1 : 28.10.13 - klo: 17.35 »
http://rc10.fi/index.php?topic=33335.0

Täällä on paljon juttua aiheesta nitrot sähköiksi. Sieltä on hyvä kysellä.
| E-Firestorm BL |  Team Losi Micro Baja 1/36 BL jatketulla rungolla |

Tomppeli84

  • Vieras
Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« Vastaus #2 : 31.10.13 - klo: 20.28 »
Sähköksi muuttaminen maksaa n. käytetyn savage fluxin verran...
En näe kyllä mitään järkeä hommassa...
Sähköt käytettynä n.150€ +akut, laturi, moottori pukki, akkukotelot yms tarvittavat osat n. +200€  :undecided:
« Viimeksi muokattu: 31.10.13 - klo: 21.19 kirjoittanut Tomppeli84 »

Poissa Ville Vainio

  • Veteraani
    • Profiili
    • Vilkutin.1g.fi
Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« Vastaus #3 : 12.01.14 - klo: 19.34 »
Tietty jos sattuu omistamaan hyväkuntoisen polttiksen, ja varsinkin jos tykkää rakennella niin miks ei.
Kyosho Inferno MP9e

Poissa kenzu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« Vastaus #4 : 12.01.14 - klo: 21.09 »
Harvemmin näissä mitään järkeä on....
Itsekkin ostin Super 5SC auton ja nyt se on XL rungolla oleva savage.
Itsekkin olisin varmaan päässyt halvimmalla ku olisin vaan ostanut diffit ja bulkit esim ebay:stä koska ei  hirveesti muita alkuperäisosia autosta enää löydy. Toisaalta onhan noita osia tullut myytyä eteenpäin mitä jäänyt yli.
Hpi Savage XL Flux (8S) Castle XL2 & 780KV, Team Durango DESC410R Castle MMM & 2200KV, Traxxas E-Revo 1/16

Poissa mcly

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« Vastaus #5 : 13.01.14 - klo: 11.01 »
Harvemmin näissä mitään järkeä on....
Itsekkin ostin Super 5SC auton ja nyt se on XL rungolla oleva savage.
Itsekkin olisin varmaan päässyt halvimmalla ku olisin vaan ostanut diffit ja bulkit esim ebay:stä koska ei  hirveesti muita alkuperäisosia autosta enää löydy. Toisaalta onhan noita osia tullut myytyä eteenpäin mitä jäänyt yli.
Kyllä siitäkin osan saa takaisin mutta rakentelua varten nämä autot ovat. Se on musta osa tätä koko harrastusta. Melko tylsää ostaa RTR ja vaan ajaa rikkoutumiseen asti  :wink:
[Team Durango DESC10] Sanwa MT-4, Hobbywing Ezrun Max8 G2, 4278SD 2250KV, Savôx 1258TG

Poissa hpi-setä

  • Tulokas
    • Profiili
Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« Vastaus #6 : 13.01.14 - klo: 18.37 »
Minulla olis myynnissä 1kk vanha HPI-Racing Mini Recon RTR, 2,4Ghz, itse olen siitä tehnyt vesitiiviin, auto toimii täysin, jäi vain tarpeettomaksi uuden traxxasin myötä.. :p hintaa olisi 100e, tänään jos tahtoo niin saa 90eurolla. Lappeenrannassa sijaitsee. laita s-postia : gugindo@gmail.com niin saat lisätietoja ja kuvia.

Poissa emppu99

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Savage X SS 4.6 nitrosta sähköautoksi
« Vastaus #7 : 13.01.14 - klo: 18.46 »
Minulla olis myynnissä 1kk vanha HPI-Racing Mini Recon RTR, 2,4Ghz, itse olen siitä tehnyt vesitiiviin, auto toimii täysin, jäi vain tarpeettomaksi uuden traxxasin myötä.. :p hintaa olisi 100e, tänään jos tahtoo niin saa 90eurolla. Lappeenrannassa sijaitsee. laita s-postia : gugindo@gmail.com niin saat lisätietoja ja kuvia.

Ööh..

Tämä ei kyllä kuulu tänne, vaan http://rc10.fi/index.php?board=46.0  :huh:
EXC125