Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - micsa.fi

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 31
121
Onkos TP-10:ssä jäljellä edelleen kuskeja, kenellä onko tarkoitus ajaa kesän sarja läpi? Voisin tulla kokeilemaan nitroturistia ihan mielenkiinnosta laina-autolla, mutta turha lähteä tekemään valmisteluja jos edes erällistä vakiokuskeja ei ole tulossa viivalle.

122
Tulokset / Vs: FinTrack Tour 2019 sarjatilanne
« : 20.05.19 - klo: 21.56 »
TSM-luokan sarjatilanne FTT V -kisan jälkeen on päivitetty finRC:n Tulospalveluun:

http://finrc.com/tulospalvelu/fintracktour/2019/tsm-10

123
Mitäs mahtaa olla onko rata tulossa ennen kisoja kuntoon ja onko siellä yleensäkään kisoja?
6 viikkoa aikaa ja kitissä ei ainakaan ole mitään tietoa.

Kisojen järkkäämisestä en osaa sanoa, mutta kävin itse Jyskälän radalla to 16.5. ja rata oli aivan huippukunnossa. Erittäin smooth pinta, kyllä kelpaa vetää.

124
Tulokset / Vs: RCGP World Series 2019 Manila
« : 06.05.19 - klo: 21.56 »
Oliko kisassa vain 13 osallistujaa?

Jos olen ymmärtänyt konseptin oikein, pääluokassa (GP1) oli tuo 13 kuskia jotka ajaa siis formulatyyliin samanaikaisesti. Alemmissa luokissa (GP2 tms) oli lisää kuskeja, varmaan pääosin paikallisia tai Aasiasta ylipäätään. Noi pääluokan kuskit ja tallit ovat sarjan perustajatalleja jotka ovat sitoutuneet kiertämään koko sarjan.

Koko sarjan konsepti ja tavoiteet kannattaa käydä tsekkaamassa RCGPn introvideoista. Ajatus on viedä RC-autoilua nyky-ympyröistä uusille yleisöille ja hakea uutta näkyvyyttä lajiin muiden moottoriurheilutapahtumien kyljessä. Luokkavalintana M8 on täysin oikea, se on näyttävä luokka isoine hyppyineen ja välitankkauksineen.


125
Jonkin verran on tullut kyselyitä sadekelin renkaista. Kuten ohjeistossa mainitaan, sadekelin renkaita ei voi ostaa kilpailunjärjestäjältä vaan jokainen hankkii sadekelin renkaat itse.

Hobbylinnan kautta on saatavilla Schimizun sadekelin rengas (linkki alla). Jos haluaa renkaat Kuusankosken kisaan mennessä, kannattaa tilata lähipäivinä.

https://www.hobbylinna.fi/tuote/shimizu-d01j-wet-pre-glued--pk4-brca/XG-RAIN/

T. Mikko

126
Hei kerhojen vastuuhenkilöt,

olen aloittamassa kauden 2020 Fintrack Tour -sarjan suunnittelua ja sen vuoksi tiedustelen nyt kerhojen halukkuutta järjestää FTT-osakilpailuja kaudella 2020 joka kattaa siis

- talven 2019-2020 (noin marraskuusta 2019 maaliskuuhun 2020)
- sekä kesän 2020

Tavoitteena on kasata sarja joka käsittää 4-5 talvikauden sisäosakilpailua sekä 3-4 kesäkauden osakilpailua asfaltilla.

Tähän mennessä KyPAKin kanssa on jo sovittu talviosakilpailusta joka järjestetään 24.-26.1.2020. Heille aplodit erinomaisesta oma-aloitteellisuudesta!

Vastauksissanne toivoisin että täsmennätte seuraavat tiedot:
- kesä vai talviosakilpailu (vai molemmat)
- toivottu ajankohta (viikonloppu tai kalenterikuukauden tasolla)
- paikka jossa kilpailu järjestetään

Pyytäisin vastauksianne sähköpostilla (micsa@iki.fi) 31.5.2019 mennessä.

Mikko Mäkelä
FTT-sarjavastaava

127
Ketjun ensimmäiseen viestiin päivitetty täydennetty kesäkilpailujen (FTT V ja VI) tiedot. Samat tiedot löytyvät päivitetystä (v.1.6) ohjeistosta.

Muistutuksena vielä, että 1.5.2019 alkaen siirrymme uuteen 1320g painorajaan. Eli muistakaahan ruuvata autoista turhat lyijyt pois.

Kuusankosken kilpailun ilmoittautuminen on jo auki, ei muuta kuin tervetuloa kisaamaan!

t. Mikko / sarjavastaava

128
Laittakaas joku video Jyrkkälästä jakoon, varmaan useampaa kiinnostaisi nähdä radan nykyprofiili.

129
FTT-ohjeiston kohta 7.3:

Uudet, kesken kauden julkaistut tunnettujen valmistajien sääntöjenmukaiset korit, joille on haettu EFRA-hyväksyntää, otetaan käyttöön julkaisun jälkeisen kuukauden ensimmäinen päivänä tai mikäli kuukauden ensimmäinen päivä on sunnuntain, korit ovat sallittuja jo lauantain kilpailussa.

Seuraavat korit täyttävät edellisen säännön ja ovat siten myös sallittuja kesän kilpailuissa:

- Mon-Tech Racer 2, tuotenumero 019-006 / 019-006L

Epäselvissä tapauksissa yhteyttä luokkayhteyshenkilöön.

130
Tulokset / Vs: FinTrack Tour 2019 sarjatilanne
« : 19.03.19 - klo: 13.55 »
TSS-10, Nuorten Mestaruus- ja TSP-10 -luokkien lopulliset sarjatulokset löytyvät finRC:n Tulospalvelu-tietokannasta:

http://finrc.com/tulospalvelu/fintracktour/2019

TSS-10 ja Nuorten Mestaruus -luokkien voiton vei Joonis Oksanen täydellä, 300 pisteen potilla. TSP-10 luokan mestaruuden vei Leevi Martikainen niin ikään 300 pisteen potilla. Onnea voittajille!

TSM-10 sarja jatkuu kahdella kesäkilpailulla, joista ensimmäinen ajetaan Kuusankoskella toukokuussa.


131
EFRA on vihdoin julkaissut päivitetyn korilistan vuodelle 2019. Listalta löytyy suuri joukko hiljattain hyväksyttyjä korimalleja joita siis voi käyttää myös FTT-kisoissa.

https://www.efra.ws/wp-content/uploads/2019/02/EFRA%20homologation%20Electric%20Track_2019.pdf

132
Bensa-autot / Vs: Foorumi yksvitosille bensavermeille
« : 22.02.19 - klo: 20.16 »
En kyllä täysin ymmärrä miksi erillinen foorumisivusto on pitänyt pystyttää yksittäiselle luokalle, tuntuu vähän pyörän keksimiseltä uudelleen varsinkin kun tämä RC10.fi -sivustokin on hiljentynyt paljon takavuosiin verrattuna. Tänne RC10 foorumille olisi varmasti saanut oman aliosion bensakrosseille joko julkisena tai tietylle suljetulle ryhmälle näkyvänä osiona. 

133
Tulokset / Vs: Tulokset: Fintrack Tour III/2019
« : 18.02.19 - klo: 12.32 »
Kiitokset Aapolle ja koko Fullspeedin kilpailuorganisaatiolle hienosti vedetystä FTT-kilpailusta.

Valokuvia löytyy runsaasti FTT-sarjan FB-sivuilta, molemmille päiville omat albuminsa:

https://www.facebook.com/FinTrackTour/

Oulussa nähdään!

Mikko
FTT-sarjavastaava

134
Kovasti on herättänyt täällä (ja muissakin kanavissa) keskustelua Vantaan tulevan kilpailun erälistat ja niihin liittyvät säännöt, joten yritän tässä nyt kootusti selventää ja vastata kaikkiin esitettyihin kommentteihin tai huoliin.

Pienoisautoilun sääntökirjaa tai FTT-ohjeistoa ei ole muutettu mihinkään suuntaan. Pyrkimys on ollut siihen suuntaan että sääntömuutokset tehdään kauden vaihtuessa tai talvikauden vaihtuessa kesäkaudeksi - tästä esimerkkinä jo syksyllä Euroopassa tullut 1320g painoraja joka otetaan käyttöön talvikauden jälkeen 1.5.2019. Tämä antaa kuljettajille aikaa reagoida muutoksiin jos vaikka on tehnyt isompia panostuksia kalustoon tms.

Nykyisiin sääntöihin on kirjoitettu mahdollisuus muuttaa alkuerien erälistoja tarpeellisin osin harjoituksen tulosten perusteella (3 parhaan peräkkäisen kierroksen tulos) mikäli kilpailun tuomaristo katsoo sen tarpeelliseksi. Vantaan kilpailun osalta kilpailujärjestäjä ja tuomaristo on nähnyt tähän tarvetta jo ennen kilpailua, koska kilpailuun osallistuu useampi  kansainvälisen tason kuljettaja (rankingin ulkopuolelta) sekä täysin uusia kuljettajia. Samaa käytäntöä on jo sovellettu Lahden kilpailussa TSP-luokan osalta, eikä asia saanut silloinkaan samanlaista draamaa.

Tasanopeuksiset erät ovat kaikkien kilpailijoiden etu ja yleensä suuria nopeuseroja sisältävissä erissä eniten kärsivät ne, jotka joutuvat antamaan tilaa nopeammalle. Ohitustilanteet rikkovat yleensä (ehkä kokeneimpia kuskeja lukuunottamatta) hitaamman kuskin ajorytmiä ja usein tilan antaminen tarkoittaa puhtaalta linjalta poistumista jolloin renkaat keräävät pölyä. En myöskään ole nähnyt vielä sellaista kuljettajaa, joka itse tulisi kysymään siirtoa hitaampaan erään (vaikka se olisi hänen etunsa mukaista). Lahdessa virierissä nähtiin pahimmillaan 3,5 kierroksen ero 5minuutin alkuerässä erän nopeimman ja hitaimman välillä, tämä kertoo epäonnistuneesta erälistasta karua kieltä.

Nykyinen säännöstö määrittelee sisäkisoissa katsastuksen tapahtuvaksi "ennen ajettavaa erää", jonka vallitseva tulkinta on ollut "ennen alkueriä" ja "ennen finaaleita". Tämä on mahdollistanut kilpailijoille testata esim. erilaisia pohjalevyjä ja antanut kuljettajille aikaa saattaa sääntöjenmukaiseen kuntoon harjoitusten aikana ennen ensimmäistä alkuerää. Olisi perustavanlaatuinen muutos vaatia autoja katsastukseen ja sääntöjenmukaiseksi jo harjoitusten aikana, koski se sitten merkittyä pohjalevyä, renkaita, koria, painoa tai mitä tahansa muuta.

Tältä osin herää varmasti minulle pohdinnan aihetta, onko tarvetta täsmentää sääntöjä tältä osin jatkossa. Esimerkkeinä:
- Miten rankingia voisi kehittää siten että se tuottaisi paremmin tasanopeuksisia eriä?
- Jos reseed tehdään, pitäisikö autot katsastaa jatkossa ja miten suljetaan pois "vahingot" jossa kuljettajalle ei tule ollenkaan vertailukelpoista tulosta harjoituksista?

On myös välillisesti erälistoihin liittyviä kysymyksiä, kuten pitäisikö ajoformaattia kehittää (=muuttaa) ylipäätänsä?

Keskeisin kysymys kuitenkin on, että millä saadaan sarjaan mukaan lisää kuljettajia.

FTT 2019 -kuljettajakyselyyn on tullut jo mukavasti (17 kpl) vastauksia, toivoisin vielä lisää. En älynnyt kauden alussa tätä sääntökohtaa erikseen tiedustella, mutta vapaamuotoiseen palautteeseen voi asiasta kirjoitella.

https://goo.gl/forms/sFJYS1KB01uZFIC42

Terveisin,

Mikko Mäkelä
FTT-sarjavastaava

PS. Käykää samalla vilkaisemassa FTT-sarjan uutta logoa, jonka Mika Leiritie meille hienosti teki.

https://www.facebook.com/FinTrackTour



135
Tulokset / Vs: FinTrack Tour 2019 sarjatilanne
« : 06.02.19 - klo: 10.26 »
Nyt löytyy Tulospalvelusta myös Nuorten mestaruus -sarjatilanne.

136
Tulokset / FinTrack Tour 2019 lopputulokset
« : 21.01.19 - klo: 18.49 »
Fintrack Tour 2019 -kilpailujen tulokset ja sarjatilanne on nähtävissä finRC.com Tulospalvelu -tietokannasta:

http://finrc.com/tulospalvelu/fintracktour/2019

Klikkaamalla kuljettajan nimeä löytyy kuljettajan muut aiemmat tulokset muista tietokannassa sarjoista, mikäli sellaisia on.

Mikäli löydätte virheitä FTT2019-tuloksista, laittakaa viestiä sarjavastaava Mikolle (micsa@iki.fi).

Kiitokset finRC.comin Janne Aspiselle tulosten julkaisusta!

137
Polttisautot / Vs: Uusia 1/8 buggyja kaudelle 2019
« : 16.01.19 - klo: 00.48 »
Uusi HB myös ilmeisesti tulossa, ensikommenttien perusteella vain pieniä muutoksia:

https://mikanews.de/2019/01/14/hb-racing-d819-18-competition-nitro-buggy/

138
Pro-stock luokkaan voi osallistua myös edellisellä sääntöjenmukaisella ORCA:n moottorilla. Pääty pitää olla tällöin säädetty miinusmerkin kohdalle. Tällöin kv-arvo vastaa nykyistä sääntöjenmukaista moottoria (2800kv). (kv-mitattu SkyRC moottoritesterillä)

Ahaa, ensi viikolla alkaakin armoton testaus kummalla motilla lähtee vikatkin sadasosat läppiajoista! :-)

139
Polttisautot / Uusia 1/8 buggyja kaudelle 2019
« : 16.12.18 - klo: 18.21 »
MM:t  on ajettu ja alkaa olla se aika vuodesta jolloin eri valmistajat alkaa julkaisemaan uusia autoja kaudelle 2019.

Xray ehti ekana, 2019 mallin XB8 on julkaistu. Erikoisuutena mahdollisuus käyttää sekä pivottikeulaa että C-pala keulaa tilanteen mukaan.

https://teamxray.com/xb8/2019/en/

Myös Kyosholta tulossa uusi auto, julkaisu ilmeisesti lähipäivinä. Teaser-videoita on Youtuubissa:

https://youtu.be/L_2GkS07t6s

Muista isommista valmistajista Mugen toi juuri vuosi sitten markkinoille MBX8:n, joten heiltä tuskin tulee uutta autoa, ehkäpä jotain uusia osia. HB on viimeisinä vuosina julkaissut pieniä päivityksiä joka vuodeksi, ehkä joku pieni päivitys (D817v3 tms) tulee ensi kesäksi.

Asson B3.1on ollut jo pari vuotta markkinoilla, joten uusi auto on varmaan jo työn alla. Ehkäpä ei kuitenkaan ensi kesäksi, ainakaan Ongaron MM-voittajaautosta ei bongattu mitään merkittäviä uusia osia.

Tekno-kuskit Lutz & co ajoivat MM:ssä protoautolla, joten uusi auto odotettavissa varmaan sieltä suunnasta jossain vaiheessa.


140
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2019
« : 14.12.18 - klo: 15.43 »
Olisiko mahdollista saada aikaan rengasopas missä kärkikuskit kertoisivat millaisia renkaita he käyttävät kisoissa ja mistä syystä. Radat kuitenkin Suomessa on aika pitkälti samat vuodesta toiseen.

Radat ovat pitkälti samoja vuodesta toiseen, mutta renkaat muuttuvat jatkuvasti. Joka vuosi valmistajat tuovat uusia kuvioita ja uusia kumiseoksia ja samalla poistavat vanhoja. Tämä osittain takaa sen, että vapaalla renkaalla on tehtävä jatkuvaa testausta ja inventaarion uudistamista.


141
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2019
« : 13.12.18 - klo: 09.58 »
Itse halusin ajaa tätä luokkaa nimenomaan vapaanrenkaan takia, koska se tuo aitoa moottoriurheilun tuntua lajiin.

Ihan vinkkinä Oskulle sama mitä monet muut ovat vuosien varrelle todenneet:

Jos haluat oikeaa motorsportin fiilistä RC-autoilusta, niin nitroluokat on silloin oikea tie. Pitkät finaalit, välitankkaukset, moottorin säätäminen, melu ja käry ovat kaikki tarjolla. Patteriautoilu on kivaa ja helppoa, mutta siitä puuttuu jotain.

142
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2019
« : 10.12.18 - klo: 23.22 »
Muutama pointti tähän kiihkeään rengaskeskusteluun:

1. Suomessa on ehkä 50-80 aktiivisesti ajavaa 1/8 krossikuskia, jos molempien luokkien (nitro ja patteri) lasketaan mukaan. Pistin leveän haarukan koska kuskimäärä vaihtelee vuosittain ja ”aktiivisen”kuskin määritlmästä voidaan olla montaa mieltä. Lähdin siitä että pari kisaa ajanut olisi jo aktiivikuski.

Tuosta kokonaismäärästä karkeasti arvioiden 1/3-1/2 (20-35) on sellaisia kuskeja, jotka
A) omaavat suoran rengassponssin tehtaalta tai
B) ovat itse RC-kauppiaita tai heidän välittömässä lähipiirissä
C) ovat yksityiskuskeja mutta hankkivat renkaansa Euroopasta suoraan jakelijoilta yksin tai kimppaostoina.

Ollaan siis tilanteessa, jossa yllättävän pieni osa kuskeista hankkii renkaat kotimaisilta kauppiailta normi ulosmyyntihinnoilla +/- kerhoalennukset. Tähän pohjautuen en siis täysin ymmärrä, miksi yksityyppirenkaisiin siirtyminen tuhoaisi RC- kauppiaiden elannon. Varsinkin, kun varaston ja valikoiman hallinta olisi paljon yksinkertaisempaa kun hyllyssä tarvii olla vain yhtä rengasta. Ja ehkäpä osa ryhmän A ja C kuskeista hankkisi renkaat jatkossa Suomesta kun saatavuus paranee ja omia varastoja ei tarvitse kasata kuten nyt.

2. Rengaspeli on rengaspeliä, siitä saa tykätä tai olla tykkäämättä ja se on fine.

3. Säännöt eivät ole ikuisesti kiveen hakattuja. Jos ja kun 2020 alkaen ajetaan yksityyppirenkaalla pari-kolmw kautta, ollaan aika paljon viisaampia kun nyt. Jos homma ei toimi, aina voidaan palata vanhaan eli vapaaseen. Nykyistä systeemiä on kokeiltu aika pitkään eikä 1/8 rossi missään erityisen hyvässä tilaanteessa ole. Sähköluokka on pelastanut paljon.

143
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2019
« : 28.11.18 - klo: 19.12 »
Perusharrastajalle yksityyppirengas on kyllä paras vaihtoehto eli täältä ääni sille. Perustelut löytyy jo tästä ketjusta. Harmi, kun ei tule jo ensi kaudelle.

Aikataulusta kommentoisin sen verran, että ensi kaudeksi YT-renkaan valinnassa olisi tullut aikamoinen kiire ja käytännössä valinta olisi pitänyt tehdä sen tiedon varassa, mitä renkaista/kuvioista/seoksista nyt tiedetään. Nyt jää kunnolla aikaa testata renkaita. Lisäksi reilun "varoaika" antaa kaikille kisaajille ajaa nykyiset rengasvarastot tyhjiin.

Ja sitten pitää ottaa myös huomioon kauppiaiden tilanne. Monella kauppiaalla on varastossa renkaita, joiden myyntipotentiaali romuttuu siinä vaiheessa kun YT-rengas valitaan. Nyt kauppiaille jää ensi kesä aikaa purkaa varastojaan. Renkaiden myyntikatteet eivät ole sitä luokkaa että renkaita voisi heittää roskiin.

Ennustan, että ensi kesän loppupuolella renkaiden saatavuus saattaa heiketä kun kauppiaat eivät halua enää täydentää varastojaan ym. riskin vuoksi. Tämä jäänee kuitenkin lyhytaikaiseksi ongelmaksi.



144
Viime viikon EFRA-vuosikokouksessa oli päätetty, että EM-kisoissa siirrytään 1320 gramman minimipainoon nykyisen 1350 gramman sijaan. Nykyiset autot ovat kevyitä ja vaativat usein paljon lisäpainoja minimipainon saavuttamiseksi.

FinTrack -sarjassa siirrymme 1320 gramman minimipainoon talvikauden jälkeen 1.5.2019 alkaen. Näin varmistamme että kaikki ehtivät reagoimaan sääntömuutokseen eikä pelisäännöt muutu kesken talvikauden.

t. Mikko / sarjavastaava

145
FinTrack Tour -sarjalle on avattu hiljattain omat Facebook-sivut, joilla tulemme julkaisemaan vapaamuotoisempia uutisia sarjaan ja yleensä touring-autoiluun liittyen. Sivut ovat avoimet ja sinne voi jokainen postata sisältöä vapaasti. Virallinen sarjainfo ja -tiedotteet tulevat aina foorumille myös.

https://www.facebook.com/FinTrackTour


146
Lauantaina 6.10.2018 Hakkilan touring -radalla järjestetään Fintrack Tour Warmup -kerhokilpailu. Kilpailun ajan touring-rata on varattu kilpailukäyttöön eikä normaali harjoittelu onnistu. Muut radat (krossirata, harjoittelurata) ovat avoinna, mutta käyttäjien tulee huomioida että varikkoalue on ensisijaisesti varattu kilpailijoille ja metelöinti radan ja varikkoalueen läheisyydessä kiellettyä.

t. Mikko M

147
Olen laatineet FTT 2019 -sarjan kuljettajille ennakkokyselyn, joka löytyy täältä:

https://goo.gl/forms/sFJYS1KB01uZFIC42

Pyytäisin kaikkia sarjaan osallistuvia täyttämään kyselyn, sen täyttäminen vie vain 5-10 minuuttia. Koostamme kuljettajista esittelyitä sarjan markkinoimiseksi ja käytämme palautetta sarjan kehittämiseen.

148
Siirsimme keskustelun sarjasta ja säännöistä omaan säikeeseensä:

http://rc10.fi/index.php?topic=105061.0

Pidetään tämä säie vain virallisille tiedotteille, jotta uudet tiedotteet eivät huku keskustelun sekaan.

149
FinTrack Tour 2019 -sarjassa käytettävät kilpailunumerot löytyvät alla olevan linkin takaa:

https://goo.gl/VJLMpM

TSM-10 ja TSP-10 -luokissa on käytössä yhteinen numerointi ja samalla numerolla voi osallistua molempiin luokkiin. TSS-10 luokassa on oma erillinen numerointi. Jos TSS-10 kilpailija haluaa ajaa myös TSP-10 luokkaa, hänelle voidaan osoittaa molempiin luokkiin soveltuva numero erikseen pyydettäessä.

Uusia numeroita tai tarvittaessa muutoksia voi pyytää sarjavastaava Mikko Mäkelältä sähköpostilla (micsa@iki.fi).

150


FinTrack Tour (FTT) 2019 on talvikauden 2018-2019 ja kesän 2019 kattava kilpailusarja 1/10 sähkötouringautoille sekä mahdollisille, kilpailukohtaisille lisäluokille.

Talvikauden kilpailut:
- FTT I 3.-4.11.2018 Lahti | Kilpailukutsu | Lopputulokset
- FTT II 19.-20.1.2019 Kuusankoski Kilpailukutsu | Lopputulokset
- FTT III 16-17.2.2019 Vantaa Kilpailukutsu | Lopputulokset
- FTT IV 16.-17.3.2019 Oulu Kilpailukutsu | Lopputulokset

Kesäkauden kilpailut:
- FTT V 18.5.2019 Kuusankoski  | Kilpailukutsu
- FTT VI 27.7.2019 Laukaa

Sarjaohjeisto on liitteenä (versio 1.6, 15.4.2019). Ohjeistoa on pyritty selkeyttämään vähentämällä erillisten liitteiden määrää.

Keskeisimmät sääntöuudistukset kaudelle 2019 ovat seuraavat:

- TSS-10 ja TSP-10 -ajetaan harjoituskilpailusarjoina, jolloin lisenssi ei ole pakollinen mutta suositeltava
- TSS-10 luokka talvisarjana kuten TSP-10 ollut jo aiemmin
- Kilpailumaksut 40€ TSM-luokassa (paitsi jos ei SM-arvoa) ja 30€ muissa luokissa
- Ensimmäiseen TSS-10 luokan kilpailuun osallistuvalle maksu 20€!
- Ilmo päättyy su-iltana 2 viikkoa ennen kilpailua
- minimipaino 1320g (1.5.2019 alkaen)

Luokkayhteyshenkilönä toimii Mikko Mäkelä (sähköposti micsa@iki.fi).

Liitteessä "Osallistumisrajoitukset TSS-10" on listattu ne kuljettajat, joilla ei ole aiemman, kausien 2017 ja 2018, kilpailusijoituksten vuoksi oikeutta kilpailla TSS-10 luokassa.

Tervetuloa alkavaan sarjaan!

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 31