Vielä kun joku TSS-10 -luokan huippukuskikin laittaisi tietoja jakoon.
Huippukuskeista en tiedä, tällä reseptillä on kuitenkin räivelletty FTT-sarjan kolmoseksi tällä hetkellä:
- maavara edessä 4,8, takana 5,0
- ulosjousto (tukivarren alta mitattuna), edessä 6-6,5 ja takana 4-4,5
- iskareihin öljyksi UR 30-35 eteen ja 35-40 taakse, iskareiden kiinnitys edessä keskellä ja takana yhden reijän verran sisäänpäin, reboundit n. 25% kaikissa
- jouset eteen 3,0 ja taakse 2,6 (kitin mukana)
- vakaajat eteen 1,4, taakse 1,2 (kitin mukana)
- camberit joka nurkkaan 1,5
- eteen haritusta noin 0,5-1 aste, taakse aurausta 3-3,5 astetta
- roll centeri keskelle
- ratasdiffissä lithiumrasvaa, edessä spooli (sisäkaudella 500000 öljyllä ratasdiffi)
- ylätukivarsilinkkien hubin päähän niin paljon prikkaa, kun mahtuu, että rengas pyörii vielä vapaasti, sisäpäästä 0,5-1mm pois
-Ylädekistä poistettu takaruuveista etummaiset
Eikä sovi vähätellä - kuten olen tähän asti tehnyt - auton balanssia sivusuunnassa, tai twiikkiä.
Välitykset sisäkaudella pauttiarallaa 4 tai hitusen alle, ulkona Kuusaalla 3,5jotain