Jos on ollut ongelmia vetoakseleiden nivelien kanssa niin tässä hieman ehkä apuja asiaan:
Vaihdoin alkuperäiset 2x10 (981210) nivelen tapit pidempiin, 2x12 (981212) tappeihin joita käytetään koritolppien koritukien alla.
Tein näihin 2x12mm tappeihin hieman dremelillä karkeaa aluetta kohtaan johon nivelen lukitusruuvi osuu.
Lukitusruuvissa oli tietenkin käytössä lukitetta (sellaista jonka saa auki).
12mm tappi on tulee sen verran ylitse akselikupista että sitä on syytä katkaista/hioa lyhyemmäksi.
Tein sen vasta siinä vaiheessa kun koko nivel oli kasattu jolloin oikea pituus (hieman yli akselikupin reunan) oli helpompi arvioida, ja tapin päistä saatiin täten terävät eikä vakion tyyliset, eli tylpät. Tässä työvaiheessa dremel ja sopiva terä (katkaisulaikka tms) oli kätevä apu
Tietysti homman voi laittaa pakettiin vielä kutistesukalla akselin/tapin ympäri, mutta juuri nyt ei ollut itsellä semmoista.
N. 8 akun käytön jälkeen kokemukset tästä pienestä modauksesta ovat hyvät omalla kohdalla.
Alkuperäiset tapit saisivat olla ehkä hitusen pidemmät, tai sitten ainakin teräväpäiset.
Ei muuta kuin 008:a odotellessa sitten...
PS. Lisää käteviä tipsejä
http://nexusracing.net/newsdesk_info.php?newsPath=1&newsdesk_id=40&osCsid=9f4a327a3fddf2190f8d2bba34db7271