ARS jännä, hyvin jännä... Menee vähän topicin ohi, mutta pakko oli kirjoittaa kun tämän näin
En tiedä onko tätä ollut aikaisemmin missään tuotanto autossa, mutta vastaavan olen junnuna rakentanut Schumin ssv2:een, axis1:een ja saatoin tuon tehdä ehkä myös mission1:een. Ajallisesti oltiin 90 luvun lopussa ja 2000 alussa, ei pysty muistaa enää niin tarkasti. Noissa shumin turisteissahan linkillä säädettiin auraus ja linkin paikka oli kiinteä, muutin homman vaan niin, että pystyin säätämään linkin sisäpään korkeutta. Säädöllä oli selkeästi merkitystä ja käytin sitä. Siltasen Jarno myös idean kopioi omaan autoonsa, Masa ei tainnut kun ei jaksanut säätää, haha. Jos muistan oikein, niin säädin sen niin, että ajokorkeudessä olisi ollut 1deg aurausta ja kallistuessa sitä olisi tullut lisää 1-2deg...
Edit1: yllä olikin kirjoitettu, että ainakin Serpentillä ollut n. 10v sitten. Omasta virityksestä enemmän aikaa, että ei ollut silloin apinointi mistään, vaan ihan oma idea...
Edit2: nythän tästä enää puuttuu jerzin kommentti, että vastaavaa ollut käytössä jo 1800 luvulla...