Kiitokset vielä kaikille kilpailijoille sekä talkooporukoille, varsinkin buffetille! Ei oltaisi pärjätty ilman kunnon evästystä, sen verran tiukka viikonloppu oli.
Ajajakorokkeesta, ongelma oli tiedossa ja sitä korjattiin niinkuin voitiin, eli esim pääsuoraa levennettiin tosi paljon näkyvyyden parantamiseksi. Muutenkin radan tekemisessä suunnitelusta valmiiksi huomioitiin näkyvyyttä korokkeelta radalle.
Näillä "lankkuradoilla" tuomarointi on hankalaa, sillä suurin osa tapahtumista syntyy kun joku osuu mutkassa ränniin, kimmahtaa siitä radalle ja sitten osumien suma onkin valmis. Kelle siinä annat rankkua? Kyllä pari kertaa tuli mieleen, että koko letka yksi kerrallaan stopparille... tai kaikki kerralla... rännien välissähän pitäisi pysyä. Formuloiden tarttumisongelmaan ei oikein löydetty hyvää ratkaisua, tai olisihan siihen ollut, mutta eipä tullut kisan aikana mieleen. Mollat lenkkien alle F1-erään niin siinähän se.
Nämä pikkuluokat C-12 ja GT-12 on, ainakin minulle, vaikea tuomaroida kunnolla jos ei tunne kuskien autoja. Numerot on miten sattuu autoissa ja ne on pieniä, tosin nykyiset näkyy sentäs, mutta ne valkopohjaset- yhtä mössöä. Homma helpottuisi tuomareiden näkökulmasta jos numerot olisivat formuloissa takasiivessä, GT- ja C-12-autoissa takarenkaan etupuolella ja molemmin puolin. Osaisi etsiä aina samasta kohdasta sitä numeroa niin sen löytäisi. Parashan olisi jos GT-numero olisi katossa ja katon kokoinen.
No, kisat on pidetty ja jotain opittu. Eikun seuraavaa kehiin.