Omasta puolesta pisteet ehdottomasti SP:lle.
LRP säätimet ovat yleensä hajonneet pahimmassa mahdollisimmissa paikassa (=kisoissa), ja tuloksissa on näkynyt.
Kahdesta 2.0 Pro mallista kokemusta, kohta EX:stä myös.
SP:n puolesta puhuu ajotuntuma, softan säätömahdollisuudet (ja vaihdettavissa ihan kaupan hyllyn tavaralla itse), toimii myös ilman sensoria (tai vaikka se hajoaisi ajossa, meno jatkuu), kestävyys (toinen PRO nähnyt viritouringia, nelkkukrossia rankoissa olosuhteissa ja virimattista) sekä hinta.
Myös tuli laitettua väärinpäin johdot toissa viikonloppuna, säädin säilyi ehjänä, samoin kun akku ja konkkakin. Ainakaan radalla en huomannut suorituskyvyn tippuneen vaan oli yhä omista ranteista kiinni.
Paljon puhetta on siitä että SP olisi liian iso ja painava. Punnitsin 2.0 PRO säätimen 45g painoiseksi ilman johtoja, tuuletinta ja konkkaa. En tiedä mitä LRP nykysäätimien todellinen paino on ilmoitettuun nähden (30g), mutta auton kun auton taitaa kyllä balanssiin saada myös SP tuotteilla...