EmDzei nyt ottaa ja laittaa niihin jengoihin lukitetta ni pysyy pyörät kiinni.
Oikeenlaiseen putiikkiin kun menet ni löydät oikeanlaisen lukitteenkin.
On minulla Jamarin ruuvilukitetta, mutta mikäli käy samana päivänä ensin hiekkasoralla ja iltapäivällä vielä asfaltilla, joutuu pyöriä irrottelemaan. Lukkomutteri olisi hieno ratkaisu; jollainen näkyi olevan HPI:n autoissa. Lukkomutterikin löystyy toki ajanmittaan. Kunhan nyt ensin löytäisi tuumakierteillä tällaiset. ;-) Tähtiprikkoja on kuulemma myös sellaisia ettei alaosassa olisikaan hampaita, vaan vain yläosassa (mutterin puolimmaisessa). Ts. muovinen vanne säästyisi.
Tapasin tänään pari moottoripyöräilijää ja he antoivat kullanarvoisen vinkin tuumakierteisten muttereiden metsästykseen. Malmilla, Helsingissä, on sellainen liike kuin
Helsingin Ruuvihankinta, joka tilaa jos jotain ei heiltä löydy. Auki vain arkisin.
Oliskohan EmDzei nin ystävällinen ja ottais mitan kauniiseen kätöseen ja mittais revonsa koritolppien etäisyydet. Etu - taka ja vas - oik välit.
Toki olen ystävällinen.
- etutolppien väli tolpan keksipisteesta toisen keskipisteeseen on
8,9 cm.
- takatolppien
7,0 cm
- etutolpan keskikohdasta takatolpan keskikohtaan on
40,0 cm.
Mahdollinen niksi: Tussaa tolppien päät tussilla, laita kori varovasti paikoilleen ja ota pois. Korin alapuolelle jää tolpista pienet jäljet.
Mistä jengi on ostanut/ tilannut sellaisen makeen korin, jossa konepellin läpi työntyy moottori? Mistä sinä
sjos tilasit korisi? Moottoritilaan saisi mahdutettua vaikkapa 9 V pariston ja josta virrat ajo-LED-valoille. Vinkkejä myös siitä miten virrat voi ottaa suoraan vastaanottimesta otetaan suurella mielenkiinnolla vastaan.