Kiitos järjetäjille hienoista kisoista.
Ajajapaikan sijoituksellekin kuulin ihan selvän syyn.
Tietenkin lähtökohtana tuo aiempaan paikkaan tullut muutos nyt olleeseen kisapaikkaan.
Haastava rata varmasti oli, koskapa junnu totesi ettei koskaan ole ollut erän jälkeen niin "kuitti", varsinkin toisen ja kolmannen alkuerän, jossa "päämekaanikko päätti heikentää pitoa vähintäänkin riittävästi.... :mrgreen:
Toisessa mentiin neljänpyöränluistossa koko erä, kolmannessa tyydyttiin ajamaan ainoastaan ilman takapitoa.... :shock:
Sitten se mielenkiintoinen osio:
Keskeytykset, ilman että autosta rikkoontui yhtään osaa kummankaan päivän aikana....
Ensimmäinen alkuerä, ohjauksesta irtosi yksi mutteri (päämekaanikko katsoo peiliin) , jolloin auton "vaaputtavasta" kulusta muutama kierros ajettuaan oli ennustettavissa mikä on edessä....
Ensimmäinen finaalierä, auto pysähtyi radalle kanttarinylityksessä, noparin pikkujohtojen liitin noussut ylös.
Nyppimälläkään eivät nouse kun kokeilee.... :?: käsittämätöntä.
Jopa sekin kokeiltu kotona, että nostajan kädetkään eivät voi niitä vahingossa irroittaa....????
Toinen finaalierä, autossa kuskin mieleiset säädöt, ja sen "pimeän kurvinkin" sai vetää hiljentämättä suoran jälkeen lainkaan....mutta kolmannen tai neljännen saadun "peräpusun" jälkeen auto pysähtyi radalle.
Mitään vikaa ei autosta löytynyt, johdot oli kiinni, lämpökatkaisu ei syynä, koska jäähdytys toimi jne.... :?:
Onneksi kotiin oli lyhyt matka.... ja onneksi näissä ei kuski istu siellä sisällä....