Täh. Miten noinkin kokeneet kaverit kun Mika ja Jerry kehtaa suositella letkuun tai pilliin puhaltamista?? Okei, todennäkösyys että fuilia saa liikaa suuhun on aika pieni, mutta on kuitenkin olemassa. Etenkin sisäänajon aikana, kun sitä tavaraa tulee koneen läpi aika reippaasti.. Osa varmasti palamatonta, etenkin jos ei käynnisty kunnolla jne.
Mutta kuitenkin, vilkase että tankinkorkin tiiviste on paikallaan, ja kaasarin kurkku sopivasti pikkasen auki. Voisit itseasiassa radiot pois päältä kääntää pikkasen kaasua päälle servosta, ja koittaa sitten nykiä sormi pillin edessä. Joillain tuppaa olemaan tyhjäkäynti säädetty niin pienelle uutena että ryypyttäminen ilman kaasua ei oikein onnistu. Ellei jotain rupee tapahtumaan, niin sulla on vuoto jossain.
Sitten jos fuilia päätyy koneeseen saakka, eikä meinaa käynnistyä, niin tota hehkuakin voi epäillä.. Muutaman kerran jo nähny vierestä kun porukka tappelee pidempään tollasen kanssa, ja auto käynnistyy heti kiltisti kun lyödään kunnollinen hehku kiinni.
Btw, sitten kun vaihdat letkut, niin laita samantien reilusti pidemmät.