Kovin hiljainen tuollainen metalli spurrilla ja pinjonilla oleva M-8e auto ei ole. Muovispurrista en ole kuullut ajettavan mutta hiljaisempi oletettavasti. Tuskin vaarallisempi kuin polttiksenakaan silti.
Hinnoista olikin tuolla polttiksesta-sähköauto osiossa puhetta ja hinta ei kyllä ole syy ajaa corrilla. Jossain tuolla on paljon hintoja kerrottuna ->
http://rc10.fi/index.php?topic=33335.0Olen sen verran ajellut M-8e:llä että voi takuu varmaksi sanoa sen olevan halvempaa kuin 1/10 crossilla ajaminen (varaosia kun ei hajoa vaan ne kuluu loppuun). Akkujen hinnoissa eroa ei juuri ole vaikka meneekin 4s akku ja nopeudensäädin/moottori comboissakaan ei monen kympin eroa.
Eli pitkällätähtäimellä erittäin halpaa harrastamista M-8e:llä ajaminen, ja miks ei CORRillakin jos ne kestää poltiksen tapaan, mitä hieman epäilen.
Se onko mitään järkeä erotella 4wd CORR autoja M-8e autosta eriluokkiin vain erilaisen korin takia, tuntuu hölmöltä. Toki CORR kori tekee autosta huonon ajettavan, mutta jonkun mielestä kai hienon näköisen, mielestäni ei pitäisi jakaa luokkaa sen perusteella. Ja jos 4WD CORRiin saa järkevän koneen tuskin nopeudessakaan mainittavaa eroa. Ellei sit väkisin halua vakiorenkailla ajaa mitkä ei tosiaan näytä toimivan. Toki minulle jo selvitettiin että Corrilla ajellaan ns. romurallia kylki kyljessä nojaten, no se tietenkin muuttaa mahdollisuuden ajaa kilpaa samaan aikaan.
Täyteluokkana tuo M-8e ja 4wd CORR sopii varmasti hyvin T-8 kisojen yhteyteen. Sitten kun porukka kyllästyy 1/10 sähkölelujen jatkuvaan korjaamiseen on ihme jos M-8e ei yleisty, hyvän ajettavuuden ja kestävyyden takia. Ehkä siinä vaiheessa voi miettiä luokkien jakamisia kun autoja on edes 2 erän verran. 2wd CORR onkin sitten asia erikseen.